Oletko aina tehnyt jonkun asian väärin ketju
Olen aina laittanut hoitoainetta litimärkiin hiuksiin. Oikea tapa on laittaa hoitoainetta pyyhekuiviin hiuksiin.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Pidän haarukkaa oikeassa kädessä ja veistä vasemmassa. Ruokailu sujuu luontevasti noin joten en ole viitsinyt opetella syömään "oikein".
Ääähhh, minä teen sen väärin että kokisin tuon niin noloksi etten kehtaisi istua samassa pöydässä. Tiedän, aivan epärationaalista mutta en vain kykenisi.
Olen aina hampaiden pesun jälkeen purskuteellut vedellä kunnes muutama viikko sitten tiktokissa näin videon, jossa sanottiin ettei kannata tehdä niin. Hampaat tuntuu paljon puhtaimmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän haarukkaa oikeassa kädessä ja veistä vasemmassa. Ruokailu sujuu luontevasti noin joten en ole viitsinyt opetella syömään "oikein".
Ääähhh, minä teen sen väärin että kokisin tuon niin noloksi etten kehtaisi istua samassa pöydässä. Tiedän, aivan epärationaalista mutta en vain kykenisi.
Et voisi syödä vasenkätisten kanssa? Toivottavasti koet noloksi vain ja ainoastaan itsesi.
Sängyssä pyöriminen kuulemma mainoksen mukaan kuluttaa hiuksia.
Olen pyörinyt sängyssä. Ja todennäköisesti pyörin vastakin.
Tämä "oletko aina tehnyt väärin" luo erinomaisia bisnesmahdollisuuksia. Ei pidä uskoa kaikkea.
Hammastahna valuu suusta väkisin, oli suu kiinni tai auki. Jossain vaiheessa. Koska harja liikkuu eri puolille. Ei tietoa mikä auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voisi syödä vasenkätisten kanssa? Toivottavasti koet noloksi vain ja ainoastaan itsesi.
Kätisyydellä ei ole merkitystä käytöstapojen kanssa. Käytöstavat ovat toisten huomioimista ja helpottaa sosiaalisia tilanteita. Minustakin on todella vaivauttavaa jos joku ei yhtään hallitsisi perus käytöstapoja.
Olen vaihtanut lakanat aina harvemmin kuin yleisesti suositellaan. Lakanat vaihtuu noin kerran kuukaudessa.