Olen ollut viisi vuotta ystävien lastenvahtina,kuskina ym. Nyt suuttuneet kun olen tavannut miehen
en siis joka vkl. voi olla,enkä halua olla lastenvahtina. Tänäänkin yksi suuttui kun en lupautunut koska mies tulee yöksi luokseni. Ja kun emme ole lähdössä mihinkään,voisin hyvin
hoitaa lasta samalla. No on kyllä muita suunnitelmia illaksi. Pitäisi ystävien sellainen ymmärtää?
Kommentit (61)
Miksi sinun pitäisi uhrata elämäsi toisten lasten takia? Sinulla on oikeus omaan elämääsi.
Oletko siis ilmaiseksi hoitanut muiden lapsia aikaisemmin ja nyt kehtaavat kiukutella kun olet löytänyt elämääsi rakkauden eivätkä voi enää nyhtää sinulta ilmaisia palveluksia? Ei kyllä kuulosta ystäviltä nämä ihmiset. Ystävät olisivat onnellisia puolestasi.
Ihan oikein teet. Nyt selviää, ketkä ovat oikeita ystäviä ja ketkä hyväksikäyttäjiä. Mukavaa iktaa sulle ja miehelle
En ole ikinä ymmärtänyt miksi tehdä lapsia,jos ne täytyy lykätä viikonloppuisin johonkin hoitoon. Tod.näk yh-äitejä.
Miksi ap on hoitanut muiden lapsia edes kerran?
Vierailija kirjoitti:
Katkeran velan tilityksiä mielikuvitusystävistä taas kerran...
Ihan mielelläni olin lapsenvahtina ollessani yksin. Ja todella haluaisin omiakin lapsia.
Mutta nyt on miesystävä jonka kanssa haluan olla kahdestaan.ap
Ei kuulosta ystäviltä vaan hyväksikäyttäjiltä
Eli käyttäneet sinua hyväksi. Eivät tarvitse sinua enää. Unohda heidät.
Höpö höpö. Överiksi meni tarinointisi tuossa kohtaa, että muka suuttuvat asiasta.
En usko, että tämä on totta. Siis kuka oikeasti olisi hoitamassa kavereidensa lapsia jatkuvasti.
Mielelläni hoidan ystävien lapsia,ellei ole muuta tekemistä. Nyt on. Mutta heille vaikea ymmärtää että minullekin tullut muutakin elämään.ap
Anna suuttua. Käyttäneet sua hyväkseen. Hoitakoot itse lapsensa viikonloppuna.
Itsepähän ovat lapsensa hankkineet, kantakoot vastuun. Ei itsellä tulisi mieleenkään sysätä lapsiani toisten hoitoon edes kuukausittain.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni hoidan ystävien lapsia,ellei ole muuta tekemistä. Nyt on. Mutta heille vaikea ymmärtää että minullekin tullut muutakin elämään.ap
Itse oli juuri tuo aikuinen ja minulle tuotin kotiani ystävät lapsensa viikonloput.Puhuivat ympäri kun vaikeaa heillä on ymm.Palkaa en saanut.Menin lankaan olet ihana paras ystävä.Sama ruuan kanssa.Olet ihana,hyvä kokki.Siinä samaa teki lähiomainen 8 v. Kunes vihelsin pelin poikki.En olekaan enää hyvä ystävä olut vuosia,en hyvä lähimäinen.Aina tulee hyväksikäytäjiä jotka vetoo toisen empatiaan,kun halutaan pästtä omista lapsista eroon edes viikonloput!
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Överiksi meni tarinointisi tuossa kohtaa, että muka suuttuvat asiasta.
Kyllä on juurikin niin että suuttuvat. Itsellä vähän sama. Tosin olen suhteessa. Mutta joka ikinen viikonloppu joku pyytää lapsen,koiran,kissan tai jonkin muun vahdiksi. Koska onhan meillä aikaa olla kahdestamme aina. Niin on...
Tuskinpa vaan, jos ystäväsi on täysjärkinen.