Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntoiluvimpain hakusessa.

Vierailija
30.01.2023 |

Ei siis semmoista komeron täytettä vaan:
Onko jollain laitetta jonka olet hankkineet rapakuntoisena ja joka on jäänyt käyttöön apaut vuodeksi jonka aikana kuntonne on kohonnut?
Tiedän että permanto riittää mutta pilatestankoa harkitsen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä!

Hengenpelastajani ;-)

Kymmenes vuosi menossa, 64 kiloa on jäänyt tien varteen, samoin sokeri- ja verenpainetaudit.

Vierailija
2/4 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ;-(

Komerontäytteitä on monilla mutta niistä mieluummin ollaan hiljaa. Useimmat vimpaimet olisivat käytettynä toimivia mutta harva onnistuu poistamaan käytön vastenmielisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mieluummin tarina tai käärmeöljy, helpompi hävittää ;-)

Vierailija
4/4 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kuntopyörän ja kahvakuulan. Siitä on ehkä kymmenisen vuotta ja edelleen ne on käytössä, vaikka minullekin sanottiin, ettei kannata, et käytä niitä kuitenkaan... Tai no, kahvakuulia olen hankkinut jo useita. Vaikka tykkään enemmän ulkona liikkumisesta, etenkin talvella on usein niin hirveä keli, että on kiva jäädä jumppailemaan sisälle ja katsomaan samalla telkkaria. Varsinkin alkuun se vaatii viitseliäisyyttä ja kunnon itsekuria, mutta on kuitenkin loppujen lopuksi ainakin minulle sopivampi tyyli kuin vaikka salille raahautuminen. Esim. Youtubesta löytää kuulailuohjeita. Uskoisin, että kuntopyöriä on liikkeellä käytettynäkin suht paljon, juurikin siksi, että monella se jää varsin nopeasti turhaksi... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi