Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia tuliaisia tuotte yleensä ulkomailta Suomeen ystäville, perheelle tai sukulaisille?

Vierailija
31.01.2023 |

Onko alkoholia lentokentältä vai jotain muuta?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan mitään turistikrääsää.

Vierailija
22/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuri on aina varma valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivat korut missä vähän paikallista käsityötä on usein edullisia ja mahtuu hyvin pieneen matkalaukkuun, keramiikka jopa luonnonkosmetiikka voi olla kiva tuliainen kuten esim.kosmetiikka, ranskalaiset parfyymit ja laventelituotteet esim.sopii arkeenkin.tuliaisiksi hyvä.

itselle on kivoja vaatteet joita voi pitää matkan jälkeenkin.

Vierailija
24/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausteita, kosmetiikkaa, vaatteita, keramiikkaa, vöitä, koruja, huiveja ja vaikka mitä. Kannan aina laukkukaupalla tavaraa ulkomailta Suomeen, koska lomalla on kiva shoppailla.

Vierailija
25/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ilman puolisoa tai lasta matkoilla, niin heille tuon jotain pientä. Miehelle jotain syötävää ja lapselle lelun. Muille en nykyään laita edes korttia. Tai no, vanhempien kuoltua se jäi ihan luonnostaan.

Vierailija
26/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliaiset on siltä ajalta, kun keskivertosuomalainen kävi kerran kymmenessä vuodessa ulkomailla. Eli viime vuosituhannen puolelta.

Vierailija
27/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliaiset on siltä ajalta, kun keskivertosuomalainen kävi kerran kymmenessä vuodessa ulkomailla. Eli viime vuosituhannen puolelta.

Voi vitsi sä oot cool 👐

Vierailija
28/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjäön on itsestään selvää, että kun mennään jonnekin kylään, niin viedään tuliaisia, mutta ne ei missään nimessä saa olla ulkomailta, koska silloin on juntti pakettimatkalainen 😂😂😂😂😂

Vierailija
29/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi toin tippurin.

30/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Kaikkea saa kaupasta kotoakin.

Vierailija
31/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V4ierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan joku pakettimatkajuntti miettii tämmösiä. Matkustaminen iha normaalia nykyään, eikä tuliaisia osteta tai odoteta. Eri asia jos kohteessa on jotain eksoottista, mistä on etukäteen sovittu, mutta että kentältä alkoholia ku ollaa oikein oltu ulkomailla :DD 

Tämä. AP varmaan taputtaa lentäjälle koneen laskeuduttua :D

Mä taputan aina ihan vaan vittuilaks.......... .

Kusipää

Vierailija
32/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ostaa jotain pientä kavereilleen (muistikirja rannerengas tms)

Jos olen ilman perhettä ostan sukkia, vaateita, huiveja, nahkalaukkuja jne (esim Brysselistä ostin hauskat sukat) ja Italiasta toin miehelle Parmesania, risottoriisiä, pastaa, espressokahvia, mausteita jne.

Itse ostan itselleni vaatteita kenkiä laukkuja ja no - viinaakin (limoncelloa viimeksi)

Olen tulkkarifriikki 😄

Vierailija
33/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ilman perhettä ostan sukkia, vaateita, huiveja, nahkalaukkuja jne (esim Brysselistä ostin hauskat sukat) ja Italiasta toin miehelle Parmesania, risottoriisiä, pastaa, espressokahvia, mausteita jne.

Itse ostan itselleni vaatteita kenkiä laukkuja ja no - viinaakin (limoncelloa viimeksi)

Olen tulkkarifriikki 😄

Mistä saat parmesania kuskattua Suomeen asti? Juuri mietin samaa tuliaista kotiin kun Roomaan menossa? Onko kentällä jotain ns kylmämyymälää?

Vierailija
34/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia, itselle, esim Portugalista edullisia ja parempia kuin täältä. Jalkineita samoin itselle, Portugalista, ja orkidean pistokkaita.

Vierailija
35/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V4ierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan joku pakettimatkajuntti miettii tämmösiä. Matkustaminen iha normaalia nykyään, eikä tuliaisia osteta tai odoteta. Eri asia jos kohteessa on jotain eksoottista, mistä on etukäteen sovittu, mutta että kentältä alkoholia ku ollaa oikein oltu ulkomailla :DD 

Tämä. AP varmaan taputtaa lentäjälle koneen laskeuduttua :D

Mä taputan aina ihan vaan vittuilaks.......... .

Osoittaaksesi mänttiytesi.

Vierailija
36/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Virosta roudataan tuliaisia itselle, case kaupalla, uusinta uutta ananaslonkero.

Vierailija
37/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi toin tippurin.

Kannattiko, tuotko uudestaankin ?

Vierailija
38/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiaisia

Vierailija
39/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En koskaan osta reissuilta mitään tuliaisia. 

Vierailija
40/48 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tulkkarifriikki 😄

Mistä saat parmesania kuskattua Suomeen asti? Juuri mietin samaa tuliaista kotiin kun Roomaan menossa? Onko kentällä jotain ns kylmämyymälää?

Parmesaania voit ostaa ihan kaupasta. Ruumassa on kylmä, ei parmesaani pilaannu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme