Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Opiksi olen todella ottanut"- laivalla sikaillut ja kalusteita mereen viskonut tuhri perhehotellit uima-altaan Kanarialla sulkukuntoon (Onko jälleen ulosteilla sotkettu poikaporukassa?)

Vierailija
29.01.2023 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/20ac2d91-06db-4cf6-b7fd-6246a031e940

"Oli se aika rajua juhlintaa. Kyllä me uima-allas juhlittiin sulkukuntoon, että se oli varmaan se suurin syy miksi saatiin lähtö, hän kertaa perhehotellin tapahtumia."

Häpeällinen tyyppi ja hyvin vastenmielinen porukka kyllä!
Äänekkäät ukot lapsiperheiden suosiman hotellin uima-altaan paskovat niin että allasalue joudutaan sulkemaan!
Inhottavaa olisi tuollaisen porukan kanssa olla samassa hotellissa vaikka heitä tietenkin tällä palstalla NS jännämiehinä palvotaan!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Toimitusjohtajilla on eri säännöt. Ja sitä paitsi naiset ihailee tuollaisia sekoilijoita.

Ei ihailleet. Jokainen kiersi nuo tyypit helvetin kaukaa.

T epäonnekseen samassa hotellissa lomaillut

Vierailija
22/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin samassa hotellissa. Paiskoivat lasituopit rikki uima-altaalla, siruja meni veteen ja ympäri reunoja, huutelivat ihan törkeän seksistisiä kommentteja pitkin iltaa ALAIKÄISILLE teinitytöille, kiroilivat, vittuilivat niille turisteille jotka tuli kieltämään, haukkuivat köyhiksi luusereiksi jne.

Mikä hotelli?

T. Kanarialla lomaileva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niillä ukoilla oikein on? On tainnut nousta finediningkokeilu hattuun? Terapiaan mars.

Vierailija
24/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Toimitusjohtajilla on eri säännöt. Ja sitä paitsi naiset ihailee tuollaisia sekoilijoita.

Ei kyllä ihaile. Jo toistamiseen lyhyen ajan sisään julkisuudessa, ja silti vain kusiset muutama sata seuraajaa instassa.

On kyllä tunkkainen jäbä, että en ihmettele kun ei ole tunkua seuralaisista ja fanilaumaa perässä. :D

Vierailija
25/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otto Krannin IG puhuu puolestaan

Vierailija
26/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on pitänyt siivoojiakin ahdistella 😑

Vierailija
27/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun on pitänyt siivoojiakin ahdistella 😑

Siivoojia, alaikäisiä tyttöjä, lapsia pelotella jne. Kuvottavia "ihmisiä" 

Vierailija
28/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas siinä ääliö, voiko sen muiluttaa rajan yli vankileirille?

Vierailija
29/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otto Krannin IG puhuu puolestaan

ottokranni

Käytii kattoo poikien kaa vuoria,

Yks Herra haluu nu$$ii siivoojamuoria?

Vierailija
30/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian Kristityt Palloilijat. Eikös sitä seuraa edustanut sählyssä?

Vierailija
31/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa, aikuinen mies!

Mikään mies ole, ruma va jaa ä lyinen ääliö.

Vierailija
32/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa, aikuinen mies!

Mikään mies ole, ruma va jaa ä lyinen ääliö.

Näyttää parrassaan todella paljon vanhemmalta, kuin -97 syntyneeltä

Vierailija
33/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokian Kristityt Palloilijat. Eikös sitä seuraa edustanut sählyssä?

???? Oikeasti ?????

Vierailija
34/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin samassa hotellissa. Paiskoivat lasituopit rikki uima-altaalla, siruja meni veteen ja ympäri reunoja, huutelivat ihan törkeän seksistisiä kommentteja pitkin iltaa ALAIKÄISILLE teinitytöille, kiroilivat, vittuilivat niille turisteille jotka tuli kieltämään, haukkuivat köyhiksi luusereiksi jne.

Mikä hotelli?

T. Kanarialla lomaileva

Voi että haluaisin olla siellä!

Menisin rantaan kävelylle ja sitten illalliselle jolla söisin grillattua kanaa. Ranskalaisia, salaattia ja tuoretta leipää mutta salaisuus tuo kana!

Olen muutenkin lähes kannoilla elävä, munilla myös, mutta juuri Kanarialle sijoittuvat parhaat munamuistoni ja kana-ateriani.

Kerran nuorena olin köyhäilymatkalla tuolla ja ostin kokonaisia kanoja pienestä kulmakaupasta lounasaikaan. Tuollainen jääkaapin kokoinen grilli täynnä pulleita kanoja.

Kun kehuin tuon kaupan kanoja niin kaupan omistaja kertoi että kanarialaiset kanat tunnetaan kaikkialla maailmassa herkkusuiden keskuudessa- tulivuoriperäisen maan mineraalit antavat kanalle ainoalaatuisen säväyksen ja Kanarian kanojen munien keltuaiset heleämmän keltaisia kuin missään muualla (rikin värjäämiä ja raudan nuo keltuaiset!).

Tuo kauppias kertoi itse kasvattavansa kanansa vuorilla missä maa lähes mustaa tulivuorten mineraaleista- kuulemma siellä kärpäsetkin ja hyönteiset kaikkein kiiltävimpiä ja kauneimman värisiä maan mineraalirikkauksien vuoksi!

Muualla aikoja sitten maankuoren jäänyt vain tavallisimpia aineksia ja monet mineraalit tai alkuaineet päätyneet mereen; Kanarialla kallioperä muodostunut basalteista joiden mineraaliaines hautunut vuosimiljoonia valtavissa maanalaisissa magmasäiliöissä- pluumeissa. Nuo pluumit kuluttavat seinustojaan ja kumpuavat hyvin syvältä joten ne ovat hyvin rikkaita mineraalikoostumukseltaan.

Nuo ranskalaiset valitsisin koska haluaisin viedä kanakokemukseni äärimmäisyyksiin ja myös perunat ja kaikenlaiset juurekset aivan villiintyvät kasvultaan jos tarjolla tulivuorituhkaa kasvualustana!

N34, geologi (Kanariaa rakastava!)

Vierailija
35/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattavat saada vaikka pataansa ja oikein kunnolla jos väärän isukin alaikäisille tytöille pervoja huutelevat. Hymy hyytelöityy jos nenä pitääkin niistää niskasta seuraavana päivänä.

Sinulla sitten tällainen väkivaltafantasia, joka ei kyllä toteutunut. Menivät vain seuraavaan hotelliin

Vierailija
36/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hotelli?

T. Kanarialla lomaileva

Voi että haluaisin olla siellä!

Menisin rantaan kävelylle ja sitten illalliselle jolla söisin grillattua kanaa. Ranskalaisia, salaattia ja tuoretta leipää mutta salaisuus tuo kana!

Olen muutenkin lähes kannoilla elävä, munilla myös, mutta juuri Kanarialle sijoittuvat parhaat munamuistoni ja kana-ateriani.

Kerran nuorena olin köyhäilymatkalla tuolla ja ostin kokonaisia kanoja pienestä kulmakaupasta lounasaikaan. Tuollainen jääkaapin kokoinen grilli täynnä pulleita kanoja.

Kun kehuin tuon kaupan kanoja niin kaupan omistaja kertoi että kanarialaiset kanat tunnetaan kaikkialla maailmassa herkkusuiden keskuudessa- tulivuoriperäisen maan mineraalit antavat kanalle ainoalaatuisen säväyksen ja Kanarian kanojen munien keltuaiset heleämmän keltaisia kuin missään muualla (rikin värjäämiä ja raudan nuo keltuaiset!).

Tuo kauppias kertoi itse kasvattavansa kanansa vuorilla missä maa lähes mustaa tulivuorten mineraaleista- kuulemma siellä kärpäsetkin ja hyönteiset kaikkein kiiltävimpiä ja kauneimman värisiä maan mineraalirikkauksien vuoksi!

Muualla aikoja sitten maankuoren jäänyt vain tavallisimpia aineksia ja monet mineraalit tai alkuaineet päätyneet mereen; Kanarialla kallioperä muodostunut basalteista joiden mineraaliaines hautunut vuosimiljoonia valtavissa maanalaisissa magmasäiliöissä- pluumeissa. Nuo pluumit kuluttavat seinustojaan ja kumpuavat hyvin syvältä joten ne ovat hyvin rikkaita mineraalikoostumukseltaan.

Nuo ranskalaiset valitsisin koska haluaisin viedä kanakokemukseni äärimmäisyyksiin ja myös perunat ja kaikenlaiset juurekset aivan villiintyvät kasvultaan jos tarjolla tulivuorituhkaa kasvualustana!

N34, geologi (Kanariaa rakastava!)

Ja tällaista sait sitten irti tästä aiheesta

Vierailija
37/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv

Vierailija
38/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee mieleen hänestä Milan Jaff.

Vierailija
39/39 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava saastanen torakkaakin alempi arvoinen otus! Ainut oikea paikka viedä tykinruuaksi ja perseraiskattvaksi sotaan!!! Ainii se varmaan vaan nauttisi siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi