Parisuhde.Mikä on parasta?
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on ensimmäiset 12-18kk.
Tämä on ehdottomasti omakin näkemykseni. Keskimäärin tuon ajan jälkeen parisuhteesta tulee työntekoa, eikä siinä hirveesti kivoja elementtejä ole.
Et siis ole koskaan elämässäsi ollut tosissaan rakastunut kehenkään. Kun löydät sen oikean niin parisuhde ei tosiaan ole mitään työntekoa. Harmi puolestasi kun et tosissaan ole koskaan rakastunut etkä saanut pyyteetöntä vastarakkautta kumppanilta takaisin
Mies ymmärtää mua ja häntä kiinnostaa mun tunteeni, tekemiseni ja hyvinvointini. Ainoa aito ihmissuhde, joka elämässäni on koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehdottomasti omakin näkemykseni. Keskimäärin tuon ajan jälkeen parisuhteesta tulee työntekoa, eikä siinä hirveesti kivoja elementtejä ole.
Et siis ole koskaan elämässäsi ollut tosissaan rakastunut kehenkään. Kun löydät sen oikean niin parisuhde ei tosiaan ole mitään työntekoa. Harmi puolestasi kun et tosissaan ole koskaan rakastunut etkä saanut pyyteetöntä vastarakkautta kumppanilta takaisin
Höpöhöpö. Epävakaat tms tyypit unelmoi tollasesta jota ei ole olemassakaan. Siksi näiden suhteet/liitot eivät koskaan kestä ja ovat näytelmää.
Vierailija kirjoitti:
Rennot illat kahdestaan. Viime aikoina ollaan yhdessä pelattu pleikkaria lauantai-iltaisin. Silloin tilataan Woltilla mättöä, lojutaan sohvalla viltin alla ja pelataan. Sunnuntai-aamut ovat myös ihan parhaita: nukutaan pitkään, lojutaan sängyssä sylikkäin ja vitsaillaan höpöjuttuja. Yleensä minä teen aamiaista ja mies ylistää sitä kuin suursankaritekoa (olen onneton kokki, en osaa tehdä ns. kunnon ruokaa mutta hyvän aamupalan sentään luon!) :D
Ne pienet kosketukset ohimennen. Suukot nenänpäähän ja hipsutukset niskassa...
Arkisin kun ei töiden takia nähdä, lähetellään päivän mittaa toisillemme meemejä ja muita kevennyksiä.
Tämä kuulosti oikeasti tosi ihanalta. Hyvin kuvasit arjen pienet teot, välittämisen ja lempeän yhteenhitsautumisen. Olen sinkku, ja usein ihan tyytyväinen tilanteeseen, mutta tällaista viestiä lukiessa tulee tunne, että tuollaista minäkin haluan. :)
Voi asua omakotitalossa. Joskus saa apua johonkin asioihin.
Tähän en kyllä osaa/voi vastata : (
T. Lonely Wolf
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ehdottomasti riittävä seksin saaminen. Kerrankin ei tarvitse hirveää säätöä ja laittautumista siihen että saa riittävästi tyydytystä.
Ai, teillä kummallakin oma barbara? Hyvä ratkaisu, ei tarvitse ehkäisyä.
Se, ettei joudu vuoden aikana kertaakaan hakatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei joudu vuoden aikana kertaakaan hakatuksi.
Onhan se hyvä asia tämäkin.
Mikäköhän olisi parasta? Ehkä parasta on se turvallisuuden tunne, joka miehestäni huokuu. Hän rakastaa minua, eikä minun tarvitse hänen seurassaan koskaan tuntea etten olisi haluttu tai rakastettu. Minun ei ole koskaan tarvinnut esittää hänen seurassaan yhtään mitään muuta kuin olen. Olen saanut alusta asti olla hänelle oma itseni.
+ tietty seksi on huippua <3
8v yhdessä.
Kaikki mitä muut jo mainitsivat.
Lisäisin vielä omani eli ei tarvitse välittää muista enää yhtään.
Kaikki.
- Ei asuta yhdessä ja se sopii meille. Jaetaan kaikki viesteillä, jos emme näe.
- Aivan huippu kommunikaatio ja huumori
- Ystävyys
- Tuki ja turva
- Rakkaus molemmin puolin
- Samankaltaisuus
- Hellyys ja läheisyys, myös täysin pyyteetön
- Kumppanuus, samaan suuntaan katsominen
- Rauha
- Itsenäisyyden ja oman ajan arvostaminen
- Tasavertaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Epävakaat tms tyypit unelmoi tollasesta jota ei ole olemassakaan. Siksi näiden suhteet/liitot eivät koskaan kestä ja ovat näytelmää.
Ei minunkaan parisuhteeni vaadi työtä. Kamalaa, jos vaatisi. Kun olemme omat , olemme toisillemme juuri hyvät. Ei tarvitse yrittää mitään. Rakkaus ruokkii rakkautta itsestään.
Kun rahat loppuu, rakkaus lentää ovesta ulos. (Vanha sananlasku) kyllä mani on iso asia myös parisuhteessa.
Suloisuus ja läheisyys, intiimiys ja miellyttävä seksi, lämpö, rakkaus, turvasatama.
Ei saada riitaa aikaisin mistään, pitkät keskustelut aamusta iltaan, molempien perhe ja suku, juhlaperinteet ja illanistujaiset.
Yhdessä tekeminen, ravintolaillalliset, leffareissut, museoiden koluaminen, konsertit, terassit, tapahtumat, matkailu.
Yhteinen koti, sisustus, yhdessä kokkaaminen.
Parasta tietysti ikioma mies.
Minä en voisi olla sekuntiakaan parisuhteessa pelkästään rahasta. Toki omalla kohdallani on ollut aina se, että olen ollut naisena kumppaniani varakkaampi. Eivät kaikki naiset ole Suomessakaan köyhempiä kuin puolisonsa tai kumppaninsa. Varakkaana naisena raha ei ole koskaan merkinnyt parisuhteessani yhtään mitään.