Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä koskaan haukuttu rumaksi?

Vierailija
01.02.2023 |

Olin tänään kävelemässä kauppaan ja kun kävelin koulun ohi, joku poikaporukka sanoi että "hyi hel*etti kun on ruma nainen ja nauroivat räkäsesti vielä päälle. Tuli tosi paha mieli...

Onko kenellekään muulle käynyt näin? Ja jos on, niin missä tilanteessa ja oletteko koskaan sanoneet jotain" vastaan"

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laudaksi joskus teininä ohikulkevat pojat.

Ja nyxä läskiksi kaksoisleukaiseksi ja valaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti jossain vaiheessa. En muista, että onko kasvokkain, mutta jossain yhteydessä.

Olisi sulla ollut oikeus sanoa jotain yhtä pahasti takaisin.

Vierailija
4/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vituttelua olen kuullut teinistä saakka.

Vierailija
5/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ex-mieskin sanoi, että olen kaiken lisäksi rumakin.

Vierailija
6/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä yksi luokkalaiseni sanoi mua aina maailman rumimmaksi tytöksi. Sellainen tyyppi, että en pystynyt välittämään paskaakaan noista sanoista.

Vierailija
7/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Mutta on sanottu sontiaseksi ja jämä-ihmiseksi.

Vierailija
8/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rumaksi, mutta joskus nuorena kuulin olevani lipputanko. Olen 176 cm.

Vierailija
9/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa teinilaumat. Koskaan ei tiedä, miten ne reagoi, kun kävelee ohi.

Vierailija
10/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yläasteen ajan sain kuulla tuota.

Sen jälkeen kyllä kehuttu nätiksi useasti, mutta edelleen pidän itseäni oksettavan rumana. Kiusaaminen/haukkuminen jättää ikuiset jäljet.

Vierailija
11/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Olen itse 25v ja silti pelottaa...

Vierailija
12/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu ja yhtä usein kauniiksi. Sama ihminen on tehnyt joskus tätä, lie jotain manipulointia, jolla on tarkoitus hämmentää ja alistaa.

Vierailija
13/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haukuttu, melko samalla tavalla kuin aloittajaa. Myös muilla tavoilla, esim. kaveri sanonut päin naamaa.

Vierailija
14/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanottu ja yhtä usein kauniiksi. Sama ihminen on tehnyt joskus tätä, lie jotain manipulointia, jolla on tarkoitus hämmentää ja alistaa.

Ja on myös sitä ollut, että toiset ihmiset pitää kauniina ja toiset rumana.

Vierailija
15/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu että jotkut pojat haukkuvat tyttöjä rumiksi vaikka ovat kiinnostuneita, en täysin ymmärrä logiikkaa 🤔

Vierailija
16/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Olen itse 25v ja silti pelottaa...

Aina jännä tilanne. Jänskättää alkaako kikatus ja räkäinen nauru heti kun kävelet ohi.

Vierailija
17/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että joskus on todella ala-arvoisesti käyttäytyviä ihmisiä. Todella tyhmää kommentoida mitään kenenkään ulkonäöstä.

Oletko varma, että he arvostelivat sinua. Ehkä vain satuit olemaanblähellä kun pojat katselivat jotain kännykäm paskaa.

En uskokaan, että olet ruma. Itsestään huolta pitävä ihminen on aina kaunis.

Vierailija
18/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On haukuttu, melko samalla tavalla kuin aloittajaa. Myös muilla tavoilla, esim. kaveri sanonut päin naamaa.

Sama täällä! Kerran työkaverin kanssa ajateltiin mennä baarissa käymään ja siellä tämä tokaisi päin naamaa humalassa, ettei tahdo minun kanssa enempää viettää aikaa, koska olen ruma! Satutti ja tuli paha mieli, mutta siihen loppui se "ystävyyskin" ja välit muuttuivat selvästi.

Oli pohjanmaalta kotoisin ja helsingissä tehtiin töitä. Ajattelin myös, että kai siellä maalla on totuttu olemaan töykeämpiä kuin pääkaupunki seudulla.

Vierailija
19/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haukuttu rumaksi ja käsketty roskikseen. Toisaalta myös sanottu kauniita asioita.

Vierailija
20/23 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Kerran työkaverin kanssa ajateltiin mennä baarissa käymään ja siellä tämä tokaisi päin naamaa humalassa, ettei tahdo minun kanssa enempää viettää aikaa, koska olen ruma! Satutti ja tuli paha mieli, mutta siihen loppui se "ystävyyskin" ja välit muuttuivat selvästi.

Oli pohjanmaalta kotoisin ja helsingissä tehtiin töitä. Ajattelin myös, että kai siellä maalla on totuttu olemaan töykeämpiä kuin pääkaupunki seudulla.

Siis ei voi olla totta! :o Teinien mölaytykset vielä joten kuten ymmärtää, mutta että omat "kaverit"! Todella inhottavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi