Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43v nainen lähdössä vuosien tauon jälkeen taas baariin tai yökerhohan se taitaa olla, mitä ihmettä laitan päälle kun tuli niin äkkiä etten ehtinyt vaateostoksille

Vierailija
28.01.2023 |

Ei minulla ole kaapissa kuin Lidlin 4 euron puuvillalegginsejä, verkkarit ja parit farkut jotka eivät varmaan enää mahdu. Isoja löysiä villatakkeja, pari pitkää trikoopaitaa ja pari hihatonta toppia.
Toinen toppi on aika pitkä, jos laitan sen niin että peffasta hiutuneet legginsit peittyy mutta onko olkaintoppi nyt vähän ysäriä?
Kengät ovat vielä suurempi ongelma! Parit tennarit, Crocsit ja Moonbootsi (eli toppasaappaat).

MAYDAY!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hihaton toppi, leggingsit ja neuletakki ja moonbootsit. Ja koruja tai huivi. Pääasia, että itse tunnet olosi mukavaksi.

Vierailija
2/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hihaton toppi, leggingsit ja neuletakki ja moonbootsit. Ja koruja tai huivi. Pääasia, että itse tunnet olosi mukavaksi.

Moonbootsit ovat niin kuumat ettei herranjumala niitä ainakaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsalan kansallispuku ja joku kiva tamponinkoru

Vierailija
4/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä toppi spagettiolkaimin voisi mennä minimekosta, onko sinulla sukkahousuja? Topin päälle et tarvitse kuin takin jos sinulla on kuski tai menet taksilla. 

Tennarit ovat  ihan hyvät baarikengät eikä kukaan siellä toisten  jalkoja katsele.

Vierailija
5/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huonosti istuvat farkut ja iso villapaita.

Vierailija
6/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitsi, repalefarkut, valkoinen t-paita, mitkä tahansa bootsit ja joko lyhyt boleromallinen villatakki tai maksipituinen neuletakki - yksivärinen ehdottomadti. Noilla pärjää aina millä tahansa kropalla.

Kasarimeikit ja ysäritukka niin olet ajattoman cool.

Siis ihan oikeasti. Eri aikakausien tyylejä saa nyt yhdistellä.

Vierailija
7/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus, miten jollain aikuisella voi olla tuollainen vaatearsenaali? Etkö käy töissä? Ei koskaan mitään juhlia?

Vierailija
8/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain nopeasti riisuttavaa.

M19

Vierailija
9/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä paita, missä lukee av-mamma jo vuodesta 2000.

Vierailija
10/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kun pääset sinne, huomaat miksi.

Vierailija
11/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charmantti hopeakettu haluaa, että laitat mahdollisimman vähän päällesi.

Vierailija
12/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hitsi, repalefarkut, valkoinen t-paita, mitkä tahansa bootsit ja joko lyhyt boleromallinen villatakki tai maksipituinen neuletakki - yksivärinen ehdottomadti. Noilla pärjää aina millä tahansa kropalla.

Kasarimeikit ja ysäritukka niin olet ajattoman cool.

Siis ihan oikeasti. Eri aikakausien tyylejä saa nyt yhdistellä.

Etkö osaa lukea? Ap:lla ei ole mitään noita mainitsemiasi vaatekappaleita. Verkkarit tai puhkihiutuneet leggarit ainoat housuvaihtoehdot, kun farkut ei mahdu päälle.

Vierailija
13/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari numeroa liian kireä paita tai makkarankuori mekko niillä nämä vanhukset bailaa. 50v ämmätkin käy jostain new yorkerista hakemassa napapaitoja uuuuh

Vierailija
14/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus, miten jollain aikuisella voi olla tuollainen vaatearsenaali? Etkö käy töissä? Ei koskaan mitään juhlia?

Mulla ei ole mitään noista mitä apllä. Töissä valtioneuvoston asetus määrää pukeutumaan työvaatteisiin.

Juhlia varten on puku.

Puku päällä on vähän outo fiilis mennä johonkin paikalliseen pubiin.

Kotona yksin ollessa olen kalsareissa ja t paidassa.

Vierailija
15/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Menet sinne juomaan ylihintaista alkoa, olemaan kuulematta ketään muuta paitsi jos joku huutaa täysillä korvaasi ja huojumaan humalaisesti "tanssilattialla". Mitäpä väliä mitä tuonne laittaa?

Vierailija
16/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään noista mitä apllä. Töissä valtioneuvoston asetus määrää pukeutumaan työvaatteisiin.

Juhlia varten on puku.

Siis sinulla on vain puku, kalsareita ja t-paitoja? Puetko se työasun jo kotona päälle vai? Etkä käy missään kotoa töiden lisäksi, laitat sen puvun kauppareissulle, lenkille, leffaan? Taisit voittaa surkeimman vaatearsenaalin omistajan tittelin, onnea!

Vierailija
17/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitystä, kunhan vatkaat sitä peppuosaasi jonkun miehen etureiteen rivakasti.

Vierailija
18/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten pukeudut.Kukaan ei himoitse kiviaikaasi.

Vierailija
19/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlia varten on puku.

Kyllä jokaisella normaalilla 4-kymppisellä äijällä pitää muutamat legginsit ja narutopit olla!

Vierailija
20/43 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlia varten on puku.

Kyllä jokaisella normaalilla 4-kymppisellä äijällä pitää muutamat legginsit ja narutopit olla!

Ei pidä, vaan reisitaskuhousut ja wifebeater.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän