Millaisia tuliaisia tuotte yleensä ulkomailta Suomeen ystäville, perheelle tai sukulaisille?
Kommentit (48)
No vaikuttaa etta tanne kommentoi typit jotka reissaa lahinna jossain Euroopan maissa, thaikuissa tai Kanarialla. Juu, ei niista taida olla mitaan eksoottisempaa tuotavaa mita ne tuttavat ja sukulaiset ei olisi jo itse ostaneet joten aika turha tuoda paljoakaan.
Me jotka asutaan hiukan kauempana tuodaan sellaisia tuliaisia mita ne kotimaan sukulaiset ja tuttavat pyytaa tuomaan. Useimmiten jotain syotavaa tai sitten tiettyja hyvin paikallisia vaatemerkkeja joita Suomesta ei todellakaan saa. Katsokaas lapsukaiset, sellaisiakin kylla on vaikka verkkokauppoihin tottuneet luulee etta kaikkea saa tilattua Suomeen. No ei ihan saa.
Ei mulla muuta, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan mitään turistikrääsää.
Mä tuon aina lapsenlapsille kaikkea turistikrääsää, ne rakastaa sitä. Rantaleluja, pyyhkeitä, uimapukuja, aurinkolaseja ym. kivaa, mitä täältä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Ostaako joku vielä tuliaisia, joita ei oikeastaan tarvitse.
Kyllä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
No vaikuttaa etta tanne kommentoi typit jotka reissaa lahinna jossain Euroopan maissa, thaikuissa tai Kanarialla. Juu, ei niista taida olla mitaan eksoottisempaa tuotavaa mita ne tuttavat ja sukulaiset ei olisi jo itse ostaneet joten aika turha tuoda paljoakaan.
Me jotka asutaan hiukan kauempana tuodaan sellaisia tuliaisia mita ne kotimaan sukulaiset ja tuttavat pyytaa tuomaan. Useimmiten jotain syotavaa tai sitten tiettyja hyvin paikallisia vaatemerkkeja joita Suomesta ei todellakaan saa. Katsokaas lapsukaiset, sellaisiakin kylla on vaikka verkkokauppoihin tottuneet luulee etta kaikkea saa tilattua Suomeen. No ei ihan saa.
MIksi hitossa sanot lapsukaiset? Onko sulla tapana alentaa toisia tuolla tavallla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ostaa.
No luojan kiitos tutuista ei kukaan osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi hitossa sanot lapsukaiset? Onko sulla tapana alentaa toisia tuolla tavallla?
Lue ne kommentit ketjusta. Suurin osa on kuin 13-vuotiaiden kirjoittamia: "en tuo tuliaisia, kuka sellasia enaa tuo, se on niin junttia ja NOLOO".... Joten siksi lapsukaiset.