Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hoikat! Mitä syötte iltapalaksi?
28.01.2023 |
Mittanne? Mihin aikaan syötte yleensä iltapalan?
Kommentit (43)
Mitä milloinkin, paitsi ei pitsoja, sipsejä, pastaa, eikä vehnätuotteita pl. letut, joihin tulee vehnäjauhoja.
Syön ruisvoileipiä ( juusto, tai liha ) teen kanssa, marjakeittoa, marjoja + vähän jäätelöä, tosi tummaa suklaata, kuivattuja , tai tuoreita hedelmiä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
BMW kirjoitti:
Mitä milloinkin, paitsi ei pitsoja, sipsejä, pastaa, eikä vehnätuotteita pl. letut, joihin tulee vehnäjauhoja.
Syön ruisvoileipiä ( juusto, tai liha ) teen kanssa, marjakeittoa, marjoja + vähän jäätelöä, tosi tummaa suklaata, kuivattuja , tai tuoreita hedelmiä
Ai niin, paino 56kg ja pituus 171 cm
Alue: Aihe vapaa
Mä syön usein pari leipää kinkun, salaatin, kurkun tms kanssa ja vähän karkkia/suklaata, siis sanotaan 50 tai enintään 100 g. Usein myös maapähkinöitä/manteleita/riisikakkua tms. Oon kova napostelemaan iltaisin. Mulle teki ratkaisevan eron painon suhteen, kun aloin muutama vuosi sitten katsomaan että yöajan paasto on n. 12 tuntia eli herkuttelen klo 19 asti ja syön aamupalan klo 7. Kun syö mitä mieli tekee siihen asti, niin ei tuu enää illalla nälkä, ja ainakin mun kropalle tuntuu paastojakso olevan hyvä. 165/57, 42 v