Kuukausi dieetillä, ei paljoa paino putoa.
Muutama kilo lähtenyt. Syön n. 1600-1700 kcal päivässä, olen 100kg ja pitkä ja lihaksikas. Edes mahatauti ei painoa laskenut vaikka meni useampi päivä syömättä. Kaloreita jää n. 700-1300 käyttämättä kun huomioi liikunnan. Voiko olla että joku oudotusprosesssi vaan starttailee hiljalleen vai oonko vaan kerännyt sitä itseään sisälle ja se kun ulos tulee niin putoaa painokin. Vai luovutanko vaan? Niin päivinä jos en mitään tee niin en toki syökään kuin max 1000-1400 kaloria. Makuu kulutus mulla 2000 päivässä.
Kommentit (30)
Hesarissa oli artikkeli, jossa nainen pohtii, kannattiko käyttää 50 vuotta laihduttamiseen. Hän on laihduttanut kaikkiaan 150 kiloa (ja lihonut lähes aina takaisin).
Kannattaisi varmaan laihduttaa se 2-3 vuotta niin, että tarvitsisi laihduttaa vain kerran.
Mites tuo pituus ja vyötärön ja lantion ympärys? Jos olet 100kg ja "lihaksikas" niin paljonko on tarve pudottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo pituus ja vyötärön ja lantion ympärys? Jos olet 100kg ja "lihaksikas" niin paljonko on tarve pudottaa?
Päärynälihavuutta löytyy, vyötärö hoikka, leveä lantio ja reidet. Käsivarsissa vähän ylimääräistä. Joskus olen painanut 80kg niin näyttää kuin luuta ja nahkaa et ei niin alas missään nimessä, tavoite olis joku 89kg niin olis hoikka mut lihaksikas ja sporttinen.
Paljonko sulla on pituutta?
Puoli kiloa viikossa on hyvä laihdutustahti, tärkeintä on löytää sopivat ruokailutavat itselle. Paino tuskin on kertynyt muutamassa kuukaudessa, miksi myöskään yrittää pudottaa sitä niin nopeasti?
Mä oon ollut tammikuusta laihiksella enkä oo laihtunut kuin muutaman gramman.
Tän viikon oo vähentänyt ruokaa entisestään ja oon syönyt ma 800kcl, ti ja ke 1200kcl EIKÄ mitään muutosta vaa'alla. 3x viikossa oon käynyt jumpassa.
Painoa 80kg :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päärynälihavuutta löytyy, vyötärö hoikka, leveä lantio ja reidet. Käsivarsissa vähän ylimääräistä. Joskus olen painanut 80kg niin näyttää kuin luuta ja nahkaa et ei niin alas missään nimessä, tavoite olis joku 89kg niin olis hoikka mut lihaksikas ja sporttinen.
Et niitä mittoja sitten saa kerrottua?
185cm mies näyttää hoikalta 80kg painossa, lihaksikkaana.
Tässä on nyt useampaan kertaan kysytty noita mittoja ja lisäksi kiinnostaa, että oletko mies vai nainen.
195 cm lihaksikas mies on satakiloisena aika lähellä ihannepainoaan, joten siitä on paljon vaikeampi lähteä pudottamaan painoa pois kuin 150 senttisellä "lihaksikkaalla" naisella.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa oli artikkeli, jossa nainen pohtii, kannattiko käyttää 50 vuotta laihduttamiseen. Hän on laihduttanut kaikkiaan 150 kiloa (ja lihonut lähes aina takaisin).
Kannattaisi varmaan laihduttaa se 2-3 vuotta niin, että tarvitsisi laihduttaa vain kerran.
Laskin, että minäkin olen elämäni aikana laihduttanut jotain 60 kiloa, vaikka en koskaan ole ollut ylipainoinen, en edes normaalipainon ylärajoilla. Mutta pari kiloa tammikuussa 30 vuoden ajan, niin siinäpä se. Painaisin nyt 110 kiloa, jos en olisi vuosittain laihduttanut niitä paria syksyn mittaan kertynyttä kiloa pois. Olipa silmiä avaavaa: tämä kyllä havainnollistaa hyvin sen, miten se ylipaino hiipii kehoon ihan huomaamatta, ellei sitä aktiivisesti tarkkaile ja häädä pois heti alkuunsa.
Lihasmäärä kasvanut, joten hyvä tahti tuo on jos silti paino putoaa koko ajan. Jatkat samalla tavalla, puolen vuoden päästä olet jo hoikistunut kovasti.