Onko teitä koskaan haukuttu rumaksi?
Olin tänään kävelemässä kauppaan ja kun kävelin koulun ohi, joku poikaporukka sanoi että "hyi hel*etti kun on ruma nainen ja nauroivat räkäsesti vielä päälle. Tuli tosi paha mieli...
Onko kenellekään muulle käynyt näin? Ja jos on, niin missä tilanteessa ja oletteko koskaan sanoneet jotain" vastaan"
Kommentit (23)
Ulkonäköäni on solvattu keskellä katua, ohi kulkeneiden nuorten miesten toimesta. Pysähtyivät eteeni, katsoivat minua päästä varpaisiin ja sanoivat erittäin ilkeän ja halveksuvan kommentin vartalostani.
Minusta tuntui siltä, että olisin halunnut mennä tielle makaamaan ja odottamaan, että ratikka ajaa ylitseni.
Akaton mies,eronut ja sinkkuna jo 24v. Itä-Helsinki Heka-pihapiiri.Läheestyy, itseäni 12 vuotta nuorempi mies täydessä kännissä,sanoen oot niin seksy rakastan sinua ja yritää halata.Kun torjun hänet: Huutaa peräni en mä tommosta Vanhaa Rumaa Ämmä edes Huolisi!
Tuollainen on tosi inhottavaa, mutta ei kannata ottaa liikaa itseensä. Ne voi huudella mitä vaan. Muistan, että tällä palstalla joskus joku toinenkin kertonut miten vastaan tulleet pojat sanoivat jotain rumaa. Ja varmasti moni muukin kokenut samaa. Jotenkin mulla sellainen käsitys ettei ole mitenkään kovin harvinaista. Kannattaa vaan mennä kuin ei kuulisikaan.
Tuskin edes ajattelivat että olisit ruma, halusivat luultavasti vaan kiusata/nähdä miten reagoit. Voi olla että huutelivat vastaavia juttuja muillekin ohikulkijoille.
Todella rumaa käytöstä ja ilmeisesti tässäkin tapauksessa "joukossa tyhmyys tiivistyy".