Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

US : Iiris Suomela kertoo että jokainen tietää sukupuolensa itse

Vierailija
01.02.2023 |

Vai niin. Minä haluaisin että Iiris menisi biologian tunnille, koska häneltä tainnut unohtua biologiset toasiat. Lisäksi Suomela haluaisi sukupuolen "korjaamista" alaikäisille. ( Käytännössä se tarkoittaa munat pois pojilta, nyt olette tyttöjä ) ja hormoneja.

Aivan päinvastaista mieltä on hallituspuolue vihreiden varapuheenjohtaja Iiris Suomela, joka iloitsee edistysaskeleesta ja vaatii, että seuraavaksi sukupuolen juridinen korjaaminen on mahdollistettava myös nuorille. YK:n ihmisoikeuskomitean huoli alaikäisten transnuorten asemasta jää Suomelan mukaan vielä ratkaisematta.

Jokainen tietää oman sukupuolensa parhaiten itse. Tässä ollaan siis aivan vapaan ja liberaalin yhteiskunnan ytimessä. Siksi ihmettelen ja suren etenkin sitä, että niin moni kokoomuslainen äänesti translakia vastaan, Suomela harmittelee tiedotteessa.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sukupuoli ei ole mielipide kysymys

Eikä tämäkään ole sun mielipide, vaan tieteellinen tosiasia.

Kyllä se on mun mielipide se asia ettei ole mielipide kysymys.

Joo mutta ei sun tartte sanoa että olet sitä mieltä, niin se asia on oikeastikin, vaikket olisi mitään mieltä. Sukupuoli ei ole mielipidekysymys vaan biologinen fakta.

Vierailija
82/108 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.suomenuutiset.fi/keskusta-ja-kokoomus-taktikoivat-harskisti…

Tämä lapsiin kohdistuva translaki voi koskettaa meidän jokaisen omaa lasta.

Lasten on saatava kasvaa rauhassa ilman Setan propagandaa ja hormonihoitoja.

Asiantuntijat vastustivat tämän lausuman hyväksyntää. Silti meidän kansanedustajat äänestivät lausuman puolesta. Vastoin lääkärien ja nuorisopsykiatrian professorin suositusta. He äänestivät vastoin kansan tahtoa.

Nyt meidän tasapainoisten ja normaaliin arkeen pystyvien aikuisten pitää puuttua tähän. Meidän täytyy sanoa EI. On kyse meidän nuoristamme ja meidän lapsistamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin ideologioista seonneita ihmisiä kuin Suomela, ei yksinkertaisesti saisi päästää eduskuntaan. Kun faktat alkavat noin sumentua, se on hulluutta. Hulluille ei pidä antaa valtaa.

Nyt paljastui translakiäänestyksessä että siellä istuu useampikin hullu päättämässä asioista, vaikka todellisuudentaju on tyystin karannut päästä.

Elämme dystopiassa, ei tämmöisen pitäisi olla edes mahdollista että aletaan palvoa jotain marginaaliuskontoa, joka valehtelee sukupuolista ja vaatii tämmöisille valheilleen lain mandaatteja. Hyvänen aika sentään. Mitä nää hullut allekirjottaa seuraavaksi, kun vauhtiin päästiin. Pelastautukoon ken voi.[/quote

Olet oikeassa. Me emme tarvitse tällaisia kansanedustajia. He vain vaikeuttavat meidän tavallisten ihmisten elämää ja voivat jopa vaarantaa lähimmäistemme terveyden. ÄÄNESTETÄÄN HEILTÄ VALTA POIS.

Vierailija
84/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen tietää ei pelkästään itse, vaan myös muut. Ihmisen aivot ovat kehittyneet tunnistamiskoneeksi, joiden tärkeimpiin toimintoihin sisältyy ihmisten tunnistaminen ihmisiksi, kasvonpiirteiden tunnistaminen ja myös sukupuolen tunnistaminen. Tämä on luonnollisesti lisääntymisen kannalta tehty harvinaisen selväksi tietyillä ulkoisilla markkereilla ja lisäksi siinä lienee feromoneillakin tekemistä. Se tulee siis ihan selkärangasta, että tuo on mies tai tuo on nainen. Siinä ei valitettavasti auta, että joku sanoo minulle olevansa jotain muuta kuin mitä aistini huutavat.

Osa väestä toki suostuu tähän leikkiin, mutta vain ollakseen kivoja. Kyllä heilläkin se selkäranka kertoo totuuden vaikka eivät sitä ääneen sano.

Sinun aistisi voivat sanoa mitä tahansa mutta et voi päättää millaisia muut ihmiset ovat. Tietty voit kohdella heitä mielesi mukaan mutta montaa ihmistä kohtelet väärin silloin.

En minä mitään päätäkään, vaan heidän genetiikkansa ja biologiansa.

Vierailija
85/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iiris ja Vihreät eivät usko tieteeseen eli biologiaan vaan humpuukiin.

Nehän nimenomaan uskovat tieteeseen, postmoderniin intersektionaaliseen marxilaiseen feminismiin, josta on tullut tie, totuus ja uskonto.

Hei mistä voisin lukea tämän suuntauksen oppikirjoja, kun käsittääkseni Marx ei koskaan puhunut edes feminismistä, saati muunsukupuolisista. Tämä sama fraasiketju löytyy tuhansista postauksista, mutta mihin se perustuu? Kuka on kirjoittanut tai kehittänyt postmodernin intersektionaalisen marxistisen feminismin teorian? Marxilaisuus oli oman käsitykseni mukaan talousoppi.

Vai onko niin, että persujen ajatuspaja on vain liimannut 4 kamalaa asiaa peräkkäin tai kopioinut rimpsun jostain usalaisesta lähteestä? Maasta, jossa Sanna Marinkin on varmaan jonkun mielestä marxilainen. Aina sama marxilaisuus, ei koskaan vaikka leniniläisyys tai muu sosialismin suuntaus. Suomessahan marxilaisuus oli hyvin pienen piirin aate joskus 70-luvulla (kiinamieliset). Esim SKP ei ollut marxilainen, vaan marxistis-leniniläinen. Mutta 2000-luvulla yhtäkkiä kaikkien viholliset on marxilaisia. Veikkaan, että todellinen syy on se, ettei tiedetä mitä sana tarkoittaa, mutta se kuulostaa jotenkin pahalta, ja siksipä vastustajien täytyy olla marxilaisia.

Kulttuurimarxismi on oma juttunsa. Tutustu siihen.

Vierailija
86/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus esiin kirjoitti:

Kyllä se sukupuoli kerrotaan jo heti syntymässä kumpi tuli ja voi itsekin myöhemmin tarkastaa vilkaisemalla jalkoväliinsä.  Ei se siitä muuksi muutu.

Kaasuvalotusta eli hulluksi tekemistä: ei saa uskoa omiin havaintoihin. Eli vaikka näyttäisin miten mieheltä väitetään että voin ollakin jotain muuta.

Ihan ennenkuulumattoman paksua potaskaa!

Vierailija
87/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sukupuoli pitäisi määritellä jotenkin muuten kuin anatomian mukaan, niin minä ainakaan en osaisi sanoa mikä sukupuoleni on.

Vierailija
88/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Iiris Suomalaisella itsellä lapsia?

Vierailija
89/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä lapsia koskeva translaki ilmentää lapsivihaa.

Vierailija
90/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus esiin kirjoitti:

Kyllä se sukupuoli kerrotaan jo heti syntymässä kumpi tuli ja voi itsekin myöhemmin tarkastaa vilkaisemalla jalkoväliinsä.  Ei se siitä muuksi muutu.

Kaasuvalotusta eli hulluksi tekemistä: ei saa uskoa omiin havaintoihin. Eli vaikka näyttäisin miten mieheltä väitetään että voin ollakin jotain muuta.

Ihan ennenkuulumattoman paksua potaskaa!

Täti on setä jos sillä on munat ja vastaavasti myös toisinpäin. Miehen tunnistaa Y-kromosomista jos ei muuten tunnista :P

Vierailija
91/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00747

Minä en saisi sterilisaatiota koska olen liian nuori (26- vuotias) ja lapseton. Saattaisin myöhemmin lääkärin mukaan katua asiaa.

Nyt vaaditaan että lapsille voidaan heidän tahdostaan aloittaa hormonihoidot jotka muuttavat elimistöä lopullisesti. Jos vanhemmat vastustavat, voidaan lapsi huostaanottaa.

Vierailija
92/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saisi sterilisaatiota koska olen liian nuori (26- vuotias) ja lapseton. Saattaisin myöhemmin lääkärin mukaan katua asiaa.

Nyt vaaditaan että lapsille voidaan heidän tahdostaan aloittaa hormonihoidot jotka muuttavat elimistöä lopullisesti. Jos vanhemmat vastustavat, voidaan lapsi huostaanottaa.

Pitäisi ottaa reilu askel taaksepäin ja antaa vanhempien päättää lastensa kasvatuksesta - myös ruumiillisen kurituksen käyttämisestä.

Vierailija
93/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ottaa reilu askel taaksepäin ja antaa vanhempien päättää lastensa kasvatuksesta - myös ruumiillisen kurituksen käyttämisestä.

Oliko liian osuva huomio

Vierailija
94/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut on ainakin tällaista transuhölmöilyä vastaan.ääni niille.

Toinen hyvä vaihtoehto on kristillisdemokraatit. Muita vaihtoehtoja ei valitettavasti.

Vierailija
95/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun Iiris moitti all mane panelia, mutta yksi näistä miehistä kertoi, ettei ole mies :D ja Iiris pyysi anteeksi

Vierailija
96/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että luonnonsuojelu tulee kärsimään tällaisten Iiris Suomalaisten takia. Mutta nyt lapset ovat tärkeämpiä.

Vierailija
97/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällainen pelleilylaki nyt menee läpi, niin sittenhän ei ole enää mitään virkaa millään feministiliikkeillä. Kenen tasa-arvoa ne nyt oikein ajaa, kun sitä sukupuolta voi vaihtaa kuin sukkaa aina parempaan.

Vierailija
98/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Iiris Suomalaisella itsellä lapsia?

Eikai lapsella voi lapsia olla, pirun koraaninpolttaja

Niin ajattelinkin. Vain lapseton ihminen ei ymmärrä kuinka tärkeää lasten ja nuorten suojelu on. Iirikselle liito- orava 🐿 on tärkeämpi kuin meidän lapsemme.

Vierailija
99/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos sukupuoli pitäisi määritellä jotenkin muuten kuin anatomian mukaan, niin minä ainakaan en osaisi sanoa mikä sukupuoleni on.

Miten se olisi edes mahdollista? Keinotekoisesti, määrittelemällä jotkin ominaisuudet joko maskuliineiksi tai feminiineiksi kuten joissain kielissä. Ja se taas on aika mielivaltaista miksi luonto on feminiini ja taivas maskuliini esim ranskassa. Vai onko?

Koko purkaminen tapahtuu sen älyvapaan idean pohjalta että koska naiseus on oletetussa patriarkaalisessa järjestyksessä AINA alempiarvoinen, tästä sorrosta ei päästä eroon muuten kuin hajottamalla järjestys eli hävittämällä sukupuolet. Sellaista vaihoehtoa kuin rakentava ja molemminpuolisesti hedelmällinen YHTEISTYÖ ei voi mitenkään olla olemassa, koska muutenhan KOKO IDEOLOGINEN ROSKA ROMAHTAISI sen siliän tien!!

Vierailija
100/108 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se olisi edes mahdollista? Keinotekoisesti, määrittelemällä jotkin ominaisuudet joko maskuliineiksi tai feminiineiksi kuten joissain kielissä. Ja se taas on aika mielivaltaista miksi luonto on feminiini ja taivas maskuliini esim ranskassa. Vai onko?

Koko purkaminen tapahtuu sen älyvapaan idean pohjalta että koska naiseus on oletetussa patriarkaalisessa järjestyksessä AINA alempiarvoinen, tästä sorrosta ei päästä eroon muuten kuin hajottamalla järjestys eli hävittämällä sukupuolet. Sellaista vaihoehtoa kuin rakentava ja molemminpuolisesti hedelmällinen YHTEISTYÖ ei voi mitenkään olla olemassa, koska muutenhan KOKO IDEOLOGINEN ROSKA ROMAHTAISI sen siliän tien!!

Se on keinotekoista ja (vahingollisiin) stereotypioihin perustuvaa. Esimerkiksi transvestiitin sukupuoli-identiteetti vaihtuu vaatteiden perusteella.

Mutta kysypä heiltä, miksi intersukupuolisen sukupuoli-identiteetti johdetaan haarovälistä. Tai pyydä kuvailemaan supernaisellinen nainen, supermiehekäs mies - ja lopuksi superintersukupuolinen superintersukupuolinen. Hiljaista tulee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi