Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun ei ole kumppania niin en voi matkustella

Vierailija
29.01.2023 |

Haluaisin varata hotellin kahdelle, yksin liian kallista ja haluan matka seuraa. Olen jo kauan halunnut matkalle. Ei ole muuta estettä kuin kuin kumppanin puute.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hostelliin tai osta teltta?

Ei käy. Haluan laadukkaaseen hotelliin laadukkaan miehen kanssa.

5/5-tason miestä et saa jollei oma tasosi ole vähintään 4/5.

Vierailija
22/36 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hostelliin tai osta teltta?

Ei käy. Haluan laadukkaaseen hotelliin laadukkaan miehen kanssa.

No varaa laadukas hotelli ja tilaa gigolo sinne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ny ottas kaverin  mukaan ku menee Pattayalle tms..

Vierailija
24/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku matkaseuranhaku ketju?

Vierailija
25/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin on ihan parasta matkustaa. Ei tarvitse miettiä toisen aikatauluja ja saa syödä mitä haluaa silloin kuin haluaa. Miestä ei kiinnosta esim. museot tai kaupunkilomat, niillä reissuilla käyn yksin ihan mielelläni.

Jos matkustaa yksin, menee loma helposti pelkäksi ryyppäämiseksi.

Vierailija
26/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin on ihan parasta matkustaa. Ei tarvitse miettiä toisen aikatauluja ja saa syödä mitä haluaa silloin kuin haluaa. Miestä ei kiinnosta esim. museot tai kaupunkilomat, niillä reissuilla käyn yksin ihan mielelläni.

Jos matkustaa yksin, menee loma helposti pelkäksi ryyppäämiseksi.

Puhu vain itsestäsi. Itse olen matkustanut suurimmaksi osaksi yksin. Lonely Planetista katson kunkin kohteen tärppejä. Paikan päällä keskustelen kahviloissa ja kaduilla ihmisten kanssa, ajaudun mielenkiintoisiin tilanteisiin ja paikkoihin. Yksin matkustaessa tapahtuu paljon enemmän, koska yksin matkustavan seuraan myös tullaan helpommin kuin pariskunnan. Oma valinta tietysti, jos jää vain hotellihuoneeseen ryyppäämään. Silloin reissu menee varmasti pieleen.

Vierailija
27/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Just oon katsellut hintoja ja hotelleja itselleni ja ihan kivan hintaisia löytyy! Esim Mallorcalla 5 yötä alta 300. Tietty lennot päälle.

Älä tee esteitä asioista jotka eivät sitä oikeasti ole! Rohkeasti vaan uusia seikkailuja kohti!

Mutta kun meet leikisti ostamaan sitä 300e matkaa, niin näet, että se maksaakin 700e yhdelle ja 900e kahdelle.

Vierailija
28/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin naisten on helpompi sunitella matkat ja koota matka rahat,Jos on avio tai avo puoliso.Naisen palkka on aina pieeeenempi kuin miehen.Jos nainen maksaa kaikesta yksi? Ei miehen rahoja taloudessa? Ei perintörahoja? On vaikeampi rahoitaa yksin edes yhtään mitään matkaa! Monihan taloudelisista syistä asuu avio tai avo litossa,jopa kurjassakin..On enemmän käyttörahaa ja pystyy säästä rahaa matkoihin,kun käytössä on  myös miehen rahat.Miksi sitä ei ymmäretä/ Ei tunnusteta suoraan?

Vierailija
29/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen saa tuntemattomilta seuraa jos yksin matkustaa

Vierailija
30/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei yksin? Itse en ottaisi seuraa mistään hinnasta. Joutuu vain tekemään kompromisseja ja kuuntelemaan tyhjää hölötystä.

Kaikki ei tykkä matkustella tai tehdä juttuja yksin, ymmärrän ap:ta hyvin

Vierailija
31/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään matkustaa yksin. Reissussa tutustuu uusiin ihmisiin. En kyllä ukkoa ottaisi vain sen takia, että pääsee reissuun halvemmalla. 

Miks pitäisi tutustua uusiin ihmisiin?? Mullekin riittäis se kumppani. Tosin perusjamppakin käy. Ei nyt kauheen laadukas tarttis edes olla.. ohis

Vierailija
32/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Äidin kanssa, kaverin, sukulaisen, serkun, itsekseen (suomalaisia voi olla samassa hotellissa ja turistiopas) tai joku sulle sopiva tuttu. Mihinkään vaaralliseen paikkaan ei tietenkään yksin.

Vierailija
33/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mies: "Ai miksi sä haluat mun kanssa yhteen?"

Ap: "Noku haluan matkustaa halvemmalla."

Vierailija
34/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin naisten on helpompi sunitella matkat ja koota matka rahat,Jos on avio tai avo puoliso.Naisen palkka on aina pieeeenempi kuin miehen.Jos nainen maksaa kaikesta yksi? Ei miehen rahoja taloudessa? Ei perintörahoja? On vaikeampi rahoitaa yksin edes yhtään mitään matkaa! Monihan taloudelisista syistä asuu avio tai avo litossa,jopa kurjassakin..On enemmän käyttörahaa ja pystyy säästä rahaa matkoihin,kun käytössä on  myös miehen rahat.Miksi sitä ei ymmäretä/ Ei tunnusteta suoraan?

Naisilla on ihan yhtäläinen oikeus opiskella ja hankkiutua hyvään ammattiin. Itseään saa syyttää jos ei sitä ole tehnyt.

Vierailija
35/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on että kukaan mies ei halua rakastaa sinua ap.

Vierailija
36/36 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen matkustanut paljon yksin.

Uimassa voi kåydä laittamalla avaimen ja rahat vesitiiviiseen kaulassa roikkuvaan pikkupakkaukseen, en tiedä mikä niiden nimi on, mutta niitä on myynnissä.