Mitä jos psykiatri määrää psykoterapian mutta ei ole varaa?
Jos psykiatri määrää psykoterapian vaikka opiskelijalle tai työttömälle, mutta ei ole varaa edes siihen kelan osittain kustantamaan terapiaan, jossa täytyy maksaa sen 200 euroa kuussa? Tutulla hänen vanhempansa maksavat sen ylijäämäosuuden mutta mulla ei ole siihenkään mahdollisuutta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sen lisäksi kovimmin terapian tarpeessa olevat eivät sinne pääse, esimerkkinä vaikeasti traumatisoituneet. Siellä sitten istuu isolla perseellään mukamasentunut, leivoksia ja skumppaa mässyttävä elitistitäti. Samoin tutkimuksen mukaan myös skitsofreenikot hyötyisivät terapiasta. Mutta ei, koska eliitti.
Nehän voisi suoraan sanoa että, olisi parempi päättää elämänsä kun rahatilanne ei tule koskaan kohenemaan köyhänä elämä tulee myös päättymäänkin ne kun haluaa köyhääkin köyhän vähistä varoista rahastaa koska eliitti on niin rahan ahne. Pitää itse tajuta jättää tämä kaikki koska viralliset rahan ahneet tahot eivät sitä neuvo ne tekee rahaa toisen ahdingolla.
Vierailija kirjoitti:
No tämmöiseksi on maailman panneet, minkäs teet? Tietysti se on vähän ikävä ajatus, että sinä maksat viimeiset rahasi ja tilität siellä masennustasi ja toinen osapuoli nyökyttelee empaattisena ja sitten suristaa ohitsesi jollakin luxus-autolla. Mutta ei noista kannata katkeroitua. Sain minä kuitenkin apuakin sieltä, vaikka voi veljet se maksoi.
Eli maksoit tyhjästä eliitille siinä missä vaikka junan eteen hyppäämällä olisi oikeasti voinut lopettaa kaiken. Nuo tuollaiset on lopulta kusetusta jotta jaksaa taas hetken hyppiä sen mukaan miten eliitti haluaa ja maksaa kaikenlaisia keksittyjä maksuja joita korotetaan jotta ei vain pääsisi rikastumaan. 🤔🥲
Olen korkeasti koulutettu nainen, mutta köyhä sellainen.
Ap