Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ozempicin saatavuus

Vierailija
02.02.2023 |

Se on huono. Mitä olette saaneet tilalle?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsin toivomaani painoon, joten lopetin. Jo monta kuukautta sitten. Ei ole tullut takaisin yhtään kiloa, mutta nyt tiedän oman annoskoon, jolla nälkä pysyy poissa. Myös tuo auttoi, ettei lääkettä ollut saatavilla.

Lopetin kerralla, ja pääsin myös makeasta. Tosiaan, nyt on helpompi käydä tuloksia seuraamassa labrassa, ettei tartte pelätä diabetesta tai kolesterolia.

Jos joskus paino alkaa nousta, pyydän lääkkeen uudestaan käyttööni.

Jokainen lopettaa omalla tavalla, koska olemme yksilöllisiä. Tämä on vain minun kokemus asiasta.

Oli kiva kuulla onnistunut lopetus. Pakko joku ratkaisu tehdä itsekin, koska saatavuus on nolla ja tilanne alkaa stressaava.

Eilen oli joissakin apteekeissa, näkyi oleva Pirkkalassa ja Sastamalassa ainakin täällä Pirkanmaalla. Itse en hakenut, on varastoa kotona. Kyllä sitä aina välillä tulee apteekkeihin mutta toimitusvaikeudet jatkuu kesään. Sen jälkeen pitäisi helpottaa tilanne.

Vierailija
62/66 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ozempicia saa tallinnasta. Muistakaa ottaa passi tai henkkarit mukaan, sekä pieni kylmälaukku ja pari kylmäkallea.

Suomalaiset ovat käyneet sen verran hamstraamassa näitä että kuulin töiden kautta että ainakin osa apteekeista ei myy ulkomaalaisille (=suomalaisille) jotta riittää kotimaa kansalaisten tarpeisiin.

En usko, että apteekit voivat olla myymättä reseptilääkkeitä? Voisiko Suomessa kieltäytyä myymästä asiakkaalle lääkärin määräämää lääkettä, jos sitä on hyllyssä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä muuten on että laihduttajat haluavat tyhjentää ne Ozempic-varastot, mutta tabletit ei kelpaa niille?

Mulla hönkii koko ajan diabetes 2 niskassa. Verenpaine on korkea ja on metabolinen oireyhtymä. Pitäisikö minun siis odottaa etä sairastun diabetes 2:teen ennenkuin saan luvan käyttää Ozempicia? 

Oletko vähän tyhmä. Tuo on itseaiheutettua. Aloitat dieetin, hankit pt:n ja alat liikkumaan.

Jojoilu on tuhonnut normaalin kylläisyysmekanismin meillä Ozempicin käyttäjillä. Itse olet tyhmä kun mollaat lääkkeen käyttäjiä, ei ole meidän vikamme, ettei lääketehdas tuota sitä tarpeeksi.

Vierailija
64/66 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsin toivomaani painoon, joten lopetin. Jo monta kuukautta sitten. Ei ole tullut takaisin yhtään kiloa, mutta nyt tiedän oman annoskoon, jolla nälkä pysyy poissa. Myös tuo auttoi, ettei lääkettä ollut saatavilla.

Lopetin kerralla, ja pääsin myös makeasta. Tosiaan, nyt on helpompi käydä tuloksia seuraamassa labrassa, ettei tartte pelätä diabetesta tai kolesterolia.

Jos joskus paino alkaa nousta, pyydän lääkkeen uudestaan käyttööni.

Jokainen lopettaa omalla tavalla, koska olemme yksilöllisiä. Tämä on vain minun kokemus asiasta.

Oli kiva kuulla onnistunut lopetus. Pakko joku ratkaisu tehdä itsekin, koska saatavuus on nolla ja tilanne alkaa stressaava.

Eilen oli joissakin apteekeissa, näkyi oleva Pirkkalassa ja Sastamalassa ainakin täällä Pirkanmaalla. Itse en hakenut, on varastoa kotona. Kyllä sitä aina välillä tulee apteekkeihin mutta toimitusvaikeudet jatkuu kesään. Sen jälkeen pitäisi helpottaa tilanne.

Tänäänkin on muutamassa apteekissa. 

Vierailija
65/66 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun kilot tulee kuurin jälkeen tuplana takaisin tästä on jo monta esimerkkiä mm. jenkeistä mut antaa mammojen tuhlata rahansa.

Vierailija
66/66 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääke vaikuttaa ainoastaan vähentämään ruokahalua. On se ihmeellistä kuinka heikkoja ihmisistä on tullut, kun ei itsekuria ole nälän kestämiseen. Kuurin loputtua alatte taas ylensyömään.

Kyllä mä ainakin kestän nälkää, jopa niin pitkälle, että silmissä sumenee. Mutta en tunnista kylläisyyttä ennen kuin olen jo ihan ähkyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi