Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet kauniit naiset leikkaavat naiselliset hiuksensa näyttääkseen enemmän miehiltä?

Vierailija
29.01.2023 |

Kertokaa mitä te sillä saavutatte.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Razor kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihmisellä kasvaa hiuksia päämajasta.

Erilaiset mieltymykset ja sukupuoliroolit vaikuttavat siihen miten tätä kasvustoa muotoilee ja värjää. Miessukupuolisilla karvaa kasvaa jopa leukaperistä ja silti miljardi miestä käyttää joka päivä aikaa tämän luontaisen kasvun pois ajeluun. Oletko jo keksinyt selityksen tähän absurdiin ilmiöön?

Kyllä olen. Vaimo haluaa, ettei minulla ole partaa.

Vastaavasti vaimolla on pitkät hiukset, koska minä pidän niistä. Me haluamme miellyttää toisiamme puolin ja toisin.

Vierailija
22/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai ne pitää lyhyistä hiuksista. Mitä tyhmiä kyselet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan pohjimmiltaan bissejä?

Vierailija
24/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tiedät että he leikkaavat hiuksensa näyttääkseen miehiltä, niin mitä tähän pitäisi vastata? 

Vierailija
25/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sanottu että vain pitkät hiukset on naiselliset? Miksi lyhyet ei olisi yhtä lailla? Tuuleta vähän pääkoppaasi, ap..

Vierailija
26/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon miettinyt ihan samaa välillä :D ja oon nainen itsekin :D

Vierailija
27/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jonka niska näkyy on Hot.

Vierailija
28/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihmisellä kasvaa hiuksia päämajasta.

Erilaiset mieltymykset ja sukupuoliroolit vaikuttavat siihen miten tätä kasvustoa muotoilee ja värjää. Miessukupuolisilla karvaa kasvaa jopa leukaperistä ja silti miljardi miestä käyttää joka päivä aikaa tämän luontaisen kasvun pois ajeluun. Oletko jo keksinyt selityksen tähän absurdiin ilmiöön?

Missä päin se päämaja on? Olis kiva käydä siellä.

Vierailija
29/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leikannut itse. Ne leikattiin sairaalassa ennen pään operaatiota.

Vierailija
30/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen leikkauttaa naiselliset hiuksensa näyttääkseen enemmän mieheltä, niin hän tekee sen siksi että haluaa näyttää enemmän mieheltä. Vastasit itsellesi omassa kysymyksessäsi. Ihmiskunta olisi hävittänyt nälänhädän ja saavuttanut maailmanrauhan, jos kaikki tämä energia ja ajatustyö suunnattaisiin johonkin lievästikin järkevämpään.

Vierailija
31/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis nainen on kaunis lyhyilläkin hiuksilla

Vierailija
32/48 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ovat hankalat. Ainakin omasta mielestäni. Tällä hetkellä mulla on puoleen selkään ulottuvat täysin käsittelemättömät (ei purkkiväriä, ei muita käsittelyjä) pitkät suorat hiukset. Ihan siitä syystä, että olen laiska leikkaamaan niitä itse ja kampaajalle ei ole varaa mennä. Jos olisi enemmän rahaa käytössä, niin leikkuuttaisin lyhyemmäksi ja laittaisin vaaleita raitoja, ärsyttää nämä joka paikassa tiellä ja takussa olevat hiukset (vaikka ovatkin aina kiinni, yleensä letillä). Hiukset eivät ole hirmuisen paksut, mutta eivät onneksi ihan hiirenhäntäkään (vanhemmiten monesti alkavat ohenemaan hormonitoiminnan muutosten myötä), joten vielä näitä kehtaa ulkonäön puolesta pitää pitkänä. Auki omia hiuksia en pidä, ovat suorat ja lasimaiset, mutta silti menevät hetkessä takkuun ja omasta mielestäni näyttävät rumalta roikkuessaan pitkin päätä.  N45

Vierailija
33/48 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien hiusten pesu ym. hoito on työläämpää. Tosin pestä ei tarvitse niin usein kuin lyhyitä hiuksia. Pari kolme kertaa viikossa kuitenkin.

Vierailija
34/48 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti joku tavishetero leikkaa hiuksensa näyttääkseen mieheltä🤣

Mulla sopii lyhyt pixie, pidemmässä näytän väsähtäneeltä.

Vierailija
35/48 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin olen ihan tarkoituksella halunnut varsinkin nuorempana näyttää vähemmän naiselliselta ja miehiä kiinnostavalta. Nuorena naisena sitä huomiota sai erittäin miesvaltaisella alalla enemmän kuin tarpeeksi, vaikka oli mustaksi värjätty lyhyt tukkakin. Eikä todellakaan meikkiä tai naisellisia vaatteita. Nyt keski-ikäisenä pidän lyhyttä tukkaa koska ei voisi vähempää kiinnostaa miltä näytän, tämä on helppo, kuivuu ihan hetkessä pesun jälkeen ja laittamiseksi laittaa vähän jollain hiusvahalla pöyhiä.

Vierailija
36/48 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just! Monroe ja Hepburnkin pilasivat ulkonäkönsä ja uransa leikkaamalla hiuksensa!

Vierailija
37/48 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tylsä keskustelunaihe. Mutta nyt kun kysyttiin niin kerron, että minulla on lyhyet hiukset siksi, että hiukseni ovat littanat, rasvoittuvat, vaikeat muotoilla, kuivuvat hitaasti pesun jälkeen, ja pitkinä latvat menevät huonoon kuntoon. Kaikki nämä huonot puolet pahenevat sitä mukaa, kun hiukseni pitenevät. Siispä lyhyt tai polkkamitta. Ulkonäöllä ei oikeastaan ole tekemistä tämän valintani kanssa vaan sillä, miten paljon haluan nähdä vaivaa tukkani eteen. Minun kulttuurissani naisen pitää olla niin paljon muutakin kuin nätti, että kaikkea ei pysty aivan ihanteellisesti suorittamaan.

Vierailija
38/48 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan ja voin ja viis piittaan ap:n piipityksestä.

Vierailija
39/48 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä juuri päästäkseen rauhaan tuollaisilta apinoilta kuin ap, oĺetan.

Vierailija
40/48 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Ei minun velvollisuuteni ole tarjota runkkumatskua jämä-äijille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi