Tajusin vasta äsken, että Vila on eri kauppa kuin Vero Moda! apua... :D
Tilasin Vero Modasta vaatteita ja ihmettelin, että miten nää on näin huonolaatuisia, kun yleensä kaupasta ostettuna on ihan hyviä. Sitten tuli Facessa Vilan mainos ja tajusin että voi helvata, ne on eri lafka. 🤦🤦
En tajua, miten olen aina sekoittanut ne ja luullut samaksi! 😂
Kommentit (41)
Samaa paskaa ne on, eri nimillä vain, ja joku Stocka nyt ei ole mikään laadun tae enää nykypäivänä todellakaan.
Jännä kun ite oon ostanut Vero Modaa juuri Stockalta.
Stockmann itse asiassa teki erittäin tiivistä yhteistyötä kaikkien Bestsellerin brändien kanssa ja myi niitä kaikkia mutta luopui yhteistyöstä jossain kohtaa kun joutuivat ajamaan alas muutenkin monia toimintojaan eri maissa.
Suomen Stockalta sai vielä Vero Modaa ainakin vuonna 2018, mutta ei enää ihan viime vuosina. Syynä ei todellakaan ole Vero Modan laatu tai laaduttomuus vaan sisäänosto- ja yhteistyösyyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No melkein samoja ne on. Yhtä huono laatu molemmista ja yhtä halpa.
On mun mielestä Vila paljon parempi. Ei kai esim. Stocka pitäisi Vilan mallistoa, jos se olisi samanlaista haperolaatua kuin Vero Moda.
Dear, Stocka myy myös Vero Modaa.
Vero Moda ja Vila on ihan samaa kamaa käytännössä, samanlaatuista.
Ei myy. Katso se brändilista sieltä sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Bestsellerin omistamia merkkejä on:
Only
Pieces
Vero Moda
Vila
Selected Femme ja Homme
Anerkjendt
ja on varmaan muitakin.
Eli tulevat samoilta tehtailta, samoilta linjoilta. Osaksi on jopa samaa kaavaa käytetty ja samaa materiaalia, esim housut. Hinta vaan tehdään eri asiakaskunnille. Only halvin ja Selected kallein. Laadussa ei sinänsä eroa.
Ja kyllä myydään Vero Modaa stokkalla, työskentelin siellä vuosia.
Ehkä ennen on myyty, nykyään ei myydä.
Kylläpä oikein riidan saitte aikaan typerästä asiasta. :D Moni vaatteiden valmistaja tekee vaatteita monella eri tuotemerkillä, totta kai. Tuotemerkkejä tehdään yleensä eri asiakaskunnille ja niiden välillä voi olla isokin ero. Kukaan ei ole sanonut Vilaa huippubrändiksi, haloo. Eroa Vilassa ja Vero Modassa silti on. Stocka ei myy Vero Modaa.
Mikä ero niissä muka on, aivan samanlaisia malleja molemmilla, samanlaisista halvoista keinokuitumateriaaleista? Jopa tuotteiden laputkin ovat täysin identtiset. On kyllä premium kaukana näistä. Jotenkin käsittämätöntä, että Bestseller edes tarvitsee noin monta eri brändiä käytännössä samalle tavaralle.
Vierailija kirjoitti:
Stockmann itse asiassa teki erittäin tiivistä yhteistyötä kaikkien Bestsellerin brändien kanssa ja myi niitä kaikkia mutta luopui yhteistyöstä jossain kohtaa kun joutuivat ajamaan alas muutenkin monia toimintojaan eri maissa.
Suomen Stockalta sai vielä Vero Modaa ainakin vuonna 2018, mutta ei enää ihan viime vuosina. Syynä ei todellakaan ole Vero Modan laatu tai laaduttomuus vaan sisäänosto- ja yhteistyösyyt.
Muista merkeistä en tiedä, mutta Vilaa siellä on tälläkin hetkellä.
Mitä väliä mitä joku Stockmann myy, miten se tähän liittyy? Ap luuli että nämä kaksi ovat sama asia, eikä mikään ihme. Ymmärrän sua ap täysin😄
Onneksi ei tarvi ostaa kumpaakaan.
Olen jotenkin aina päässäni mieltänyt noi yhdeksi ja samaksi merkiksi, vaikka eri nimet ovatkin.
Tässä nähdään miten brändin rakennus on onnistunut: Vila mielletään paremmaksi ja siitä ollaan valmiita maksamaan enemmän, vaikka laatu ja jopa tietyin muutoksin mallisto osin samaa mutta vaan eri tuotenimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mun mielestä Vila paljon parempi. Ei kai esim. Stocka pitäisi Vilan mallistoa, jos se olisi samanlaista haperolaatua kuin Vero Moda.
On niissä selvä laatuero, en ymmärrä miksi tätä alapeukutetaan. Ja Stockmannilla ei tosiaan myydä Vero Modaa, Vilaa kylläkin.
Myydään vero modaa sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitin kerran aamun ja illan 😅
Vuorotyössä varmaan ihan tavallista. Mä olen ainakin mennyt kerran iltakuudelta työpaikalle ja ihmettelin, että miksi täällä on eri vuoron tyypit töissä. Sitten joku tuli sanomaan, että mitä sä täällä teet. Olin töiden jälkeen niin poikki, että kävin heti nukkumaan ja heräsin paniikissa, että myöhästyn kuudelta alkavasta aamuvuorosta. :D
Sama juttu kävi minullekin. Jostain syystä telkkari oli päällä ja Arvi Lind siellä uutisia. Lopulta pää selkisi. Mutta olin jo melkein ovella kassini kanssa menossa työhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niissä selvä laatuero, en ymmärrä miksi tätä alapeukutetaan. Ja Stockmannilla ei tosiaan myydä Vero Modaa, Vilaa kylläkin.
Myydään vero modaa sielläkin.
Miksei sitä sitten mainita brändien listauksessa?
Ei se että myydään stockalla meinaa mitään. Siellä myydään halpaketjuja kuten vilaa ja sit merkkivaatteita. Ne kaikki voi olla tehty samassa tehtaassa...
Halpaa pikamuotiahan pitkälti tuo Vila on, ihan samaa kategoriaa kuten Vero Moda, Only yms. Miksi mikään valmistaja tarvitsee edes näin monta erittäin samankaltaista merkkiä?
Mulla taas menee noi aina sekaisin😅 mitä eroon niis on?
Bestsellerin omistamia merkkejä on:
Only
Pieces
Vero Moda
Vila
Selected Femme ja Homme
Anerkjendt
ja on varmaan muitakin.
Eli tulevat samoilta tehtailta, samoilta linjoilta. Osaksi on jopa samaa kaavaa käytetty ja samaa materiaalia, esim housut. Hinta vaan tehdään eri asiakaskunnille. Only halvin ja Selected kallein. Laadussa ei sinänsä eroa.
Ja kyllä myydään Vero Modaa stokkalla, työskentelin siellä vuosia.