Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde.Mikä on parasta?

Vierailija
30.01.2023 |

Mikä on sinun parisuhteessa parasta?

Kommentit (218)

Vierailija
201/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennot illat kahdestaan. Viime aikoina ollaan yhdessä pelattu pleikkaria lauantai-iltaisin. Silloin tilataan Woltilla mättöä, lojutaan sohvalla viltin alla ja pelataan. Sunnuntai-aamut ovat myös ihan parhaita: nukutaan pitkään, lojutaan sängyssä sylikkäin ja vitsaillaan höpöjuttuja. Yleensä minä teen aamiaista ja mies ylistää sitä kuin suursankaritekoa (olen onneton kokki, en osaa tehdä ns. kunnon ruokaa mutta hyvän aamupalan sentään luon!) :D

Ne pienet kosketukset ohimennen. Suukot nenänpäähän ja hipsutukset niskassa...

Arkisin kun ei töiden takia nähdä, lähetellään päivän mittaa toisillemme meemejä ja muita kevennyksiä. 

Vierailija
202/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun se toinen on poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja toisen tukeminen. Olen joutunut lähiaikoina käymään ihan hirveissä lääketieteellisissä tutkimuksissa ja toimenpiteissä. Mies on pyytämättä tullut mukaan jos on sallittu ja pitänyt kädestä koko toimituksen ajan. Kotona hoidetaan vastuista vuorollaan ja kykyjen mukaan rahasta ei kinastella eikä muustakaan turhasta. Tehdään elämää mukavaksi touhuamalla pientä hauskaa yhdessä, välillä katsellaan leffoja joskus taas mennään metsäkävelylle ja grillataan jollain laavulla. Pian 8 vuotta yhdessä, silti suhde ja yhteenkuuluvuus paranevat kokoajan. En tiennyt että tällaista onnea voi olla olemassa, mutta se on kohdalle sattunut ja siitä on syytä olla onnellinen.

Muu oli hyvää, mutta toi laavu.

Vierailija
204/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ennen lapsia

Vierailija
205/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies poissa kotoa. Meillä tuore suhde ja avoliitto mutta ollaan kuin oltaisi oltu yhdessä vuosikymmeniä. Nukutaan eri huoneissa, ei lainkaan läheisyyttä ei suutelua, ei seksiä, ei yhdessä saunomista eikä mitään muutakaan. Joskus hyvin harvoin suukottaa niin kuin tervehtiessä, eli ei edes poskelle. Ei kosketuksia ohimennen, ei halauksia, ei yhteistä tekemistä. Sohvalla telkkaria katsellaan hyvin kaukana toisistamme.  En näe muuta vaihtoehtoa kuin miehen poismuuttaminen. Olemme kuin kämppiksiä paitsi ettei hän ole vieläkään mistään maksanut

Vierailija
206/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään yhdessä asioita joista tykätään, tuetaan toisiamme rankoissa paikoissa, rakennetaan omien arvojemme mukaista elämää. 

Vierailija
207/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki, yhteenkuuluvuus, samanlainen käsitys hyvästä&mukavasta elämästä ja arjesta, luottamus, arvostus, yhdessä tekeminen ja oleminen, hassuttelu, turvallisuus, hyvä olo ja se, että mies tekee/tekisi puolestani mitä vaan. Yhdessä yli 20 vuotta.

Vierailija
208/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla oma itseni ja tiedän että hän rakastaa minua siitä huolimatta. On tuki ja turva. 

Vierailija
209/218 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
210/218 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde.

Vierailija
211/218 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
212/218 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään.

Vierailija
213/218 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen ja puhelias mies. Läheisyyttä on ihan koko ajan.

Vierailija
214/218 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun puoliso on minun puolellani. Välillä epäilen itseäni, jos jonkun kanssa tulee erimielisyyksiä ihan vaikka perussäännöissä ja mietin, olenko tehnyt väärin, kun joku sanoo minulle pahasti. Ja välillä edelleen yllätyn, kun puolisoni onkin minun puolellani ja sanoo, että muut voivat painua suolle. Niitäkin ihmissuhteita on ollut, jossa minulle on sanottu, että ansaitsen kaiken paskan, mitä muut niskaani kaatavat... Lisäksi jos välillä mokaan, niin puolisoni ei suutu.

Vierailija
215/218 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
216/218 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheeni voi luottaa kuin kallioon, hän on lojaali. Se on tosi tärkeä turvallisuudentunteeni vuoksi, koska edellinen suhde oli alati valehtelevan narsistin kanssa. Mieheni on myös hyvä isä, tunnollisesti hoitaa osuutensa lasten ja yhteisen talouden hoidosta, ilman erikseen pyytämistä. Hän on myös komea. 

Valitettavasti en voi mainita muita hyviä puolia. Ne mitä luulin hänessä olevan, olivatkin vain alkuhuuman näytelmää. Kun alkuhuuma oli ohi, karisivat miehestä lämpö ja läheisyys minua kohtaan. 

Vierailija
217/218 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ehdottomasti riittävä seksin saaminen. Kerrankin ei tarvitse hirveää säätöä ja laittautumista siihen että saa riittävästi tyydytystä.

1-2 MINUUTTIA JOKA IKINEN KERTA

Vierailija
218/218 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun parisuhteessa parasta on kaikki! On aina joku, jolle puhua. Ja jos ei huvita puhua, niin voidaan olla hiljaa sylikkäin. On ihanaa kun on joku, jota kiinnostaa minun kuulumiset, ja jonka kuulumisia on mukava kuunnella.

En jaksaisi itselleni pelkästään kokkailla ruokaa, ja jos vain itselleni kokkaisin, tekisin jotain ei-maistuvaa pöperöä. Omaa rakasta varten jaksan panostaa, ja saan itsekin nauttia lopputuloksesta.

Nukun tosi surkeasti yksin. Puolison kanssa nukumme ihan toisissamme kiinni, ja todella sikeästi! Hän rakastaa sitä, miten lämmin olen öisin.

Puoliso huolehtii minusta, minä hänestä. Meillä on melkein kilpailu, että kumpi saa tehdä toiselle enemmän hyvää. Molemmat kokevat, että toiselta saa enemmän takaisin, kun mitä itse panostaa. Ja molemmat panostamme paljon, aina toisen hyvinvointi etusijalla.

Seksi on myös merkittävä asia. Olemme siinä älyttömän hyviä, oltiin ekasta kerrasta lähtien! 

Kauanko olette olleet yhdessä, entä avioliitossa?

Montako lasta teillä on?

Oletteko molemmat töissä?

Onko taloutenne hyvässä kuosissa? 

Ikänne?