Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä oli nolo tilanne kun olin sairaalassa potilaana

Vierailija
29.01.2023 |

Olin ollut isossa leikkauksessa ja tarvitsin apua mm. vessassa käymiseen. No sitten eräällä kerralla vuorossa sattui olemaan hoitajana koko peruskoulun ajan luokallani ollut tyttö (nainen jo tietty nykyään). Siinä sitten piti olla avuttomana slaikka paljaana hänen nähtensä. Siinä kiva samalla muistella, että muistatkos sen meidän kutosluokan luokkaretken ym... Huh huh.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lurps kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko huviksesi, että kyseinen nainen tekee tuota työkseen ja sun veitikan näkeminen ei häntä hetkauta kun samana päivänä on varmaan autettu muutama muukin vessaan ja suihkuun. Leikkauksien jälkeen noita avustuksia tulee tehtyä ihan rutiinisti, toi tilanne on hoitajalle ihan arkityötä. Toki jos on vähän ottanut eteen, niin varmaan nolottaa sinua ja vaivaannuttaa hoitajaa.

Minä olen ollut hoitoalalla yli 30 vuotta ja kyllä minua ne elimet himottaa edelleen. Niin mielelläni tunkisin ne suuhuni, mutta on valitettavasti kiellettyä.

Kuulostaa siltä, että olet ollut hoidossa psykiatrialla yli 30 vuotta.

Vierailija
42/49 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sä varmaan pyörtyisit jos tietäisit mitä naiset tekee gynekologilla 😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaatia että hoitaja vaihdetaan koska se potilaalla on oikeus lähes mihin tahansa.

Vierailija
44/49 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kanssa aika nolo kun olin paksusuolen tähystykseen menossa ja istuin haarat leveästi siinä käytävän penkillä odottelemassa niissä reikäkalsareissa. Siinä elimeni sitten roikkuivat sieltä aukosta huomaamattani ja ei ihme että ohikävelevät hoitsut hymyilivät. M33

Vierailija
45/49 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko fantasia perustuu siihen, että miehet kuvittelee slaikan näkemisen säväyttävän naisia. No ei säväytä 🥱

Vierailija
46/49 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kanssa aika nolo kun olin paksusuolen tähystykseen menossa ja istuin haarat leveästi siinä käytävän penkillä odottelemassa niissä reikäkalsareissa. Siinä elimeni sitten roikkuivat sieltä aukosta huomaamattani ja ei ihme että ohikävelevät hoitsut hymyilivät. M33

Ja sitten heräsit?

Vierailija
47/49 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset täällä kilvan vakuuttaa ettei heitä kikulit kiinnosta, mutta samalla valittavat toisissa ketjuissa, että kun ei kunnon miehiä löydy.

Niin ja?

Niin, miksi siis edes etsitte miehiä, jos ei slaikat kiinnosta. Ruvetkaa parisuhteeseen keskenänne, ei tarvitse sitten miehistäkään valittaa.

Vierailija
48/49 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on slaikka

Kuulostaa venäläiseltä. Varmaan joku soitin tai tupakka?

Semmoinen armeijan päähine niin kuin esim. Mannerheimillä.

Vierailija
49/49 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, sä varmaan pyörtyisit jos tietäisit mitä naiset tekee gynekologilla 😱

Miehet ei pyörtyile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi