Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syttyykö kukaan muu huppareista miehellä?

Vierailija
28.01.2023 |

Olen vuosien saatossa huomannut, että kun mukava työkaverimies pukeutuu kauluspaidan tai siistin neulepaidan sijaan huppariin niin olen myyty. Olen nähnyt nämä samat miehet myös puku päällä, mutta edelleen kun heillä on huppari päällä tulee todella iso kiusaus käydä päälle eli ainakin halata. Tähän asti olen onnistunut olemaan asiallisesti

Pystyykö kukaan samaistumaan?

N43

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden naisen joka pukeutui huppariin 2.treffeillä kun tuli mun luokse kotiin, ei jatkoon!

Vierailija
22/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin rennompaa. Teen sotkuista työtä itse, niin hiukan arastelen pukumiehiä.

Se puku on vaan työasu. Mieheni vaihtaa heti rennomat vaatteet kotiin tullessa eikä koskaan käytä pukua vapaa-ajalla ellei ole jostain juhlista kyse. Ei sen puvun takia kannata miehiä aristella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan yhden naisen joka pukeutui huppariin 2.treffeillä kun tuli mun luokse kotiin, ei jatkoon!

Arvatenkin itse olit virttyneessä t-paidassa ja collareissa.

Vierailija
24/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä ja hupparista ja muusta habituksesta. Eli luihu kumararyhtinen hyypiö huppu syvällä päässä = ei, mutta iloinen, hyväntuoksuinen, mukava ja komea mies rennosti hupparissa = kyllä kiitos! Käytän itsekin hupparia toisinaan, on hyvä vaate esimerkiksi liikkuessa.

Vierailija
25/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin paljon miehestä. Esim. Justin Timberlake pukeutui uransa alkuaikoina huppariin ja näytti tylsältä ja hyypiömäiseltä. Sitten hän alkoi käyttää räätälöityjä miestenpukuja ja solmioo niin... WOW! Hänelle sopii hienostunut klassinen tyyli.

Sitten taas Brad Pitt, hän näyttää jotenkin epäaidolta "pönöttäjältä" ja "ylipuetulta" miesten puvuissa mutta rennolta ja seksikäältä huppari, lenkkarit ja farkut yhdistelmässä.

Vierailija
27/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan miehestä ja hupparista ja muusta habituksesta. Eli luihu kumararyhtinen hyypiö huppu syvällä päässä = ei, mutta iloinen, hyväntuoksuinen, mukava ja komea mies rennosti hupparissa = kyllä kiitos! Käytän itsekin hupparia toisinaan, on hyvä vaate esimerkiksi liikkuessa.

Allekirjoitan tämän 👍 Nämä miehet ovat muutenkin hyvässä kunnossa ja yställisiä jne., jolloin huppari kruunaa homman. Ja hupparin kanssa farkut ei collareita. Kiva, että muutama muukin nauttii hupparimiehistä 😁.

Ap

Vierailija
28/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Urheilullisilla miehellä näyttää hyvältä. En oleta että edes puku päällä töitä tekevä mies pönöttää tärkätyssä kauluspaidassa vapaa-ajallaan.

Ei tietysti sellaiset liekkihihaiset kulahtaneet hupparit ja rähjäinen epäsiisti olemus.

Vierailija
29/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen?

https://i.media.fi/incoming/5gsdvo/8299417.jpg/alternate s/FREE_1440/8299417.jpg

Vierailija
30/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli outo.

Vierailija
31/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Käytän itekin yleensä huppareita joten nam!😋

Varsinkin kun huppu on vähän löysästi päässä, silleen huolettomasti...

Mitä mä just luin?

Vierailija
32/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pidän miehistä joilla on rento pukeutumistyyli, ja myös hupparit kuuluvat tähän tyyliin. Mutta mikään vaate itsessään ei tietenkään sytytä, vaan se mies kokonaisuudessaan. Sekin mainittava, että huppariasun voi toteuttaa joko tyylikkäästi tai tyylittömästi. Tässä esimerkki omaan silmään tyylikkäästi toteutetusta:

https://i.pinimg.com/736x/0a/20/92/0a209266dcd869a733f50b7d639c3f49.jpg

https://i.pinimg.com/originals/52/90/52/529052017dadb2e3939caf9d16e3c33…

Tosin kumpikin näistä asuista olisi vielä parempi, jos kengät olisivat maiharit.

Suurin osa hupparimiehistä toteuttaa hupparityylin ikävä kyllä huonosti.

Vierailija
33/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul o skebas humpparit.

Vierailija
34/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omaa silmää miellyttää pillifarkkuja ja huppareita käyttävät miehet :3

Vierailija
35/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä ja hupparista. Esim Pharrellille sopii hupparityyli, moni mies näyttää hupparissa lähinnä rikolliselta.

Joo, Pharrell natsaa tuon hupparityylin kyllä tosi hyvin

https://www.pinterest.com/pin/496803402615359220/

https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/images/pharrell-williams-attends-t…:*

https://footwearnews.com/wp-content/uploads/2022/04/BFA_34634_4731434.j…

Vierailija
36/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Mitä sytyttävää jossain hupparissa on? 

Vierailija
37/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omaa silmää miellyttää pillifarkkuja ja huppareita käyttävät miehet :3

Mieleen tulee jotkut laihat alkkikset. 

Vierailija
38/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos käyttää hupparia muuten kuin esimerkiksi liikuntaa harrastaessa, niin tulee kyllä niin teinivibat. Opetan yläkoulussa ja lähinnä tulee murrosikäiset oppilaat mieleen. Ei todellakaan sykähdytä pätkän vertaa.

Vierailija
39/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heistä luultavasti paistaa sellainen pahapoikamaisuus, tiiliskivi taskussa valmiina lentämään näyteikkunaan yms.

Vierailija
40/62 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparihemmot vaikuttaa kyllä aina vähän potentiaalisilta friikeiltä, varsinkin jos kuljetaan lämpimälläkin ilmalla se huppu päässä, luimistellaan sieltä kuin joku rotta kolostaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan