Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsatulehdus kotihoitona?

minä
29.01.2023 |

Mulla virtsatulehdus pitkästä aikaa. Oireet alko perjantaina. Eilen oli vielä kirvelyä, ja on edelleenkin, mutta todella paljon vähemmän. Tässä emmin onko kannattavaa varata aikaa lääkäriin vai seurailenko kotosalla? Karpalotäysmehuu on kulunut ja vissyy

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptin saat chattaamalla lääkärille, nykyään ei tarvitse enää mennä mihinkään.

Vierailija
2/9 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kuuri joka tapauksessa. Munuaisia pitää suojella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä mennyt monta kertaa ohi kotikonstein. Pore c-vitaa ja sitruunavettä paljon. Ne neutralisoi virtsaa. Ei kannata hakea turhia kuureja, jos pärjää kotona ja oireet väistyy.

Vierailija
4/9 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari kertaa vti parantunut, kun olen siemaillut pitkin päivää karpalotäysmehua, jossa ei ole lisättyä sokeria.

Vierailija
5/9 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpalomehua ja muutenkin juotavaa runsaasti, jos ei oireet väisty parissa päivässä, ota yhteys terveysasemalle.

Vierailija
6/9 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus niin ei uusi .

Vierailija
7/9 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä mennyt monta kertaa ohi kotikonstein. Pore c-vitaa ja sitruunavettä paljon. Ne neutralisoi virtsaa. Ei kannata hakea turhia kuureja, jos pärjää kotona ja oireet väistyy.

Ei kun tekee virtsasta happamampaa, mikä haittaa bakteerien kasvua.

Vierailija
8/9 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karpalomehua ja muutenkin juotavaa runsaasti, jos ei oireet väisty parissa päivässä, ota yhteys terveysasemalle.

Moni ei hahmota, että se runsas nesteen juominen tarkoittaa oikeasti todella runsasta juomista. Eli joka välissä keskeyttää tekemisensä ja juoda iso lasillinen.

Vierailija
9/9 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut monta kertaa (ei viimeiseen noin 10 vuoteen) virtsatieinfektion oireet; jatkuva virtsaamisen tarve, vaikkei virtsaa tulee muutamaa tippaa enempää ja kirvely virtsatessa. Kertaakaan en ole tarvinnut ab-kuuria vaan oireet menneet ohi tällä: juot suuren määrän, esim. litran vettä ja odotat, että virtsarakko oikeasti täyttyy, ainakin tunnin ajan. Sitten käyt virtsalla ja kun virtsaa tulee kunnolla, se huuhtoo virtsatien bakteereista ja oireet poistuvat. Ainakin itselläni siis näin käynyt joka kerta tähän mennessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi