Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy kampaajalta:)

Vierailija
18.11.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on punapigmenttiä, niin kyllä taitava kampaaja osaa sen värjätä kauniin tuhkanvaaleaksi. Vastaväreillä:)

Vierailija
2/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusväri ja malli kävisi, kun omaan kasvoissa kauhean aknen ja todella korkean otsan? Nyt on tuonne lapaluihin saakka. Ajattelin kerta 10 vuoteen mennä parturiin, on vaan ideat aika hukassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

40min) muuten menee aikataulut sekaisin. terveisin toinen kampaaja

Kysymys: Miksi eräät kampaajat laskuttavat eri hinnan miehiltä ja naisilta hiusten leikkauksesta, vaikka sukupuolen mukaan ei saa hinnoitella?

Jos ei laskuteta suoraan sukupuolen mukaan, niin sitten kiertäen, eli esim. leikkaus noin 30min maksaa 20 e ja leikkaus noin 45min maksaa 23 euroa. Olen seurannut omien hiusteni leikkaukseen käytettyä aikaa ja joka kerta on mennyt 35min, vaikka kampaaja on yrittänyt tehdä hitaasti. Hinta on joka kerta ollut se kalliimpi, eli noin 45 min mukaan laskutettu. (35 minuuttia on kuitenkin pyöristettynä noin 30 minuuttia, eikä noin 45 minuuttia).

Jos maksuperuste olisi alle 30min/yli 30min ei voisi valittaa.

Valittaisin sille kampaajalle, mutta en kehtaa, kun siellä kuitenkin tulen käymään jatkossakin aina toisinaan.

[/quote]

Vierailija
4/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeaa otsaa piilottaa paksu otsis. Mutta värejä ja malleja en lähde neuvomaan. Itse valitsen värit ja mallin aina asiakkaan ulkonäön, tyylin ja mieltymysten mukaan.

Vierailija
5/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikka on punapigmenttiä, niin kyllä taitava kampaaja osaa sen värjätä kauniin tuhkanvaaleaksi. Vastaväreillä:)

Vierailija
6/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kotioloissa sen otsiksen saisi pysymään siinä missä pitääkin?

Minulla on just keskellä edessä pyörre, mikä heittää luonnostaan sellaisen kivan kasaritöyhdön :D Otsis minulla on joskus ollut, mutta tuntui että sen saa suurinpiirtein liimata alas...

Vierailija
7/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(niinkuin useimmille) menee aikaa n. 20min. Jos laskuttaisin molemmilta saman hinnan tuntuisi että miesten hinta olisi kohtuuttoman kallis?

Vierailija
8/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks sä, jolle en vastannut.. Mitä kysyit?

vastaa sä toinen kampaaja jos ehdit?

Mä varaan aikaa miehille 30 min. ja naisille 45min. Mallin muutoksiin varaan tunnin tai jopa puolitoista.

Miesten hiuksia leikkaan jotkut niskasta koneella ja loput käsin. Mutta kyllä useimmat haluaa ihan käsin leikatun tukan, ja etenkin näin talvella on kivempi pitää vähän pidempää mallia.

Jos jollain miehellä on päällä kalju ja vaan alla tukkaa, niin eihän siinä mene kuin 10 min. joten silloin otan leikkusta lasten hinnan.

Naisten tukkaan mulla menee siistimiseen tai tasaukseen 20-30min.

Jos asiakas käy 5vkon välein työhön menee vähemmän aikaa.

Vierailija
9/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikkini muotoilussa on mitchellin rootboost, heat seal, round trip on ihan must!

Ja cutrinin uusi suihkutettava vaha, wellan high hair lakka.

Vierailija
10/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä itse taltutan pyörteeni föönaamalla aamuisin ristiin. eli pari vetoa vasemmalle ja pari oikealla ja sitä muutamia kertoja. Alle joku hyvä muotoilutuote ja päälle kevyttä lakkaa

Vierailija
11/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sulla on tulisi " rajattua" ja siten näkyisi selkeämmin.

Vierailija
12/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein tänään yhdelle todella ohut hiuksiselle as. polkan ja moniväri raidoituksen, ohuita neulottuja raitoja koko päähän.

Ja tuli upea, föönaamalla siitä sai paksun oloisen ja tuuheuttavat tuotteet alle.

Ja huom! Polkathan ovat jällee muodissa:)

Vierailija
13/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaalla ihmisten hiuksia? eli arvosteletteko mielessä tyyliin: ompas kauhea tukka jne. jos näet jollakin asiakkaalla " huonosti" hoidetut hiukset, sanotko siitä suoraan, että ompas kauheat?

Vierailija
14/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkihariin hiuksiin vaikuttaa paljolti esimerkiksi hormonit.

Monesti saattaa luonnonkihara esim. suoristua teini-iässä tai sitten vastaavasti suorasta tulla kihara. Tiedämpä tapauksenkin, jossa naisella ollut erittäin kiharat hiukset ennen synnytystä/raskautta ja sen jälkeen suoristunut, kun taas seuraavassa synnytyksessä kihartunut uudelleen. Luonnonkiharat ovat aika monimutkaisia. Terveisin parturi-kampaaja jolla on luonnonkiharat hiukset.

Vierailija
15/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, jos kysyn samaa jota joku on jo kysynyt. En jaksa lukea koko ketjua..

Vierailija
16/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kymmenen vuotta terveenä mutta hiukset eivät ole palautuneet ennalleen, eivät lähellekkään. Onko mitään toivoa?

Vierailija
17/26 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muotovaahtoa, vahaa, hiuskiinnettä. Kampaajan jälkeen aina ok, mutta itse en onnistu.

Vierailija
18/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita haluaisi kapeamman näköiseksi, niin millainen hiusmalli kannattaisi leikata puolipitkiin hiuksiin?

Vierailija
19/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voiko niiden lisääntymistä mitenkään hidastaa?

Vierailija
20/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tajuan mitlä aineet luettelossa on juuri sitä, joten osaan jo välttää niitä. Mutta milläpä saa jo hiuksiin kertyneen silikonin pois, kun ajattelin värjätä tätä pehkoa vähän? Olen kuullut ettei silikonilla kylästettyihin hiuksiin saa väriä kunnolla kiinnittymään / tule haluttua sävyä. Onko totta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi