Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on työkaveri, jota et voi sietää?

Vierailija
28.01.2023 |

Otsikko liittyy vahvasti tämänhetkiseen ongelmaani...

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen pers.häriö ilm. Tekee pakonomaisesti hirveästi hommia vaikka ei ole mitään tehtävää. Tämä johtaa siihen että lopulta tekee päinvastoin kuin neuvottu. Muuta joutuu sitten tekeen turhaa työtä korjatakseen jäljet.

Vierailija
42/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ylisosiaalinen räpätäti joka kuvittelee olevansa pomo.

2. Pomo joka ei ota vastuuta vaan työntekijät alkaa leikkiä pomoa.

3. Kompromissialtis neuvottelija joka ei ymmärrä ettei aina kannata tehdä kompromisseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleva ja ilkeä ovat pahimpia työhistoriani varrelta.

Vierailija
44/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleva, ilkeä ihminen. Syyllistää kaikki muut niistä virheistä mitä tekee. Hakee riitaa, nauttii kun suututtaa ja loukkaa ihmisiä. Katkera, haluaa että muut voi huonosti koska itse voi. Valehtelee mustan valkoiseksi, ja kun pomo ei nää, jättää kaiken muiden vastuulle. Uhkaa joka päivä irtisanoutua ja uhkailee jopa pomoa sillä (työvoimapula ala) jos jokin ei mene hänen tahdon mukaan. Haukkuu ihmisiä ristiin toisilleen. Kateellinen muiden hyvästä suorituksesta, näyttää sen tavalla tai toisella. Huutaa viikoittain ahkerille töissä että olet ihan huono ym samalla kun itse juo kahvia. Haukkuu muita m terv ongelmaisiksi ja heikkoitsetuntoisiksi vaikka oma käytös viittaa vahvasti siihen. Hyvätkin jutut kääntää huonoksi. Jos joskus jää kiinni, valehtelee kaiken päälaelleen. Vuodattaa kaiken perheestään, jatkuvasti äänessä, kertoo jatkuvasti kuinka pakottaa opettajia korottamaan lasten arvosanoja jne. Ristiriitatiöamteessa mustamaalaa toisen osapuolen valheellisesti ja kerää tukijoukkoja. Pakottaa asiakkaat arvostamaan häntä yli muiden esim käyttämällä hyväkseen omaa asemaa esim ikää ja kokemista, saattaa vaan todeta että Hään on se johon luotetaan jne.

Piikittelee muita ulkonäöstä.

-kyllä, yksi ihminen täysin mätä

Vierailija
45/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käläkäläkälättävä akka joka ei anna puheenvuoroa muille, dissailee muita, ilkeilee ja raivostuu, vihjailee huonoon sävyyn muista työkavereista aina kun mahdollisuus. Muiden tekemiset ei kiinnosta, vain oma elämä ja työtavat ovat keskiössä ja oikein, kaikki muut tekee väärin ja heidän elämänsä on mitätöntä. Mielistelee esimiehiä.

Ai että tekisi mieli haistattaa pitkät tälle tyypille. No, onneksi näen todellisuuden miten katkeroitunut ja varmaan yksinäinenkin tämä ihminen on. Purkaa vaan töissä pahaa oloaan. Meillä muilla sentään on elämä.

Vierailija
46/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja yksi toinen, joka kävi jopa fyysisesti väkivaltaseksi mua kohtaan töissä. Kun ohjasin harjottelijaani, tunki väkisin mukaan neuvomaan ja mitätöi antamani neuvot, koska "hän osaa paremmin" =jatkuvasti päsmäröimässä muiden työtä ym vaikka on just aloittanut sijainen ilman mitään koulutusta jne .

Vierailija
47/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja kyseenalaisti mut harjoittelijani edessä sanomalla että mun koulutus ei riitä 😂😂 (itsellänsä ei lainkaan koulutusta, ja mun koulutus riitti)

Vierailija
48/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee selittämään tai kyselemään vapaa-ajan kuulumisia, kun koetan keskittyä tekemään töitä. Jos ei selitä, tulee huoneeseen selaamaan puhelinta ja repeää toistuvasti äänekkääseen nauruun, kuin odottaen että kysyn, mikä juttu on niin hauska. Yleisesti ottaen ihmiset, jotka häiritsevät työntekoa muilla kuin työhön liittyvillä asioilla.

Yksi inhokki on kyllä itsekäs ja vahingoniloinen työkaveri. Viivyttää omalta osaltaan yhteistä työtehtävää niin, että minun on pakko jäädä ylitöinä tekemään se loppuun, ja lähtiessään vilkuttaa ovelta nauraen ja heittäen jotakin nasevaa.

Vierailija
49/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseennuolija. Aina kun pomo on etäpäivällä, tyyppi vaan makaa perseellään taukotilassa, eikä liiku mihinkään. Kun pomo on töissä, kyllä kone laulaa, pääasia, että ääntä lähtee, vaikka tekiskin ihan turhaa työtä ja jopa haittaa. Asiakkaat nauraa tuota touhua, mutta pomot tykkään, kun kieli lipoo. Yäk

Vierailija
50/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senmoinen joka tekee työnsä liian hyvin ja tehokkaasti, kun me vanhan kaartin tekijät tiedetään että työnantaja optimointipäissään kiristää työtahtia jos huomaa että "onnistuuhan se työntekö Pirkko-Matiltakin noin sutjakasti, niin miksei teiltäkin".

Vierailija
51/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytät aikaa ja energiaa ärsyttävän työkaverin miettimiseen viikonloppuna, kun voisit rentoutua ja unohtaa työasiat.

Minulle naamakirja räväytti ärsyttävän työkaverin naamataulun tietokoneen näytölle, "henkilöitä joita saatat tuntea". Tuntui, kun verenpaine nousi. Kiva, ettei saa rentoutua edes vapaa-ajalla. T. Eri

Vierailija
52/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu jatkuvasti omat työasiansa ääneen ja on aina neuvoja vailla. Melkein jokainen meili pitäisi hänen kanssaan käydä yhdessä läpi ja päivitellä, että mitähän tuo nyt mahtaa tarkoittaa ja voi ei nyt se sanoi näin. Pitää esittää ettei kuule, tai muuten menee liikaa omaa työaikaa ns toisen töihin. Jos ei avaudu työasioistaan, niin avautuu omasta yksityiselämästään.

Yllättäen moni muu töissä pitää hänestä, mutta me taidamme olla liian erilaisia. Olen itse hyvin yksityinen enkä välitä hakea työkavereista uutta sydänystävää, minulle työelämä ja yksityiselämä ovat erillisiä juttuja. Hänelle taas ei.

Vierailija
53/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseennuolija. Aina kun pomo on etäpäivällä, tyyppi vaan makaa perseellään taukotilassa, eikä liiku mihinkään. Kun pomo on töissä, kyllä kone laulaa, pääasia, että ääntä lähtee, vaikka tekiskin ihan turhaa työtä ja jopa haittaa. Asiakkaat nauraa tuota touhua, mutta pomot tykkään, kun kieli lipoo. Yäk

Lisäksi Hän on tehnyt kaiken ja kukaan muu ei osaa tai tee mitään. Mutta annas olla, kun tarvitaan sijaista vaikka sairastilanteessa,Hän ei siihen hommaan kyllä rupea. Joku muu vois tehdä hänenkin työt, kun on tullut oltua niin ahkera

Vierailija
54/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa joka asiasta pomolle, sellaset perus asiat mitkä järkevä ihminen osaa itse miettiä, niin hän 30v kokemuksella tarvii pomon neuvomaan itseään jatkuvasti. Kielii muiden töistä jatkuvasti pomolle ja korottaa itteään muita alentamalla päivittäin.

Vierailija
55/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt inhokkina on työkaveri joka ilkeilee ja nauttii ilkeilystään. Joku päivä puntit menevät tasan

Vierailija
56/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein eniten v ituttaa sellaset työkaverit, jotka on koko ajan sairaslomalla. Työt kaatuu niiden niskaan jotka on aina paikalla.

Muuten onneksi omassa työssä saa olla aika itsenäisesti joten jos joku ärsyttää niin yritän pysyä erossa.

Mitä jos sairaslomille on oikea syy, josta et tiedä?

Vierailija
57/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon siedän, mutta selän takana valehtelu on niin ikävä tapa, että siinä menee raja.

Valehtelu kun on sellainen juttu, ettei kukaan tule kysymään että onko se juttu totta, mitä toinen kertoo. Ihmiset on sinisilmäisiä.

Tämä on myös syy katkaista välit vähänkoulutettuun mustamaalaajasukuun.

Vierailija
58/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että vaimonsa mielestä käytän häntä hyväkseni! , Ikinä en ollut vaimoa kuullut tai nähnyt. Se sitten siitä.

Vierailija
59/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeilevä päällepäsmäri, jolle itselleen ei kuitenkaan saa sanoa pienintäkään poikkipuolista sanaa.

Tämä. Kulkee myös perässä vahtien tekemisiä, nakittaa kaikkea pskaa, jonka vois aivan hyvin ite hoitaa ja kaiken lisäks kunnon juoppo. Vapaapäivät ja illat kuluu sillä viinaa lipittäessä.

Vierailija
60/99 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka it-taidot ovat täysin nolla. Minulla on ollut työkaveri, joka teki asiantuntijatyötä, mutta ei tiennyt, mikä on leikepöytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän