Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetteko ahdistusta jos mies haluaa liikaa läheisyyttä?

Vierailija
28.01.2023 |

Ja vihjailee jatkuvasti sek sillä , vaikka sitä olisi joka toinen päivä? Pitäisi saada kokoajan ja aamulla varsinkin ja en ite jaksa ja on alkanut ärsyttämään. Tulee muna kädessä aamulla herättää ja haluu että otan suihin ja kun en ota ja haluaisin nukkua niin tulee huomautuksia "kun ei aamulla ollut niin oiskohan lohta, sä oot mulle vähän velkaa ;)" itseä alkaa ärsyttämään ja tuntuu että kuolee kohta kaikki halut. Mies luulee lisäävänsä niitä tolla mutta kohta otan eron oikeasti, ottaa päähän ihan hitosti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kykyne tyydyttämään sitä puolisoa, on valittu puoliso ihan pöin persettä ja erohan siitä tulee. Tai sitten ollaan vaan väkisin yhdessä ja petetään. Peiliin sietää katsella.

Mutta helppoa se ei ole, jos toinen haluaa 24/7 ja toinen kerran viikossa.

Meillä on noin. Vaimo saa kymmenisen orgasmia kerran viikossa ja minä joka päivä yhden. Sellainen ero siinä on että me olemme ottaneet selvää ja keskustelleet tarpeistamme heti suhteen alusta lähtien. Vaimo saa kaiken mitä haluaa ja minä myös, se on ollut lähtökohta. Koku haluaa olla suhteessa jossa joutuu olemaan puutteessa?

Modernilla naisella on ongelma. Hän haluaa olla haluttu, mutta oman miehen halu ei käy päinsä. Se on miehen syy että hän haluaa liikaa ja väärin. Kamalaa, siis todella kamalaa. Kun itse on maha täynnä, ketään muukaan ei saa syödä, sellaisia nämä naiset ovat.

Vierailija
22/24 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä. Ei teitä ole luotu toisillenne. Pihtarin kanssa eläminen on sietämätöntä voin vaihtaa oman miehen omaasi. Saat sitten kerran kuussa jos silloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näissä asioissa ole ketä syyttää. Riippuu ihan siitä miten usein kukin haluaa.

Vierailija
24/24 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen mennä. Ei teitä ole luotu toisillenne. Pihtarin kanssa eläminen on sietämätöntä voin vaihtaa oman miehen omaasi. Saat sitten kerran kuussa jos silloinkaan.

No miksi et eroa, jos olet noin tyytymätön! Tässä maassa voi vapaasti erota puolisostaan.

Tai ota ukollesi puheeksi, että haluat vapaan suhteen. Tosin tuo on yleensä ojasta allikkoon. Tiedän parikin pariskuntaa jotka erosivat kokeiltuaan vapaata suhdetta. Se, joka vapaan suhteen halusi, löysi leikkikaverin johon rakastui ja päätyi parisuhteeseen. Eli tuota vapaata suhdetta voi myös käyttää laskelmoidusti matalana laskuna eroon. Toki reilua se ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän