Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten niin monella parisuhteessa olevalla on eksiä tai useampia?

Vierailija
30.01.2023 |

En ole tavannut yhtäkään ihmistä, jonka kanssa olisin halunnut seurustella, vaikka tapaan paljon ihmisiä ja joskus jopa vähän ihastun. Miten niin moni löytää jopa useita ihmisiä, joiden kanssa ovat halunneet aloittaa parisuhteen? Toivon asiallista keskustelua, tein vastaavan aloituksen muuta tunti sitten, mutta se oli poistunut ennen kuin ehdin lukemaan yhtäkään vastausta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ex on. Olin hänen kanssaan 20 vuotta. Nykyisen kanssa olen ollut kuusi vuotta ja hän on todellinen rakkaus. Ei voi suhdetta verratakaan tuohon edelliseen.

Vierailija
2/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme ex:ää ja joitain yhden illan juttuja ja yksi tapailukumppani ollut. Nykyisen kanssa olen ollut 16 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että olisin koskaan erityisesti halunnut aloittaa parisuhdetta mutta kylläkin tutustua ihmiseen paremmin. Sen jälkeen yksi asia vain on johtanut toiseen.

Vierailija
4/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja 2 vastatkaa kysymykseen

Vierailija
5/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuoresta pitäen kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta ja halunnut kokea paljon uusia elämyksiä. Olen etsinyt itselleni sopivaa kumppania, mutta paljon tuli vastaan itselleni sopimattomia, joten siksi on useita eksiä. Yleensä viimeistään 3 kk:n kuluttua huomasi, ettei suhdetta kannata yrittää väkisin jatkaa. 

Vierailija
6/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut vastaan monta miestä joiden kanssa olen halunnut olla suhteessa.

Vierailija
7/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo.

Vierailija
8/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinä nyt on niin vaikeaa ymmärtää? Toiset tulee toimeen ihmisten kanssa paremmin kuin sinä ja päätyvät parisuhteeseen.

Vierailija
9/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat avoimia ja viriilejä?

Vierailija
10/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa asiaa. Olen 50+, enkä ole montaa kertaa elämässäni ihastunut, saatika rakastunut. Olen toistamiseen naimisissa, mutta yhtään avoliittoa ei ole takana. Eikä poikalaveriakaan oikein, jos ei teini-iän sähellyksiä lasketa.

Itse olen tullut siihen tulokseen, että näille sarjapariutujille kelpaa joku. Kunhan on joku kiva tyyppi, sellainen, jota voisi vaikka rakastaa.

Vierailija
11/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä nyt on niin vaikeaa ymmärtää? Toiset tulee toimeen ihmisten kanssa paremmin kuin sinä ja päätyvät parisuhteeseen.

Tulen oikein hyvin toimeen käytännössä kaikkien kanssa, mut ei tulisi mieleenikään aloittaa suhdetta. Olisi kiva olla kuten te muut.

Vierailija
12/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen oikein hyvin toimeen käytännössä kaikkien kanssa, mut ei tulisi mieleenikään aloittaa suhdetta. Olisi kiva olla kuten te muut.

Miten kukaan voi milloinkaan olla mikään muu kuin oma itsensä

Vierailija
13/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi milloinkaan olla mikään muu kuin oma itsensä

Ei voikaan. Sehän se ongelma onkin.

Vierailija
14/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin sinä, en onnistunut löytämään parisuhdetta niin, että olisin ehtinyt saada lapsia. Nyt lähemmäs viisikymppisenä olen elämäni pisimmässä parisuhteessa, jota on kestänyt kolme vuotta. Rakastan miestäni ja hän on paras ystäväni ja tärkeintä maailmassa, mutta tästäkin suhteesta puuttuu minun puoleltani seksuaalinen halukkuus. Tottakai meillä seksiä on, mutta pystyisin olemaan itse täysin ilman ja harmittaa miehen puolesta, kun en ole ikinä innoissani mitään ehdottelemassa, mutta laimea seksivietti lienee minulla iso yksittäinen syy, miksi parisuhteiden muodostaminen on ollut hankalaa.

Vierailija
15/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkin on kahdenlaisia, niitä joilla on lukuisia lyhyitä suhteita ja niitä joilla useampia pidempiä. Näistä jälkimmäiset ovat sitä parisuhdemateriaalia ja ensin mainitut tuuliviirejä, jotka ottavat kumppanin koska eivät osaa olla yksin. Sitten on myös kaltaisiasi, jotka etsivät jotain prinssiä; sitä oikeaa, ja jotka usein jäävät vanhoiksi piioksi, toki jotkut löytävät vastakappaleensakin, he vain ovat harvassa.

Vierailija
16/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan on tullut useampikin mies joiden kanssa olisin ollut valmis parisuhteeseen. Parisuhde kuitenkin vaatii kummankin tahdon vakiintua. Exiä on menneisyydessä muutama. Tällä hetkellä sinkkuna.

Vierailija
17/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta kyllä ei ole kyse ollenkaan. Yksi tuntemani ikisinkku on sosiaalisin ja ihanin ihminen, jonka tiedän, mutta miesjutut ei vaan onnistu. Useampi pitkissä parisuhteissa elävistä työkavereistani taas on varsinainen mörökölli, kun pitäisi saada suu jossain auki. Olen ollut itsekin se, josta esimerkiksi kaverien miehet tykkäävät kovasti kaverina, mutta romanttisessa mielessä ei kiinnostu oikein kukaan (enkä siis tarkoita niitä kavereiden miehiä). Ulkonäköäni kehutaankin, joten siitäkään ei ole kyse, mutta jostain syystä en ole sitä vaimomatskua.

Vierailija
18/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma ymmärränkö mitä aloittaja tarkoittaa, mutta kysehän on aivan tavallisesta parinetsinnästä, joka on välttämätön elämänvaihe varsinkin niillä ihmisillä jotka tietävät haluavansa oman perheen. Koska ihmisistä ei näy päälle, ketkä sopivat pitemmän päälle tarpeeksi hyvin yhteen, on seurusteltava, opittava ja etsittävä kunnes joku kumppani alkaa tuntua oikealta. Ei niitä suhteita nyt yleensä niin paljon kerry yhteensä kuin joku tuossa taivasteli. Itselläni oli kolme varsinaista seurustelusuhdetta ennen kuin löysin aviomieheni, Liittomme on kestänyt tähän mennessä 24 vuotta ja kaikki merkit viittaavat siihen että yhdessä eletään loppuun asti.

Vierailija
19/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi eksä. Nykyisen kanssa olen ollut yhdessä kohta kolme vuotta ja hyvältä vaikuttaa. Kaikki suhteeni olen löytänyt deittipalstoilta, koska elämäni on ollut hyvin epäsäännöllistä (kolmivuorotyö) ja olen kotona viihtyvää sorttia. Ihmisiin tykkään tutustua ennen kuin teen päätöksen seurustelusta, olen vähän hitaasti lämpiävä ja oppinut antamaan mahdollisuuden, kun toinen vaikuttaa riittävän hyvältä. Olen kolmekymppinen nainen ja uskon, että se hullunlailla ihastuminen ei aina ole vaatimus ja voi ennemmin johtaa intohimoiseen, mutta lyhyeen suhteeseen.

Vierailija
20/30 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei ole yhtään eksää, yksi nyksä on ja toivottavasti loppuiän. En ole monen kymmenen vuoden aikana tavannut kuin muutaman miehen, joiden kanssa olisin voinut ajatella parisuhdetta. Yksi heistä on mieheni.