Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes, tämä yh saa tänään munaa!

Vierailija
18.11.2006 |

Pian kahden vuoden kuiva kausi päättymässä, olen tavannut kivan miehen ja tänään harrastamme kaiken järjen mukaan treffien päätteeksi seksiä...

Antakaa pliis naiset ja miehet vinkkejä, miten selvitä tilanteesta kunnialla! Edellisestä kerrasta on jo niin kauan, että tuntuu, etten " osaa" enää mitään. Lisäksi minusta on tullut tässä välissä äiti, joten oman vartalon epäedulliset muutokset mietityttävät...

Aiemmin olin kyllä kiihkeä ja halukas nainen, nyt taidan olla muuttunut ujoksi ja estoiseksi.

Tsempatkaa, kiltit!

t. N32

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaa vaan, pane vastaan ja ota suuseksiä ja munaa. kyllä se siittyy ilman turhia paineita.

Vierailija
2/5 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin aloittaminen oli helpompaa kuin polkupyörällä ajo. Suurimman yllätyksen toi se, että edellinen kerta seksiä on ollut ennen lapsen syntymää. Välissä oli toki muutenkin monta vuotta.

Hormonaaliset muutokset ennen raskautta - raskauden jälkeen + se tosiasia, etten ennen raskautta olin 25v+ ja taas uudelleen seksielämän aloittaessani 32v, ovat tuntuneet enemmän vaikuttavan itse seksiin kuin se tauko itsessään.

Esim nuorempana olin paljon märempi - niin ilman seksiä kuin seksin aikanakin. Samoin synnytys muutti tuntoaistia, ne jutut jotka ennen tuntuivat kivoilta, eivät tehoa samalla tavalla. Mutta sitten voi opetella tuntemaan kroppansa uudelleen! Mutta ei voi esim ajatella, että miehessä olisi automaattisesti jotain " vikaa" , jos joku juttu ei ole ihan saman tuntuista kuin joskus ennen, kun on näitä fyysisiä/hormonaalisia muutoksia.

Toki sulla voi olla eri tavalla, mutta itse ajattelisin näin.

Mutta se tärkein unohtui: Seksielämä ei ole millään tavalla HUONOMPAA kuin ennenkään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t toinen yh joka ei enää muista mitä seksi on...sitä on joskus ehkä ollut kun on lapsikin..

Vierailija
4/5 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten meni ja saitko?

Vierailija
5/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikein kivaa! Näköjään seksi on vähän kuin pyörällä ajo, kyllä sen muistaa ja taitaa... Eikä edes taida olla pohjimmiltaa taito-/ tekniikkalaji, kyllähän se kahden ihmisen välinen kemia merkkaa paljon enemmän.

Estoinen olisin varmaan saattanut olla, mutta muutaman viinilasillisen jälkeen ei mitään tietoakaan turhasta häveliäisyydestä. Hyvin näköjään onnistuu " rietastelu" äiti-ihmiseltäkin.

Eniten pelkäsin sitä, että olen kamalan löysä, mutta onneksi sekin oli turha huoli. Aion kyllä silti aktivoitua lantionpohjalihasjumpan suhteen, eipä sitä ole itsekseen ja itselleen oikein muistanut ja jaksanut harrastaa...

Kiitos kaikille, kirjoittaisin pidempään ja yksityiskohtaisemminkin ;) mutta lapsi heräs just!

t. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi