Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet keski-ikäiset tuijottaa ihan häpeilemättä?

Vierailija
02.02.2023 |

Vilkaisu on normaalia, mutta pitkään toljottaminen ei.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä katsot itse kauan?

Vierailija
2/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen ajatuksissani enkä huomaa, minne katseeni sattuu osumaan ja kuinka pitkäksi aikaa. Sori siitä.

t. keski-ikäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat naiset tuijottavat naisia? En tarkoita iäkkäitä, vaan sitä nuorempia. Onko arvosteleva vai utelias.

Vierailija
4/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen ajatuksissani enkä huomaa, minne katseeni sattuu osumaan ja kuinka pitkäksi aikaa. Sori siitä.

t. keski-ikäinen

Sama täällä. En oikeasti näe sinua vaikka mielestäsi tuijotan.

Vierailija
5/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon huomannut saman ja olen nuorehko nainen. En ymmärrä miksi tarvii katsoa niin pitkään, eikö vilkaisu riitä. Tapaan tuijottaa näitä takasin ja joskus moikkaan! t. Nainen

Vierailija
6/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi huomata tuijottamista ellet itse tuijota myös. 

Vierailija
7/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhemmat naiset tuijottavat naisia? En tarkoita iäkkäitä, vaan sitä nuorempia. Onko arvosteleva vai utelias.

varmaan molempia. jotkut katsoo, että onpas likka laiha tai paksu. ja myös vaatetyyliä katsotaan.

Vierailija
8/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon huomannut saman ja olen nuorehko nainen. En ymmärrä miksi tarvii katsoa niin pitkään, eikö vilkaisu riitä. Tapaan tuijottaa näitä takasin ja joskus moikkaan! t. Nainen

Niin, eihän sitä tuijotusta huomaisi, jos ei itsekin tuijota.

Vierailija
9/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se tuijottaminen niin et enää huomaa muidenkaan tuijottavan. Helppoa!

Vierailija
10/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi siis tuijotat? Luuletko, että jotain ajatuksissaan olevaa ihmistä kiinnostaa v'ttukaan sinun tuijottelusi? 

Katson, mitä se tuijottaa! Mistä minä tiedän onko se ajatuksissaan kun ihan selvästi mittaa ylös alas ja katsoo kasvoihin. :D Ollaanpa sitä pahalla päällä, tais kolahtaa. Älä tuijota, kiitos!

Vierailija
11/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole katseenkestävä?

Harjoittele, niin opit.

Vierailija
12/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi siis tuijotat? Luuletko, että jotain ajatuksissaan olevaa ihmistä kiinnostaa v'ttukaan sinun tuijottelusi? 

Katson, mitä se tuijottaa! Mistä minä tiedän onko se ajatuksissaan kun ihan selvästi mittaa ylös alas ja katsoo kasvoihin. :D Ollaanpa sitä pahalla päällä, tais kolahtaa. Älä tuijota, kiitos!

Jos katsoisit, mitä se tuijottaa, sinun pitäisi katsoa peiliin :D Sinähän juuri väitit, että tuijottaa nimenomaan sinua. Miksi jonkun epävarman pikkutytön tuijottelut kehenkään kolahtaisi? :D

Vierailija
13/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku 0 itsetuntoinen pikkulikka itkemässä siitä, kun ihmiset eivät kuljekaan silmät kiinni. Hoh-hoi-jaa. Pysypä vaikka kotona, jos et katsomista kestä. 

Siivoapas kurppa suusi. Et sisäistänyt aloitusviestiä vaan aloit ulisemaan. Sus ei oo ainakaa mitää KATTOMISTA :D

Vierailija
14/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoisit, mitä se tuijottaa, sinun pitäisi katsoa peiliin :D Sinähän juuri väitit, että tuijottaa nimenomaan sinua. Miksi jonkun epävarman pikkutytön tuijottelut kehenkään kolahtaisi? :D

Tuo kertoo vaan sinusta kun sanot epävarmaksi pikkutytöksi. :D No, ainakin tiedän kumpi meistä on katseenkestävä. Eikä ole luonne katkeroitunut kuten tollasella kurpalla.

Vierailija
15/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku 0 itsetuntoinen pikkulikka itkemässä siitä, kun ihmiset eivät kuljekaan silmät kiinni. Hoh-hoi-jaa. Pysypä vaikka kotona, jos et katsomista kestä. 

Siivoapas kurppa suusi. Et sisäistänyt aloitusviestiä vaan aloit ulisemaan. Sus ei oo ainakaa mitää KATTOMISTA :D

Sisäistin oikein hyvin. Ja viestissäni kerroin, mistä on kyse. Minulle on se ja sama katsooko joku minua vai en. En kuitenkaan huomaa sitä oli tilanne kumpi tahansa. On parempaakin tekemistä kuin vahtia tuntemattomien katsomisia ja pohtia. 

Vierailija
16/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut kiinnostunut muista ihmisistä ja tulee katsottua heitä ihan uteliaisuuttani. En myöskään osaa olla katsomatta silmiin jos joku on lähietäisyydellä. Minusta ihmiset varsinkin Suomen isommissa kaupungeissa ovat jotenkin neuroottisia. Kaikki yrittävät esittää kuin ympärillä olevia ei olisi olemassakaan ja katse koetaan uhkaavana ja loukkaavana.

Tosin tässä ei ole kyse keski-iästäni sillä olen aina ollut samanlainen.

Toisaalta olen huomannut että keski-ikäiset naiset eivät pelkää silmiin katsomista. Tänään olin näyttelyssä jossa katseeni kohtasi ikäiseni naisen katseen. Katsoimme toisiamme ystävällisesti ja hymyilimme kohteliaasti vaikka siihen ei ollut mitään syytä. Mukavaa vaihtelua normaaliin kyräilyyn.

Vierailija
17/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten KATOT! Jos et kattoisi, et näiksi, mihin minun katseeni kohdistuu. 

Vierailija
18/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni on kyllä pakko myöntää keski-ikäistyvän, että välillä sitä vaan huomaa oman ikänsä ja pysähtyneisyytensä omaan kuplaansa juuri nuorista.

Tarkoitan tällä siis lähinnä sellaisia arkipäiväisiä asioita kuin pukeutumista, hiuksia ja meikkiä. Nuoret ovat kokeilevia ja joskus huomaa muodin kiertokulunkin muodista, kun huomaan jonkun nuoren pukeutuvan samalla tavoin kuin itse yläasteella. Se on enemmän ehkä jo sellaista muistelua kuin varsinaisesti nuorten arvostelua, missään muodossa.

Ihan mielenkiinnosta saatan siis katsoa. Eihän sitä muutoin ymmärrä nuoria, ellei ole kiinnostunut edes hieman heitä kiinnostavista asioista.

Vierailija
19/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kertoo vaan sinusta kun sanot epävarmaksi pikkutytöksi. :D No, ainakin tiedän kumpi meistä on katseenkestävä. Eikä ole luonne katkeroitunut kuten tollasella kurpalla.

Ai noin kovasti sattui kalikka, kun kalahti kohdilleen? Surullista, että olet noin epävarma. 

P.S. Kumman luulet olevan katseenkestävä, jos minä en edes huomaa tuijotustasi ja sinä menet ihan tolaltasi, jos sinuun katsoo?

Millä perusteella menen tolaltani? En oo missään vaiheessa niin sanonut näin. Mutta sähän täällä vaan provoilet, joten turha jatkaa keskustelua. Sun kaltaiset ihmiset on niin surkeita, kun purkavat  omaa huonouttaan muihin ihmisiin.Se on säälittävää jos mikä.

Vierailija
20/44 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut kiinnostunut muista ihmisistä ja tulee katsottua heitä ihan uteliaisuuttani. En myöskään osaa olla katsomatta silmiin jos joku on lähietäisyydellä. Minusta ihmiset varsinkin Suomen isommissa kaupungeissa ovat jotenkin neuroottisia. Kaikki yrittävät esittää kuin ympärillä olevia ei olisi olemassakaan ja katse koetaan uhkaavana ja loukkaavana.

Tosin tässä ei ole kyse keski-iästäni sillä olen aina ollut samanlainen.

Toisaalta olen huomannut että keski-ikäiset naiset eivät pelkää silmiin katsomista. Tänään olin näyttelyssä jossa katseeni kohtasi ikäiseni naisen katseen. Katsoimme toisiamme ystävällisesti ja hymyilimme kohteliaasti vaikka siihen ei ollut mitään syytä. Mukavaa vaihtelua normaaliin kyräilyyn.

Tuo on mukavaa, kun iän myötä itsetunto kehittyy eikä enää tarvitse pelätä vieraita ihmisiä ja heidän katseitaan. Piristää päivää, kun ohikulkija katsoo kauniisti silmiin ja hymyilee. Suosittelen samaa näille vauhkoilijoillekin. Elämä on paljon helpompaa, kun ei ole koko aikaa piikit pystyssä miettimässä olemattomia uhkia.