Kauanko jaksaisit odottaa parisuhteessa et toinen tietää haluaako olla vakavissaan sinun kanssa?
Kysymys otsikossa.
Siis. Kauanko jaksaisit odottaa parisuhteessa et toinen tietää haluaako olla vakavissaan sinun kanssa? Olis rakkautta ja kaikkea, mutta jarruttelisi jotain ihmeellistä. Kauanko odottaisit vai jatkaisitko jossain kohtaa elämää?
Kommentit (27)
Kun vaan muistaa tämän: kaikki mulle heti nyt, niin se vastaa moneen kysymykseen.
Parisuhteeseen lähdetään jos lähdetään. Mitä sitä odottelemaan. Odottelu on huono signaali.
Seksiä ei harrasteta kertaakaan ennen kuin olemme sitoutuneet parisuhteeseen. Parisuhteen aloittamisesta max 3 vuotta siihen, että mennään kihloihin - jos ei tiedä haluaako, vastaus on että ei halua ja parempi jatkaa eri suuntiin. Poikkeuksena nuoret henkilöt (alle 25 vuotiaat).
Aikuisten suhteissa pitää tietää kohtuullisen nopeasti mitä voisi kuvitella toisen henkilön kanssa. Jos mukamas tarvitsee 12 kk aikaa tietää voiko jättää muut seksisuhteet pois ja sitoutua yhteen, niin henkilö ei ole valmis suhteeseen, ainakaan sinun kanssasi. NEXT!
Vakavasti tietyssä mielessä ensi hetkestä. Ei siis mitään pelejä ym, vaan heti mietitään vakavasti, että tulisko tästä oikeasti jotain vakavaa.
Iästä riippuu, et mikä on sopiva aika seurustella ennen naimisiinmenoa. Me oltiin jo lähes 30v niin vuodessa tiedettiin.
Minulla ei ole tapana ostaa sikaa säkissä. Vähintäänkin odotan että ensihuuma lakkaa ja sitten voi olla niiden yhteisten suunnitelmien aika. Haluan että parisuhteessa on seksiä minua tyydyttävä määrä ja se ei selviä ihan heti mikä nainen on naisiaan. Jos miehen pitää luoda oikea tunnelma saadakseen harrastaa seksiä, niin sellainen nainen saa painua luomaan tunnelmaansa johonkin muualle. Vastuu siitä omasta itsestä puolin ja toisin.
Toisen erilaisuuden ymmärtäminen ennustaa kestävää rakkautta.
Ei ole lapsia yhteisiä olemassa eikä tulemassa korkeintaan kun jos on aivan varma, ei välttämättä enää sittenkään. :)