Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukausi dieetillä, ei paljoa paino putoa.

Vierailija
02.02.2023 |

Muutama kilo lähtenyt. Syön n. 1600-1700 kcal päivässä, olen 100kg ja pitkä ja lihaksikas. Edes mahatauti ei painoa laskenut vaikka meni useampi päivä syömättä. Kaloreita jää n. 700-1300 käyttämättä kun huomioi liikunnan. Voiko olla että joku oudotusprosesssi vaan starttailee hiljalleen vai oonko vaan kerännyt sitä itseään sisälle ja se kun ulos tulee niin putoaa painokin. Vai luovutanko vaan? Niin päivinä jos en mitään tee niin en toki syökään kuin max 1000-1400 kaloria. Makuu kulutus mulla 2000 päivässä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on hurjaa jos muutama kilo. Sopiva vauhti on 0,5-1 kilo viikossa.

Eri asia ne tohtori Now:n 300 kiloiset jotka muuten syövät pienen perheen kalorit päivässä

No on tässä vähän ylikin kk mennyt ja pari kiloa tekee vaan alle puoli kiloa viikossa ja aika rajusti muuttanut kaikkea. Eli liikun tosi paljon. Syön terveellisesti, jos jotain makeaa niin sitten sokerittonia pastilleja sallin, muuten kevyttää perusruokaa, Nutrilettilla ja protein.fi slim aterioilla korvaan yksi tai kaksi ateriaa päivässä. Kaiken merkkaan tarkkaan ylös. Myös jos paistanut esim öljyssä kasviksia niin öljyn kalorit kirjaan, jokaisen leivänpäällisen jne. Alko ja kaikki sokerijuomat jäänyt jne. Siis valtava muutos ja juuri missään ei huomaa. No kunto on kasvanut urheilun myötä. Olis kiva et hoikistuisikin.

Lihasmäärä kasvanut, joten hyvä tahti tuo on jos silti paino putoaa koko ajan. Jatkat samalla tavalla, puolen vuoden päästä olet jo hoikistunut kovasti.

Vierailija
22/30 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli artikkeli, jossa nainen pohtii, kannattiko käyttää 50 vuotta laihduttamiseen. Hän on laihduttanut kaikkiaan 150 kiloa (ja lihonut lähes aina takaisin).

Kannattaisi varmaan laihduttaa se 2-3 vuotta niin, että tarvitsisi laihduttaa vain kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo pituus ja vyötärön ja lantion ympärys? Jos olet 100kg ja "lihaksikas" niin paljonko on tarve pudottaa?

Vierailija
24/30 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo pituus ja vyötärön ja lantion ympärys? Jos olet 100kg ja "lihaksikas" niin paljonko on tarve pudottaa?

Päärynälihavuutta löytyy, vyötärö hoikka, leveä lantio ja reidet. Käsivarsissa vähän ylimääräistä. Joskus olen painanut 80kg niin näyttää kuin luuta ja nahkaa et ei niin alas missään nimessä, tavoite olis joku 89kg niin olis hoikka mut lihaksikas ja sporttinen.

Vierailija
25/30 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on pituutta?

Puoli kiloa viikossa on hyvä laihdutustahti, tärkeintä on löytää sopivat ruokailutavat itselle. Paino tuskin on kertynyt muutamassa kuukaudessa, miksi myöskään yrittää pudottaa sitä niin nopeasti?

Vierailija
26/30 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut tammikuusta laihiksella enkä oo laihtunut kuin muutaman gramman.

Tän viikon oo vähentänyt ruokaa entisestään ja oon syönyt ma 800kcl, ti ja ke 1200kcl EIKÄ mitään muutosta vaa'alla. 3x viikossa oon käynyt jumpassa.

Painoa 80kg :(

Vierailija
27/30 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, älä hellitä.

Vierailija
28/30 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päärynälihavuutta löytyy, vyötärö hoikka, leveä lantio ja reidet. Käsivarsissa vähän ylimääräistä. Joskus olen painanut 80kg niin näyttää kuin luuta ja nahkaa et ei niin alas missään nimessä, tavoite olis joku 89kg niin olis hoikka mut lihaksikas ja sporttinen.

Et niitä mittoja sitten saa kerrottua?

185cm mies näyttää hoikalta 80kg painossa, lihaksikkaana.

Vierailija
29/30 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt useampaan kertaan kysytty noita mittoja ja lisäksi kiinnostaa, että oletko mies vai nainen. 

195 cm lihaksikas mies on satakiloisena aika lähellä ihannepainoaan, joten siitä on paljon vaikeampi lähteä pudottamaan painoa pois kuin 150 senttisellä "lihaksikkaalla" naisella. 

Vierailija
30/30 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa oli artikkeli, jossa nainen pohtii, kannattiko käyttää 50 vuotta laihduttamiseen. Hän on laihduttanut kaikkiaan 150 kiloa (ja lihonut lähes aina takaisin).

Kannattaisi varmaan laihduttaa se 2-3 vuotta niin, että tarvitsisi laihduttaa vain kerran.

Laskin, että minäkin olen elämäni aikana laihduttanut jotain 60 kiloa, vaikka en koskaan ole ollut ylipainoinen, en edes normaalipainon ylärajoilla. Mutta pari kiloa tammikuussa 30 vuoden ajan, niin siinäpä se. Painaisin nyt 110 kiloa, jos en olisi vuosittain laihduttanut niitä paria syksyn mittaan kertynyttä kiloa pois. Olipa silmiä avaavaa: tämä kyllä havainnollistaa hyvin sen, miten se ylipaino hiipii kehoon ihan huomaamatta, ellei sitä aktiivisesti tarkkaile ja häädä pois heti alkuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan