Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43v nainen lähdössä vuosien tauon jälkeen taas baariin tai yökerhohan se taitaa olla, mitä ihmettä laitan päälle kun tuli niin äkkiä etten ehtinyt vaateostoksille

Vierailija
28.01.2023 |

Ei minulla ole kaapissa kuin Lidlin 4 euron puuvillalegginsejä, verkkarit ja parit farkut jotka eivät varmaan enää mahdu. Isoja löysiä villatakkeja, pari pitkää trikoopaitaa ja pari hihatonta toppia.
Toinen toppi on aika pitkä, jos laitan sen niin että peffasta hiutuneet legginsit peittyy mutta onko olkaintoppi nyt vähän ysäriä?
Kengät ovat vielä suurempi ongelma! Parit tennarit, Crocsit ja Moonbootsi (eli toppasaappaat).

MAYDAY!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus, miten jollain aikuisella voi olla tuollainen vaatearsenaali? Etkö käy töissä? Ei koskaan mitään juhlia?

Mulla ei ole mitään noista mitä apllä. Töissä valtioneuvoston asetus määrää pukeutumaan työvaatteisiin.

Juhlia varten on puku.

Puku päällä on vähän outo fiilis mennä johonkin paikalliseen pubiin.

Kotona yksin ollessa olen kalsareissa ja t paidassa.

Siis sinulla on vain puku, kalsareita ja t-paitoja? Puetko se työasun jo kotona päälle vai? Etkä käy missään kotoa töiden lisäksi, laitat sen puvun kauppareissulle, lenkille, leffaan? Taisit voittaa surkeimman vaatearsenaalin omistajan tittelin, onnea!

Iso vaatekaappi sisältöineen on 'omojen hommaa.

Vierailija
22/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klubille voit pistää vaikka kroksit jalkaan ja kukaan ei huomais siel pimeessä mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain nopeasti riisuttavaa.

M19

Miks?

Sultahan tulee namivatkulit Black horseihin jo siinä vaiheessa kun otan kengät jalasta?

Sen jälkeen mä sanon että "ei se haittaa, mulla on ihan hyvä näin".

Sitten liukenen takaisin baariin ja etsin oikean panomiehen.

N44

Vierailija
24/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Et menetä mitään.

Vierailija
25/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen aloitus. On käynyt mielessä sama kysymys. Jos tästä joskus keski-ikäinen mamma vielä baariin lähtee, miten kannattaa pukeutua? Tää nyt sille varalle, että ehtii sinne kauppaan. Mitä kannattaa ostaa?

Vierailija
26/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus, miten jollain aikuisella voi olla tuollainen vaatearsenaali? Etkö käy töissä? Ei koskaan mitään juhlia?

Minä olen Työkyvyttömyys eläkkeellä.

Juhlissa en ole käynyt aikoihin . Haluan nykyään

myös pukeutua mukavasti, mikä tarkoittaa leggareita,huppareita ja tennistossuja. Vaatteissa on nukkaa ja kissankarvaa.

Kun sukulainen kuoli ,ostin kirppikseltä mustan bleiserin ja harmaan kynähameen mutta niissä olisi outo olo jossain pubissa🤣

Viimeisen kerran omistin erillisiä ns bilevaatteita 30vuotiaana. Nyt olen 45.

Vierailija
27/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain nopeasti riisuttavaa.

M19

Miks?

Sultahan tulee namivatkulit Black horseihin jo siinä vaiheessa kun otan kengät jalasta?

Sen jälkeen mä sanon että "ei se haittaa, mulla on ihan hyvä näin".

Sitten liukenen takaisin baariin ja etsin oikean panomiehen.

N44

Puuman kohtalo on setämies. Arvasin!

Vierailija
28/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että ihmettelen samaa. Olen 41-vuotias, käyn baarissa noin 3-4 kertaa vuodessa ja mulla on kaapissa ainakin 15 erilaista mekkoa ja hametta+ toppeja, neuletakkeja, boleroja, saappaita, korkokenkiä, sukkahousuja jne. En edes arkipäivänä kulkisi risaisissa legginsseissä. Niin, ja olen köyhä, mutta ostan vaatteita jotka kestävät aikaa vuosia. Eli ei ongelmaa lähteä ulos jos sellainen tilaisuus tulee.

Vierailija
29/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia käyn nykyään enää räkälöissä,niihin voi mennä ilman meikkiä ja vaikka pyjamanhousut jalassa.

Vierailija
30/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että ihmettelen samaa. Olen 41-vuotias, käyn baarissa noin 3-4 kertaa vuodessa ja mulla on kaapissa ainakin 15 erilaista mekkoa ja hametta+ toppeja, neuletakkeja, boleroja, saappaita, korkokenkiä, sukkahousuja jne. En edes arkipäivänä kulkisi risaisissa legginsseissä. Niin, ja olen köyhä, mutta ostan vaatteita jotka kestävät aikaa vuosia. Eli ei ongelmaa lähteä ulos jos sellainen tilaisuus tulee.

Aika paljon käyt baareissa.

Eikö sulla ole perhettä?

Vierailija
31/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hihaton toppi, leggingsit ja neuletakki ja moonbootsit. Ja koruja tai huivi. Pääasia, että itse tunnet olosi mukavaksi.

No tennarit sitten moonbootsien tilalle? Muuten sama look.

Vierailija
32/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole perhettä?

Ulos lähteminen voi tarkoittaa muutakin, kuin baaria, esim leffa, teatteri, syömään.

Vierailija
33/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen paljettikotelomekko, kiitos.

Vierailija
34/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole jo liian vanha vatkaamaan per settä teinihelveteissä?

Vierailija
35/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen aloitus. On käynyt mielessä sama kysymys. Jos tästä joskus keski-ikäinen mamma vielä baariin lähtee, miten kannattaa pukeutua? Tää nyt sille varalle, että ehtii sinne kauppaan. Mitä kannattaa ostaa?

Slimfarkut ja siihen erilaisia yläosia. Esim. Tunikoita, paitapusero.Musta bleiseri, käy eri tilanteisiin.

Pikkumusta mekko, joku rento malli.

Vierailija
36/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään noista mitä apllä. Töissä valtioneuvoston asetus määrää pukeutumaan työvaatteisiin.

Juhlia varten on puku.

Puku päällä on vähän outo fiilis mennä johonkin paikalliseen pubiin.

Kotona yksin ollessa olen kalsareissa ja t paidassa.

Siis sinulla on vain puku, kalsareita ja t-paitoja? Puetko se työasun jo kotona päälle vai? Etkä käy missään kotoa töiden lisäksi, laitat sen puvun kauppareissulle, lenkille, leffaan? Taisit voittaa surkeimman vaatearsenaalin omistajan tittelin, onnea!

Vaikka nykypäivänä ihmisen seksuaalisuus yms asiat ovat hyvin monimuotoisia, en ole lähtenyt sille linjalle että pukeutuisin legginseihin, toppeihin tai pitkiin neuleisiin.

Työvaatteet laitan kotoa lähtiessäni ja otan pois kotiin tullessani, koska teen pelkkiä työmaakäyntejä asiakaskohteissa, konttoria tai sosiaalitiloja ei ole.

Kauppareissut hoidan kotimatkalla, työvaatteissa. En koe tarpeelliseksi vaihtaa vaatteita autossa kaupan parkkipaikalla sen vuoksi.

Lenkillä en käy, koska työni on erittäin fyysistä muutenkin. Leffassa kävin muistaakseni silloin viimeksi kun Pearl Harbour oli tuore kuva. Silloin olin puku päällä koska ensi-ilta.

Vierailija
37/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole perhettä?

Ulos lähteminen voi tarkoittaa muutakin, kuin baaria, esim leffa, teatteri, syömään.

Jos toinen sanoo että "käyn baarissa 3-4 kertaa vuodessa", niin mun mielestä se tarkoittaa silloin baaria, ei leffaa, teatteria tai ruokaravintolaa.

Baaria.

Vierailija
38/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkkuva pilu, nopein pano.

Vierailija
39/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tyttären vaatekaapille. Sinne mäkin suuntaan vastaavissa tilanteissa.

Vierailija
40/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat eläinkuositrikoot on varma valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi