Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aina tehnyt jonkun asian väärin ketju

Vierailija
26.10.2024 |

Olen aina laittanut hoitoainetta litimärkiin hiuksiin. Oikea tapa on laittaa hoitoainetta pyyhekuiviin hiuksiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän haarukkaa oikeassa kädessä ja veistä vasemmassa. Ruokailu sujuu luontevasti noin joten en ole viitsinyt opetella syömään "oikein". 

Vierailija
2/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laittanut hoitoainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän haarukkaa oikeassa kädessä ja veistä vasemmassa. Ruokailu sujuu luontevasti noin joten en ole viitsinyt opetella syömään "oikein". 

Ääähhh, minä teen sen väärin että kokisin tuon niin noloksi etten kehtaisi istua samassa pöydässä. Tiedän, aivan epärationaalista mutta en vain kykenisi. 

Vierailija
4/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina hampaiden pesun jälkeen purskuteellut vedellä kunnes muutama viikko sitten tiktokissa näin videon, jossa sanottiin ettei kannata tehdä niin. Hampaat tuntuu paljon puhtaimmilta.

Vierailija
5/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääähhh, minä teen sen väärin että kokisin tuon niin noloksi etten kehtaisi istua samassa pöydässä. Tiedän, aivan epärationaalista mutta en vain kykenisi. 

Et voisi syödä vasenkätisten kanssa? Toivottavasti koet noloksi vain ja ainoastaan itsesi.

Vierailija
6/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä pyöriminen kuulemma mainoksen mukaan kuluttaa hiuksia.

Olen pyörinyt sängyssä. Ja todennäköisesti pyörin vastakin.

Tämä "oletko aina tehnyt väärin" luo erinomaisia bisnesmahdollisuuksia. Ei pidä uskoa kaikkea.

Vierailija
7/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahna valuu suusta väkisin, oli suu kiinni tai auki. Jossain vaiheessa. Koska harja liikkuu eri puolille. Ei tietoa mikä auttaa.

Vierailija
8/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voisi syödä vasenkätisten kanssa? Toivottavasti koet noloksi vain ja ainoastaan itsesi.

Kätisyydellä ei ole merkitystä käytöstapojen kanssa. Käytöstavat ovat toisten huomioimista ja helpottaa sosiaalisia tilanteita. Minustakin on todella vaivauttavaa jos joku ei yhtään hallitsisi perus käytöstapoja. 

Vierailija
9/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut lakanat aina harvemmin kuin yleisesti suositellaan. Lakanat vaihtuu noin kerran kuukaudessa. 

Vierailija
10/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kai lottorivini väärin.