Tinder ja mies joka ei voi kertoa ammattiaan kun liian 'salainen '
Piti lähteä treffeille mutta tuli oudot fibat tosta ja poistin osuman.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minä valehtelen ammattini, varallisuuteni. Olen ihan perus Pentti joka tulee toimeen omillaan. On virhe mennä kertomaan esim todelliset tulot.
Tässä syy miksi en itse käytä tinderiä. Liikaa valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa oikeastikin olla ammatteja joista ei voi kertoa juuri mitään.
Mutta ne ihmiset ei ole tinderissä.
Eikä muuallakaan somessa.
No höpö höpö että olisi mikään poliisi, pappi tai lääkäri. Tuntemani ammatin edustajat vastaavat vain kysyttäessä ympäripyöreästi eikä sano mitään skeidaa siitä että olisi liian salainen ammatti.
Varattu tai työtön se oli. Väistit luodin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä valehtelen ammattini, varallisuuteni. Olen ihan perus Pentti joka tulee toimeen omillaan. On virhe mennä kertomaan esim todelliset tulot.
Tässä syy miksi en itse käytä tinderiä. Liikaa valehtelua.
No jos siellä joku ylipäätään alkaa jotain varallisuuttaan tai tulojaan luettelemaan, niin ehkä kannattaa sellaiset vaan ohittaa :) On siellä normaalejakin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
...ja seuraavaksi varmaan valitat että löydät tinderistä vain gold diggereitä jotka haluavat sinun maksavan kaiken, kun kerskailet olemattomalla omaisuudella.
Me omillaan toimeen tulevat naiset halutaan toinen samanlainen rinnalle. Ja onneksi sellaisen löysinkin, tinderistä. On mukavaa kun ollaan samalla sivulla elämässä, voi suunnitella lomareissut ja ravintolaruokailut niin, että tietää toisenkin nauttivan, eikä miettivän että nyt jää ensi viikon kampaajalle menemättä kun risotto maksaa ravintolassa 30e.
Poliisi, sotilas, ym. -> "turvallisuusalalla" "valtion hommissa"
Pappi -> "ihmisten parissa teen töitä"
Helppo nämä tungettelevat kysymykset on oikeasti väistää jos p*llun päälle haluaa.
Väitän myös että tämän tyyppinen vastaus on joka tapauksessa kiinnostavampi teki mies mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Myy huumeita
"liikemies"
Jos hakee seksiä, silloin tuloja kannattaa liiotella. Jos parisuhdetta ja aitoa rakautta, tuloja kannattaa vähätellä. Jos iso osa naisista eivät välittäisi rahasta ja se ihminen olisi pääasia, tämä olisi luonnollisesti aivan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hakee seksiä, silloin tuloja kannattaa liiotella. Jos parisuhdetta ja aitoa rakautta, tuloja kannattaa vähätellä. Jos iso osa naisista eivät välittäisi rahasta ja se ihminen olisi pääasia, tämä olisi luonnollisesti aivan turhaa.
No en nyt aivan allekirjoita tätäkään. Siis riippuu nyt taas siitä, mistä tasosta puhutaan. Suomessa mahdollisuuksien tasa-arvo kuitenkin kansainvälisessä vertailussa toteutuu hyvin, jolloin heikommistakin lähtökohdista on mahdollista fiksun ja ahkeran päästä hyville tienesteille. Vastaavasti rikkaaseenkin perheeseen syntyneen on mahdollista sössiä oma koulutuksensa. Ja kenen tahansa on mahdollista hoitaa talouttaan hyvin, jolloin varallisuus kertyy (itse onnistuin säästämään jopa opiskelijana 500e kk-tuloista, pieniä summia, mutta kuitenkin) ja kenen tahansa on mahdollista sössiä taloudeliset kuvionsa.
Että joo, jonkun hyvätuloisen voi kannattaa esittää keskituloista, mutta ehkä nyt ei kuitenkaan kannata esittää jotain elämänhallinnan menettänyttä köyhää, jos ei sellainen ole. Nimittäin siinä ei ole kysymys rahasta, vaan nimen omaan elämänhallinnasta, kyvykkyyksistä, sosiaalisista taidoista, vastuunkantamisesta jne. Ja poissuljetaan tästä nyt heti kättelyssä sitten esim. sairaseläkkeellä olevat.
Mulla kuuluu sukuun henkilö jonka työtä ei ole koskaan kerrottu ääneen. Mutta 110% on tehnyt töitä koko ikänsä ja tienaa ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kuuluu sukuun henkilö jonka työtä ei ole koskaan kerrottu ääneen. Mutta 110% on tehnyt töitä koko ikänsä ja tienaa ihan hyvin.
Ja ei ole mikään "palkkatappaja" eikä "vakooja" vaan siis ihan normaalisti työssäkäyvä ihminen. Jotakin niin salaista työhön liittyy ettei sitä työnkuvaa tms. voi ääneen sanoa kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis tottakai on olemassa joitakin hyvin salaisia ammatteja. Ne on yleensä yhteiskunnallisesti merkittäviä tehtäviä, mutta ihan oikeasti parisuhteen kannalta aika ongelmallisia. Kuka haluaa lähteä mukaan sellaiseen elämään, jossa pitää salailla kaikkea ja jossa oletettavasti on siis joku uhka, miksi pitää salailla?
Sääli sinänsä, koska nuo on tietysti sitä miesten terävintä kärkeä (vaikka sitten hävittäjälentäjiä, fyysikkoja jne.).
Naiset etsivät tinderistä jännittäviä, rikkaita, menestyneitä miehiä.
Miehet esiintyvät heille tinderissä tällaisina saadakseen seksiä.
Lopputuloksena miehet saavat seksiä ja naiset pitäydyttyä kuvitelmassa, että heidän perässään ovat jännittävät, rikkaat ja menestyneet miehet.
Eli win-win, kun kukaan ei kysele liikaa.
Varattu, rikollinen tai sitten molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei ole mikään "palkkatappaja" eikä "vakooja" vaan siis ihan normaalisti työssäkäyvä ihminen. Jotakin niin salaista työhön liittyy ettei sitä työnkuvaa tms. voi ääneen sanoa kellekään.
Joo, ymmärtäähän tuon. Mutta deittaillessa on oikeasti aika hankalaa, jos toinen osapuoli ei kerro itsestään mitään. Eihän vastapuoli voi tietää, mistä salailu johtuu - se voi johtua supersalaisesta työstä tai se voi myös johtua siitä, että toisella on jotenkin epärehelliset aikomukset, ja haluaa vain onkia yksipuolisesti tietoja deitistä sitä ajatellen. Ja miten voi tutustua toiseen, jos toinen ei voi kertoa itsestään? Edelleen kysyn, olisiko oletus kuitenkin se, että nainen kertoo työnsä, ammattinsa, osoitteensa ja puhelinnumeronsa, kun mies vetoaa "salaisuuteen, josta ei voi kertoa enempää" eikä kerro itsestään mitään vastaavaa? Todella luotettavalta tuntuu. Oikeastihan taustalla voi olla ihan oikea syy, mutta kuka lähtisi tuollaiseen tapailuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis tottakai on olemassa joitakin hyvin salaisia ammatteja. Ne on yleensä yhteiskunnallisesti merkittäviä tehtäviä, mutta ihan oikeasti parisuhteen kannalta aika ongelmallisia. Kuka haluaa lähteä mukaan sellaiseen elämään, jossa pitää salailla kaikkea ja jossa oletettavasti on siis joku uhka, miksi pitää salailla?
Sääli sinänsä, koska nuo on tietysti sitä miesten terävintä kärkeä (vaikka sitten hävittäjälentäjiä, fyysikkoja jne.).
Eikö hävittäjälentäjä voi sanoa olevansa lentäjä ja fyysikko voi sanoa olevansa fyysikko? Eihän sitä tarvitse kertoa, missä supersalaisessa projektissa toimii fyysikkona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on oikeasti myös niitä mytomaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt aivan allekirjoita tätäkään. Siis riippuu nyt taas siitä, mistä tasosta puhutaan. Suomessa mahdollisuuksien tasa-arvo kuitenkin kansainvälisessä vertailussa toteutuu hyvin, jolloin heikommistakin lähtökohdista on mahdollista fiksun ja ahkeran päästä hyville tienesteille. Vastaavasti rikkaaseenkin perheeseen syntyneen on mahdollista sössiä oma koulutuksensa. Ja kenen tahansa on mahdollista hoitaa talouttaan hyvin, jolloin varallisuus kertyy (itse onnistuin säästämään jopa opiskelijana 500e kk-tuloista, pieniä summia, mutta kuitenkin) ja kenen tahansa on mahdollista sössiä taloudeliset kuvionsa.
Että joo, jonkun hyvätuloisen voi kannattaa esittää keskituloista, mutta ehkä nyt ei kuitenkaan kannata esittää jotain elämänhallinnan menettänyttä köyhää, jos ei sellainen ole. Nimittäin siinä ei ole kysymys rahasta, vaan nimen omaan elämänhallinnasta, kyvykkyyksistä, sosiaalisista taidoista, vastuunkantamisesta jne. Ja poissuljetaan tästä nyt heti kättelyssä sitten esim. sairaseläkkeellä olevat.
Myönnetään että tuo oli vähän karkeasti ilmaistu, mutta pointti tuli kuitenkin selväksi. Jos haluaa seksiä, kannattaa esittää varakkaampaa ja jos rakkautta, niin silloin keskituloisena sen aidon rakkauden löytää paremmin. Sellaisen huomion tein tekstistäsi, että rinnastat tulot ja muut asiat keskenään. Tunnen monia ihmisiä joilla tulot ovat pienet, mutta elämänhallinta kunnossa ja etenkin älykkyys. He ovat älynneet elämästä jotain mitä valtaosa rahan sokaisemina eivät ole. Karkeasti he ovat tyytyväisempiä mitä askeettisemmin elävät. Kurjuuden kautta onnellisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa oikeastikin olla ammatteja joista ei voi kertoa juuri mitään.
Mutta ne ihmiset ei ole tinderissä.
Miksei oltaisi?
Myy huumeita