Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asennossa lopetatte seksin?

Vierailija
02.02.2023 |

Onko parisuhteessanne muodostunut kaavaa asennossa jossa yleensä aina lopetatte?

Meillä perus lähäri, siinä on kiva jos mies tulee sisään.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä loppuu siihen, kun mies nuolee minut finaaliin.

Ihan paras asento.

Vierailija
2/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istualtaan, oikea käsi jalkovälissä ohjaamassa kalua vasemmassa kädessä olevaa talouspaperia kohti, vartalo samalla hieman kääntyneenä vasemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hyvin usein takaapäin. Vaimo pitää siitä erittäin paljon, ja itsellekin erittäin nautinnollinen. Harmi vain että samalla tosi kiihottava asento, enkä kestä niin kauaa kuin haluaisin.

Vierailija
4/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetus menee aika usein samalla kaavalla. Vaimo ottaa ensin omansa ratsastamalla. Sitten takaa tai vaimo kyljellään jalat koukussa. Molemmissa asennoissa saa hyvän otteen lantiosta ja pääsee painamaan pitkiä vetoja ja laukeamaan syvälle.

Vierailija
5/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuma-asennossa. Aina..

Vierailija
6/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vakiokuviota mitä miehen tulemiseen tulee. Oma osuuteni päättyy yleensä tämän jälkeen selällään kun runkkaan itsekseni orgasmin, eli siinä mielessä on jotain toistuvaa. En kuitenkaan aina jaksa tehdä tätä.

Vierailija
7/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään vakiokuviota mitä miehen tulemiseen tulee. Oma osuuteni päättyy yleensä tämän jälkeen selällään kun runkkaan itsekseni orgasmin, eli siinä mielessä on jotain toistuvaa. En kuitenkaan aina jaksa tehdä tätä.

Niin miehekästä!! Voi perkele. En suostuis.

Vierailija
8/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihanin ja aika lailla joka kerralla se menee siihen, että mies tulee huohottaen päälle, yleensä kiepsauttaa yhellä voimakkaalla liikkeellä mut alle ja suutelee kovaa, panee tiukasti vartalot ihan yhessä. Liukuu mun päällä edestakaisin nostamatta lantiota paljoa ylöspäin. Panee niinkuin koko vartalollaan. Siinä ei voi kuin saada ja upeaa on jäädä päällekkäin orgun jälkeen mies vielä sisällä.

Vierailija
9/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä yhdyntä loppuu takaapäin asennossa,yhtäaikaa tulemiseen. Se on itselleni kiihottavin asento,on ihana olla kontillaan pylly pystyssä mieheni edessä,mieheni nauttii myös estoitta sekä näkymistä että tuntumasta. Joskus poikkeuksellisesti saatetaan lopettaa myös ratsastukseen,jolloin mies hyväilee samalla rintojani,se kiihottaa myös molempia. Tärkein lienee tulemisen ajoittamisen taito,se huipentaa asennosta riippumatta yhdynnän, paljon on vaatinut harjoittelua ja toisen tulkitsemisen opettelua,mutta helppoa kun on oppinut. N38,suhdetta takana 23vuotta.

Vierailija
10/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Usein lähärissä, joskus puoliso ratsastaa ja harvoin myös takaapäin. Pyllyyn jos yhdytään, niin sitten yleensä takapöin, joskus puoliso ratsastaa myös pyllyynsä.

Vierailija
11/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko takaapäin taibsitten vaimo kyljellään ja minä nussin polvillaan ns takaapäin. Olen vaan niiiiin hulluna tuohon piukkaan treenattuun peppuun ja sen katseluun. Näyttää iso kullikin entistä isommalle tuota ihanaa piukkaa peppua vasten. Orgasmin hoidan hänelle jo ihan varmuudeksi esileikkien aikana.

Vierailija
12/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jää yleensä suorille käsille päälleni tai kyynärpäiden varaan kun tietää ettei voi rysähtää painollaan päälleni . Kestää yleensä hetken ennenkuin pääsee vetäytymään ja valittaa kipeitä olkapäitään . Makaa puoliksi kyljellään sitten vieressä ja sanoo että tässä vaiheessa alkaa tuntee kipua myös ranteissa . Ollaan siis iäkkäämpää ikäluokkaa ja palhon kankeampia kuin nuorena . Tykkäisi varmaan jos ratsastaisin mutta en pysty enää näin ,eikä oikein muita asentoja voida enää kokeilla ulman kipua jossain

Vierailija
13/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihanin ja aika lailla joka kerralla se menee siihen, että mies tulee huohottaen päälle, yleensä kiepsauttaa yhellä voimakkaalla liikkeellä mut alle ja suutelee kovaa, panee tiukasti vartalot ihan yhessä. Liukuu mun päällä edestakaisin nostamatta lantiota paljoa ylöspäin. Panee niinkuin koko vartalollaan. Siinä ei voi kuin saada ja upeaa on jäädä päällekkäin orgun jälkeen mies vielä sisällä.

Voi kunpa miehet tekisivät tuota päällä enemmän. Nykyinen mies tykkää jostain syystä olla lopussakin käsivarsien varassa ylempänä ja eksä oli samanlainen. Tuntuu sekin ihanalta ja niitä käsivarsien lihaksia pinkeinä on tuossa kiva hyväillä ja tulee jotenkin niin naisellinen olo kun kohottautuu pussaamaan. Toi mainittu grindaaminen olisi mulle se varmin tapa saada orgasmi yhdynnässä. Nuoruuden poikaystävän kanssa niin kävi joka kerta ja me rakasteltiin aina lähärissä. Vartalo kiinni vartalossa rintojen päällä tuntee miehen voiman ja lämmön. Paine työnnöissä tulee vielä ihanammin kun mies höylää mua. Voi kietoutua kokonaan tai sit mies pitää mun käsistä kiinni. Ylettyy paremmin suutelemaan.

Vierailija
14/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi loppui niin että (ex) rouva valitti korostuneen dramaattisesti väsymystään, pääkipuaan, tai työstressiään. Niin ikään luettelo asioista joita minä en ollut tehnyt/ olin tehnyt/ olin sanonut/ en ollut sanonut kuuluivat peruskaavaan. Asentoina olivat rouvalla täkkiin muumiokäärityminen siinä vaiheessa jo leveän aviovuoteemme eteläisimpään reunaan. Yrittäessäni ylittää aviovuoteen keskivaiheella sijaitsevaa "punaista linjaa" seksihalujen tehokkaana hillitsijänä toimi aviopuolison sähähdys "pysypä siellä omalla puolellasi!!".

Seksi loppui meillä selät vastakkain, väliä noin puolitoista metriä, vaimon rintamasuunta etelään, minun pohjoiseen. Tätä asentoa pidettiin useampi vuosi.

Lopputulos oli se että selät vastakkain nukkumisen välimatkaksi tuli parisenkymmentä kilometriä, mikä ainakin omalta osaltani osoittautui hyväksi ratkaisuksi.

Vierailija
15/32 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusanaaliin

Vierailija
16/32 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä seksi loppui niin että (ex) rouva valitti korostuneen dramaattisesti väsymystään, pääkipuaan, tai työstressiään. Niin ikään luettelo asioista joita minä en ollut tehnyt/ olin tehnyt/ olin sanonut/ en ollut sanonut kuuluivat peruskaavaan. Asentoina olivat rouvalla täkkiin muumiokäärityminen siinä vaiheessa jo leveän aviovuoteemme eteläisimpään reunaan. Yrittäessäni ylittää aviovuoteen keskivaiheella sijaitsevaa "punaista linjaa" seksihalujen tehokkaana hillitsijänä toimi aviopuolison sähähdys "pysypä siellä omalla puolellasi!!".

Seksi loppui meillä selät vastakkain, väliä noin puolitoista metriä, vaimon rintamasuunta etelään, minun pohjoiseen. Tätä asentoa pidettiin useampi vuosi.

Lopputulos oli se että selät vastakkain nukkumisen välimatkaksi tuli parisenkymmentä kilometriä, mikä ainakin omalta osaltani osoittautui hyväksi ratkaisuksi.

Kiitos tästä varsin taidokkaasti kerrotusta tarinasta,naurattikin kovasti,mutta yhtä aikaa tuskastuttavan surullinen tarina. Mutta hyvä jos loppu hyvin,kaikki hyvin. :)

Vierailija
17/32 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein siihen että nuolen vaimon pillun puhtaaksi

Vierailija
18/32 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lähihoitaja-asento?

Vierailija
19/32 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lähihoitaja-asento?

Etkö tiedä?  Mies selällään peiton alla, nainen täysissä pukeissa sängyn vieressä seisaallaan, taputtaa kädelle ja sanoo: "No niin, koetetaanpas nukkua nyt...!"

Vierailija
20/32 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika vastustamaton paikka, kun juuri ensin huipulle saateltu vaimo avaa sylinsä jalat mahdollisimman sivuille, pois edestä, koukkuun vedettynä. Sinne kun uppoaa, niin huumaavan poimuvuoriston jokainen laakso ja kukkula tuntuu itseä vasten, samoin syvyyksien nupukka. Eli jonkin sortin lähäri kai tämäkin, johon vaimo minut yleensä vielä jälkkäriksi haluaa ja nauttii läheisyyden huipentumana siitä että minäkin räjähdän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän