Kylläpä oli nolo tilanne kun olin sairaalassa potilaana
Olin ollut isossa leikkauksessa ja tarvitsin apua mm. vessassa käymiseen. No sitten eräällä kerralla vuorossa sattui olemaan hoitajana koko peruskoulun ajan luokallani ollut tyttö (nainen jo tietty nykyään). Siinä sitten piti olla avuttomana slaikka paljaana hänen nähtensä. Siinä kiva samalla muistella, että muistatkos sen meidän kutosluokan luokkaretken ym... Huh huh.
Kommentit (49)
AP, sä varmaan pyörtyisit jos tietäisit mitä naiset tekee gynekologilla 😱
Voit vaatia että hoitaja vaihdetaan koska se potilaalla on oikeus lähes mihin tahansa.
Oli kanssa aika nolo kun olin paksusuolen tähystykseen menossa ja istuin haarat leveästi siinä käytävän penkillä odottelemassa niissä reikäkalsareissa. Siinä elimeni sitten roikkuivat sieltä aukosta huomaamattani ja ei ihme että ohikävelevät hoitsut hymyilivät. M33
Koko fantasia perustuu siihen, että miehet kuvittelee slaikan näkemisen säväyttävän naisia. No ei säväytä 🥱
Vierailija kirjoitti:
Oli kanssa aika nolo kun olin paksusuolen tähystykseen menossa ja istuin haarat leveästi siinä käytävän penkillä odottelemassa niissä reikäkalsareissa. Siinä elimeni sitten roikkuivat sieltä aukosta huomaamattani ja ei ihme että ohikävelevät hoitsut hymyilivät. M33
Ja sitten heräsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset täällä kilvan vakuuttaa ettei heitä kikulit kiinnosta, mutta samalla valittavat toisissa ketjuissa, että kun ei kunnon miehiä löydy.
Niin ja?
Niin, miksi siis edes etsitte miehiä, jos ei slaikat kiinnosta. Ruvetkaa parisuhteeseen keskenänne, ei tarvitse sitten miehistäkään valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on slaikka
Kuulostaa venäläiseltä. Varmaan joku soitin tai tupakka?
Semmoinen armeijan päähine niin kuin esim. Mannerheimillä.
Vierailija kirjoitti:
AP, sä varmaan pyörtyisit jos tietäisit mitä naiset tekee gynekologilla 😱
Miehet ei pyörtyile.
Kuulostaa siltä, että olet ollut hoidossa psykiatrialla yli 30 vuotta.