Te joilla on ollut virtsatulehdus!!
Oireet alkoivat perjantaina. Kärvistelin viikonlopun yli koska oireet lievät. Tänään kävin hakee antibiottikuurin. Mutta nyt mulle nousi pientä lämpöö ja huomasin että virtsassa oli verta. Seurailenko ja syön ton kuurin loppuun? Oon syönyt vasta yhen tabun kuurista
Kommentit (18)
Mitä antibioottia sait? Mulla oli joskus joku Nitro tms. kuuri joka ei auttanut yhtään ja tuli verta.
Syö kuuri loppuun, juo lisäksirunsaasti vettä, ota C-vitamiinia ja karpalomehua. Kyllä se siitä asettuu.
Älä syö kuuria loppuun vaan soita kylän poppamiehelle. Son paras ratkaisu tuohon vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä antibioottia sait? Mulla oli joskus joku Nitro tms. kuuri joka ei auttanut yhtään ja tuli verta.
Mulle määrättiin tämmönen Penomax niminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä ei ole kokemuksia mutta voi olla, että tulehdus on jo niin paha että tulee verta. Syö kuuri. Katso pakkauksesta mahdolliset sivuoireet ja googlaa tuo lääke.
Kannattaa lisäksi syödä niitä karpalokapseleita. Mulla oli aiemmin virtsatietulehdus kierre, ja noista kapseleista oli apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mulle tuttu lääke, mutta olenkin allerginen penisilliinille, jollainen tuo on.
Penisilliini ei ole laajakirjoinen.
Jollei oireet lopu, pyydä muuta.
Sulla on kuume. Ehkä pitäisi soittaa lääkärille, että tarvitaanko pidempi kuuri
Veikkaan, että sait vain jotin 5 päivää.
Mulla on moneen otteeseen vti äitynyt yhdessä yössä oireettomasta niin pahaksi että pissa on ollut käytännössä pelkkää verta. Se on kuitenkin aina talttunut muutamassa tunnissa ekan antibioottipillerin jälkeen. Tai siis kipu helpottunut huomattavasti ja veren määrä vähentynyt. Totta kai kuuri aina loppuun silti.
Sanoisin että jos ei aamuun mennessä ole parempi niin soita lääkärille.
Pimpsiä kannattaa joskus pestä pelkällä vedellä ja tulehdusta ehkäisee myös veden juominen pitkin päivää aina tv. Toinen kierteen katkaissut.
Vierailija kirjoitti:
Pimpsiä kannattaa joskus pestä pelkällä vedellä ja tulehdusta ehkäisee myös veden juominen pitkin päivää aina tv. Toinen kierteen katkaissut.
Itselläni 1.5 v kestänyt tulehduskierre loppui kuin seinään kun aloin käymään välittömästi seksin jälkeen vessassa ja patistin miehen aina ennen puuhia käsipesulle ja -desille.
+1 Atsitromysiini - https://hespac.com/virtsatietulehdus.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
Kymmeniä vt-tulehduksia läpikäyneenä sanon että jos lääke on oikea, oireet alkavat helpottaa viimeistään toisen pillerin jälkeen. Odota nyt huomiseen ja jos ei muutosta näy niin soita terkkariin.
Mulla tuli infektioiden aikana aina verta pissan mukana, kerran jopa ihan pelkkää kirkasta verta. Antibiootti kuitenkin helpotti oireita jo muutamassa tunnissa.
Syöt sulle määrätyn kuurin loppuun asti.