Kenen julkkiksen kanssa haluaisit käydä illallisella?
Kommentit (20)
Meiju Suvaksen, muistelemassa hurjaa nuoruutta, mitä tuli tehtyä keikan jälkeen.
Leppilampi voisi selvittää mikä ajaa ääliömäiseen pervoiluun.
Jonku rintavan kanssa olisi kiva maiskutella
Näyttelijä Marja Packalenin. Ihailen häntä näyttelijänä ja hän on varmaan mielenkiintoinen ihmisenä muutenkin.
Mikko Kuustosen. Pidän hänen huumorintajustaan.
Behmin kanssa. Olisi mukava tutustua häneen ihmisenä.
Anthony Hopkinsin. Karismaattinen, varmasti mielenkiintoinen persoona.
Juha Tapion. Vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja lauluntekijältä. Kyselisin, mistä hän saa inspiraation sanoihinsa. Haluan tietää, onko hän niin filosofinen kuin luulen.
Emilia Clarken kanssa. Hänellä on ihana nauru.
Ville Valo. Ihailen hänen lahjakkuuttaan ja älyä, voisin vaan viettää aikaa Villen puhetta kuunnellen.
Mette Mannosen. Koska olen ollut Metteen ihastunut siitä lähtien, kun aloitti tv:ssä.
Louis Theroux. Olisi varmaan hyvä keskustelemaan.
Olivia Dunnen kanssa voisi mennä syömään ja jatkoille.
M40
Ehkä Tommi Korpelan. Mutta saattaisin vähän ujostella häntä, vaikka en ujostele ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mette Mannosen. Koska olen ollut Metteen ihastunut siitä lähtien, kun aloitti tv:ssä.
Se nainen ei kyllä vaikuta kovin supliikilta juttuseuralta. Sanoisi varmaan "hyvää illanjatkoa" ja poistuisi paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Anthony Hopkinsin. Karismaattinen, varmasti mielenkiintoinen persoona.
Ai pahus, valitsenkin tämän. T. Se, joka sanoi T. Korpela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nainen ei kyllä vaikuta kovin supliikilta juttuseuralta. Sanoisi varmaan "hyvää illanjatkoa" ja poistuisi paikalta.
Vihaan supliikkia juttuseuraa. Mette kyllä nauttisi seurastani.
Jeesuksen. Kysyisin vähän täsmennyksiä tuohon Paavalin kehittämään teologiaan.