Translaki meni läpi
Kommentit (3723)
Minä oon transpanda, palkka 1,5 miljoonaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Tää vessajuttuko nyt ratkaistiin?
Naiset joutuu istumaan miesten kusiskeillu reunoille?
No annetaan nyt kaikkien elää niin kuin haluaa. Jos haluat istua kusisille reunoille, niin saat istua.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan ihmisten elää, nii kuin itselleen sopii tämän lyhyen elämän ajan. Keskitytään oman elämän menoon.
Voisitko miettiä, että saattaa vaikuttaa myös muihin ihmisiin ja myös muuhun yhteiskuntaan?
Uimahallin kaapuväelle tarkoitettuihin "naisten vuoroihin" voisi mennä muutama karju näyttämään saunomisen mallia.
Tyttöpenistä on turvallista koskettaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan jatkossa naisten siisteihin vessoihin. Ei naisten tilat ole biologisten naisten etuoikeus.
Mä olen joskus poikennut naisten vessoissa, jos miesten vessoissa on ollut tungosta. Ihan siistiä on ollut. Mä olen karvainen ja iso mies.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan naiset että stondis ei ole syy tuijottaa tai muutenkaan käyttäytyä epäasiallisesti!
Myös teihin friikkeihin pätee täsmälleen samat käytössäännöt, joten noudatahan ensin itse hyviä tapoja ja ala sitten vasta neuvomaan muita.
Huomenna on naisten pukkarit täynnä setämiesnaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset joutuu istumaan miesten kusiskeillu reunoille?No annetaan nyt kaikkien elää niin kuin haluaa. Jos haluat istua kusisille reunoille, niin saat istua.
Kun en halua!
Eli nyt on ihan normaalia että naapurin Pertsa kulkee mekko päällä.
Nyt sitten nuoret miehet ilmoitus vetämään.
Sitten voit hakea palomieheksi tai poliisiksi naisten kiintiöissä. Paljon helpompi päästä fyysisistä kokeista läpi. Samalla pystyt myös välttämään asepalveluksen ilman mitään seurauksia.
En nimittäin keksi mitään asiaa, mikä olisi haitaksi elämälleni, vaikka olisin väestörekisterissä nainen. Sen sijaan tarjolla olisi paljon erilaisia merkittäviä helpotuksia elämään.
Tämän lain läpimeno korostaa entisestään maamme rappiollista tilaa ja laittomuutta joka on valloillaan.
Voi voi, eikö aitoavioliittolaiset rukoilleet riittävän kovasti 😆
Hyvä, nyt sitten Suomessakin miesvangit pääsee naisvankiloihin raiskaamaan naisia.
Käyttäjä43247 kirjoitti:
Nyt sitten nuoret miehet ilmoitus vetämään.
Sitten voit hakea palomieheksi tai poliisiksi naisten kiintiöissä. Paljon helpompi päästä fyysisistä kokeista läpi. Samalla pystyt myös välttämään asepalveluksen ilman mitään seurauksia.
En nimittäin keksi mitään asiaa, mikä olisi haitaksi elämälleni, vaikka olisin väestörekisterissä nainen. Sen sijaan tarjolla olisi paljon erilaisia merkittäviä helpotuksia elämään.
Myös jotkin vakuutukset on halvempia naisille.
Nyt on kiva seurata urheilua kun pituushypyssä saattaa tiukan urheilulahkeen sisältä vilahtaa muutakin kun alahuuli.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kiva seurata urheilua kun pituushypyssä saattaa tiukan urheilulahkeen sisältä vilahtaa muutakin kun alahuuli.
:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset joutuu istumaan miesten kusiskeillu reunoille?No annetaan nyt kaikkien elää niin kuin haluaa. Jos haluat istua kusisille reunoille, niin saat istua.
Kun en halua!
on
Sitten kai pyyhit ne reunat? Äläs nyt tekeydy hankalaksi.
Muistakaahan naiset että stondis ei ole syy tuijottaa tai muutenkaan käyttäytyä epäasiallisesti!