Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin vasta äsken, että Vila on eri kauppa kuin Vero Moda! apua... :D

Vierailija
31.01.2023 |

Tilasin Vero Modasta vaatteita ja ihmettelin, että miten nää on näin huonolaatuisia, kun yleensä kaupasta ostettuna on ihan hyviä. Sitten tuli Facessa Vilan mainos ja tajusin että voi helvata, ne on eri lafka. 🤦🤦
En tajua, miten olen aina sekoittanut ne ja luullut samaksi! 😂

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No melkein samoja ne on. Yhtä huono laatu molemmista ja yhtä halpa.

On mun mielestä Vila paljon parempi. Ei kai esim. Stocka pitäisi Vilan mallistoa, jos se olisi samanlaista haperolaatua kuin Vero Moda.

On niissä selvä laatuero, en ymmärrä miksi tätä alapeukutetaan. Ja Stockmannilla ei tosiaan myydä Vero Modaa, Vilaa kylläkin.

No ei se ero nyt mikään huikea ole, halpaa massatuotantoa ovat molemmat. Ihan sama vaikka toista myytäisiinkiin Stokkalla, ja mielestäni Vilan laatu on muutenkin viime aikoina huonontunut.

No ei huikea ehkä, mutta kuitenkin minusta selvä ero. Vero Moda on ihan samaa laatua kuin H&M, saumat menee miten sattuu ja vaatteet hajoaa parin käytön jälkeen. Vilan vaatteissa mulla ei ole koskaan ollut sellaista ongelmaa. En ole itse huomannut laadun huonontuneen, mutta voi toki olla.

Siis miten te oikein käytätte vaatteita, jos ne hajoaa parin käytön jälkeen? Itsellä on näistä puljuista vaatteita vaikka kuinka paljon, eikä koskaan ole hajonnut. Outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla