Petin miestäni!
Rakastan miestäni syvästi. Hän on elämäni rakkaus. Tietenkin te sanotte miten voit rakastaa miestäsi jos petit häntä. Niin miten voin miten voin jollekkin ihmiselle jota rakastan niin paljon tehdä niin julman teon?!? En osaa vastata. Tuli tilaisuus ja minä lankesin. Ajattelin aina, että minä en ikinä pystyisi pettämään ketään ja sitten se tapahtui.
Ehkäpä julmimmalla mahdollisella tavalla:Tapasin ex-mieheni tulimme meille ja teimme sen minun ja mieheni sängyssä. En todellakaan osaa vastata miksi sen tein. Ainoastaan sen voin sanoa että minussa ei ole tarpeeksi naista ottamaan vastuuta teostani ja kertomaan miehelleni. Olen täysi paska ja pelkuri! Miten voisinkaan kertoa hän ei enää ikinä pystyisi luottamaan minuun hän ei uskoisi kun sanon, että rakastan.
Se on myös yksi syy en pysty nähdä hänen kärsivän rakastan häntä niin paljon, mutta tekooni minulla ei ole mitään syytä. Kaiken lisäksi tämä samainen ex-mies petti minua useasti suhteemme aikana joten en todellakaan ymmärrä tekoani. Tiedän, että mieheni jättäisi minut enkä kestäisi itse sitä. Ja tiedän tekisin itse samoin. Nyt yritän vain unohtaa kaiken, mutta tuntuu että en pysty ja tiedän tämä on itsekästä.
Ennen pystyin unohtamaan kaikki omat ja muiden pahat teot minua kohtaan, mutta nykyinen mieheni opetti minut rakastamaan. En selviäisi ilman häntä.
Kommentit (12)
Seksi ja rakkaus on jokus erotettava toisistaan. Voisitko kertoa yksityiskohtaisesti kuinka teitte sen?
Mikäli itse pystyt elämään tämän kanssa, niin älä vaan missään tapauksessa annan miehesi tietää tästä.
Mietin tässä tilannetta omalle kohdalleni. En voisi ikinä antaa vaimolleni anteeksi. Saisi pakata laukkunsa vielä samana päivänä, ilman minkäänlaista keskustelua.
Pahemmin et enää olisi voinut pettää. Exä ja sama sänky, missä nukutte miehesi kanssa.
omantunnontuskissasi menet paljastamaan tekosi hänelle. Nyt kärsit huonosta omasta tunnosta, mutta älä IKINÄ kerro miehellesi.
Älä vaan kerro miehellesi, jos hänet haluat pitää. Sitä paitsi hän ei ole ansainnut moista loukkausta. Vielä teidän kotonanne, teidän sängyssänne. Häpeä, nainen!!! Miten edes ajauduit sänkyyn exäsi kanssa? Ei se vain tapahdu... Toivottavasti käytitte edes ehkäisyä, jos exäsi on sellainen häntäheikki kun kerroit. Pahinta olisi, että tartutat jonkun taudin vielä miehellesi.
Vierailija:
Pahinta olisi, että tartutat jonkun taudin vielä miehellesi.
Siinä olisi viiminen naula arkkuusi.
Olin exän ja minun yhteisen tuttavan luona viettämässä iltaa alkoholia nautiskellen ja yhteinen ystävämme pyysi lisää ihmisiä luokseen, mukana oli tietysti myös exäni.
Siinä sitten juotiin aika lailla ja lopulta päädyimme ystäviemme kanssa baariin jatkamaan. Muistini hieman pätkii, mutta luulen, että exäni halusi saattaa minut kotiin turvallisesti. Kuten hän itse väittää, mutta en minä nyt sentään niin naiivi ole! Kyllä seuraavana päivänä ymmärsin mitä hän halusi. Siksi olen äärettömän vihainen hänelle, koska hän tiesi kuinka läheinen ja rakastava suhde miehelläni ja minulla on.
Itseeni olen äärettömän pettynyt ja vihaan itseäni, koska en ole niin hyvän ihmisen arvoinen. Äläkä käsitä väärin, että syyttäisin kaikesta alkoholia tai exääni. Tiedän olevani yhtä syyllinen kuin kaksi edellämainittua.
Siitä suojauksesta itse käytän kyllä pillereitä, mutta kondomi asiassa voin luottaa vain exäni sanaan, sillä itse en muista juuri mitään edes itse aktista. Itse hän kertoi oppineneensa läksynsä siitä kuinka tarkeä kondomi on yhteisen klamydia tartuntamme jälkeen.
mutta olisi miehellesi kudutusta. Joten ole edes sen verran nainen että jätä kertomatta -kenellekään. Äläkä enää koskaan tapaa exääsi missään yhteyksissä jos meinaat jatkaa nykyistä liittoasi.
mihinkään, lopettakaan nyt saarnaaminen. Ihminen on nisäkäs ja ainoa jolla on kiima koko ajan. Vanha ex siis hyvä pano - kannattaahan sitä muistella.
hei älä mieti koko asiaa et ole tehnyt mitään vakavaa mutta jos laulat siitä miehellesi niin se saataa harmistua ja so' jos mun vaimo antas exsälle ja kertos mä syylistäsin osaksi itseäni ja suurin kysymys olisi miksi kerroit olisit vain pitänyt omana tietonasi ei se niin vakavaa ole mutta kun nyt sitä julistat....
En missään tapauksessa kertoisi tapauksesta. mutta muista, että virheitä sattuu jokaiselle vaikka täällä siveyden sipulit Sinua tahtovatkin kivittää. Kukaan ei ole täydellinen, mutta pysy jatkossa erossa hänestä.
Voimaa Sinulle, tiedän tunteen omasta kokemuksesta....
No jopas jotakin. Koita kestää, älä ainakaan möläytä mitään miehellesi.
Ja pidä se exä kaukana, älä anna hänen ruokkia himojasi lisää.
Valitse sitten miten haluat elää, kyllä sinä sen teon yli pääset - mutta pääseekö exäsi ja miehesi jos kerrot?