Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia vihata alusvaatteita?

Vierailija
10.03.2026 |

Alkkarit, rintaliivit. Pitkin hampain puen nämä ovesta poistuessani, kotona en käytä. Onko tää joku nepsyhomma? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat alusvaatteet eivät aiheuta harmia.

Vierailija
2/10 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa taisi olla juttu naisesta, joka ei käytä koskaan. 

Oikean kokoiset ja malliset helpottavat kyllä kummasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että ei tarvitse olla edes mikään nepsy että alusvaatteet ahdistavat vaikka olisivat miten sopivankokoiset.

En käytä koskaan rintaliivejä paitsi bikinin toppimallista yläosaa uimarannalla, en edes omista yksiäkään rintaliivejä. Rintani ovat pienet joten voivat olla ilman liivejä helpostikin.

Alushousuja käytän kuukautisten aikaan. Olen ostanut reilusti liian isoja alushousuja itselleni, jotta eivät varmasti purista mutta pysyvät kuitenki ylhäällä. Puuvilla on ainoa oikea alushousumateriaali, kaikki muu tuntuu ikävältä ihoa vasten. 

Vierailija
4/10 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan vain sukkahousuja. Ne on hankalat pukea ja sitten kun ne saa päälle ne onkin jo rikki. Jos joskus saa ehjinä päälle, niin jossain vaiheessa päivää on jo rikki.

Vierailija
5/10 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄 Toi tarve diagnosoida itseään joksikin jonkin pikkujutun perusteella 👍 Kyllästyttää.

Vierailija
6/10 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oikeankokoisia bokserimallisia alushousuja (EI tekokuitua) niin ei mitään ongelmaa. Rintsikoita nyt vihaa kaikki.

Vierailija
7/10 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista. Pyykin määrä kasvaa aika lailla, kun päällyshousut on pestävä päivittäin. 

Vierailija
8/10 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä joltain häiriöltä. Auttaisiko ne nepsyjen pirinapit? 

Vierailija
9/10 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyse on materiaalista. Isoina pintoina kelpuutan vain puuvillaa tai viskoosia ihoa vasten, kaikki muu inhottaa, tukehduttaa, kutittaa ja hiostaa. Edes 5% elastaani ei käy. Äidillä oja veljellä on sama homma. Rintsikoita käytän, ei ole mukavaa olla ilmankaan. 

Vierailija
10/10 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vihaa alusvaatteita. Minä esim. en koe niitä mitenkään eri tavoin kuin päällysvaatteita. Saatat tarvita eri mallisia alusvaatteita tai sitten sinun kannattaisi olla ilman niitä kaiken aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä