Syttyykö kukaan muu huppareista miehellä?
Olen vuosien saatossa huomannut, että kun mukava työkaverimies pukeutuu kauluspaidan tai siistin neulepaidan sijaan huppariin niin olen myyty. Olen nähnyt nämä samat miehet myös puku päällä, mutta edelleen kun heillä on huppari päällä tulee todella iso kiusaus käydä päälle eli ainakin halata. Tähän asti olen onnistunut olemaan asiallisesti
Pystyykö kukaan samaistumaan?
N43
Kommentit (62)
Minulla on tämä virallinen Overwatch D.Va -huppari (JINX). Mitä mieltä naiset ovat? IRL olen saanut paljon kehuja. M27
https://pbs.twimg.com/media/DhATGNNXUAA0If0?format=jpg&name=900x900
https://pbs.twimg.com/media/DhATFqRW4AA7oZY?format=jpg&name=medium
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä ja hupparista ja muusta habituksesta. Eli luihu kumararyhtinen hyypiö huppu syvällä päässä = ei, mutta iloinen, hyväntuoksuinen, mukava ja komea mies rennosti hupparissa = kyllä kiitos! Käytän itsekin hupparia toisinaan, on hyvä vaate esimerkiksi liikkuessa.
Jaa-a etenkin raamikas ja komea mies ei mielestäni sovi huppariin lainkaan, jossain elokuvissa kun nähnyt näitä bodanneita Hugh Jackmaneja sun muita hupparissa niin muuttuvat heti jotenkin roskiskaivelijatyypin oloisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä ja hupparista ja muusta habituksesta. Eli luihu kumararyhtinen hyypiö huppu syvällä päässä = ei, mutta iloinen, hyväntuoksuinen, mukava ja komea mies rennosti hupparissa = kyllä kiitos! Käytän itsekin hupparia toisinaan, on hyvä vaate esimerkiksi liikkuessa.
Jaa-a etenkin raamikas ja komea mies ei mielestäni sovi huppariin lainkaan, jossain elokuvissa kun nähnyt näitä bodanneita Hugh Jackmaneja sun muita hupparissa niin muuttuvat heti jotenkin roskiskaivelijatyypin oloisiksi.
Miljonäärin näköinenkö sitten pitäisi olla?
Hyi olkoon hupparimiehet. Teinitasolle jääneitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon hupparimiehet. Teinitasolle jääneitä.
Joo, ja naisethan ei epätoivoisesti yritä näyttää nuorrlta pukeutuen kuin teinit... Ehei... -.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku lumberjack-tyylikin sopisi paremmin tai esimerkiksi miten ne Supernatural-sarjan tyypit pukeutui, tyylikäs mutta silti arkinen.
Pukupellet ei uskalla liata käsiään. Minä käytän huppareita jatkuvasti. Pukupelleillä ei ole kädentaitoja. Tuskin vaihtavat omia autonrenkaitaan edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku lumberjack-tyylikin sopisi paremmin tai esimerkiksi miten ne Supernatural-sarjan tyypit pukeutui, tyylikäs mutta silti arkinen.
Mulle kelpaa Dean hupparissa minä päivänä tahansa.
https://i.pinimg.com/550x/98/b5/35/98b535cef06cef1a1dfdc1bfe070128d.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Käytän itekin yleensä huppareita joten nam!😋
Varsinkin kun huppu on vähän löysästi päässä, silleen huolettomasti...Mitä mä just luin?
Luit oikein. Jos et ymmärtänyt, lue uudelleen. Kyllä, sytyn hupparimiehistä ja sellaiseen rakastuin
-lainaamasi
Tsekkaa yt:sta Todd in the Shadows-videot!
Kyseessä täytyy olla jonkinlainen velho-fetissi. Sattuvatko huppareista syttyvät naiset tykkäämään myös Harry Potterista?
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä täytyy olla jonkinlainen velho-fetissi. Sattuvatko huppareista syttyvät naiset tykkäämään myös Harry Potterista?
En. Hyi.
-se hupparimuija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Hyi.
-se hupparimuija
No sitten kyseessä on joku Star Warsin pahis sith lord-fantasia. Miksi muuten tollaset huput päässä voisi olla niin kiihoittavia.
Liam Hemsworth. Mmm-mmmmm.
https://cdn.justjared.com/wp-content/uploads/headlines/2013/03/liam-hem…
Tykkään aikuisista miehistä joten hupparia käyttävät eivät ihan ole kohderyhmää
Pidän aikuisista miehistä. Aikuiset miehet eivät käytä lastenvaatteita. Miehellä on kauluspaita ja solmio, teinipojilla hupparit ja lenkkarit.
Aivan sama mitä joku ajattelee. Itse tykkään huppareista ja se riittää mulle. Vaimokin on jo. M44
Steissillä ja metrossa näkee jengiporukoilla huppareita paljon, kun huippuosaajilla melkein kaikilla on hupparit.
Juu ei innosta eikä säväytä yhtään.