Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein asunto jossa olet yöpynyt?

Vierailija
29.01.2023 |

Minkälainen kokemus oli ja mitä plussaa tai miinusta antaisit?

Kroisos55

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein on varmaan tämä oma koti. Tilaa paljon, vieraat viihtyy, ulkokeittiö, uima-allas ja spa.

Vierailija
2/6 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buckinghamin palatsin vieressä / lähellä asunto, joka oli silloin varmasti noin 30 miljoonaa puntaa vuonna 2003. Yövyin omistajapariskunnan makuuhuoneessa siskon pojan kanssa.

Ei ollut sinänsä fiksua. Olimme tapailleet vasta noin viikon ja edellisenä iltana oli bileet ja join paljon.

Toisaalta en usko, että meillä olisi ollut tulevaisuutta. Mies ei pitänyt minua kevytkenkäisenä, hiukan hulluna. Olin niin ujo, että mielestäni piti mennä sänkyyn heti tai sitten ei koskaan.

Kalliit lakanat ja neliöt olivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buckinghamin palatsin vieressä / lähellä asunto, joka oli silloin varmasti noin 30 miljoonaa puntaa vuonna 2003. Yövyin omistajapariskunnan makuuhuoneessa siskon pojan kanssa.

Ei ollut sinänsä fiksua. Olimme tapailleet vasta noin viikon ja edellisenä iltana oli bileet ja join paljon.

Toisaalta en usko, että meillä olisi ollut tulevaisuutta. Mies ei pitänyt minua kevytkenkäisenä, hiukan hulluna. Olin niin ujo, että mielestäni piti mennä sänkyyn heti tai sitten ei koskaan.

Siinä kuningattaren palatsin kyljessä talot ovat kyllä varmaan Euroopan kalleimpia. Hieno asunto oli, 2-3 kerrosta ja paljon tilaa.

Vierailija
4/6 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten talo, tarkempaa paikkaa en kerro.

Pyyntihinta oli ollut 10 miljoonaa puntaa.

Vierailija
5/6 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kuningattaren palatsin kyljessä talot ovat kyllä varmaan Euroopan kalleimpia. Hieno asunto oli, 2-3 kerrosta ja paljon tilaa.

Plussaa oli, että mies oli tosi komea, mukava ja fiksu. Miinusta, että nukuimme pommiin ja täti ja setä tulivat liian aikaisin. Olimme nukkumassa. Ei ollut hyvä juttu tuolle pojalle, kun perhe oli tosi konservatiivinen.

Vierailija
6/6 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plussaa oli, että mies oli tosi komea, mukava ja fiksu. Miinusta, että nukuimme pommiin ja täti ja setä tulivat liian aikaisin. Olimme nukkumassa. Ei ollut hyvä juttu tuolle pojalle, kun perhe oli tosi konservatiivinen.

Olimme noin puoli vuotta vielä kirjeenvaihdossa. Mies ei millään tavalla syyttänyt minua tapahtuneesta.

Mutta siis ymmärsin, että tuollainen käytös on väärin tietyissä piireissä ja pojan vanhemmat pitivät minua ties minkälaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme