Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean Diktad pinnis ja hoitopöytä?

17.11.2006 |

Onko kokemusta? Onko ne luonnossa yhtä tummat kuin netissä näyttää? Onko tuo lipasto näppärä käytössä kun hoitotason ottaa pois?

Kiittäen, Sinda rv 30+6

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Me hankittiin tuo hoitopöytä ja sitten se sellainen leluarkku samaa sarjaa. Ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Ja väri on kyllä kutakuinkin sama kuin netin kuvissa, ehkä ihan vähän vaaleampi. Meillä kun on pieni kämppä niin siksi juuri ostettiin sellainen pöytä, mistä saa sitten lipaston ja tässä Diktadissa se hoitopöytä lipastonakin on ihan nätti, meidän mielestä ainakin:)

Se tuossa pöydässä oli meille tosi hyvä juttu, kun me ollaan miehen kanssa molemmat pitkiä, niin tuo pöytä on meille hyvä. Serkkuni, joka on 158 cm pitkä sanoi, että hän ei voisi tuollaista pöytää käyttää. Eli kovin lyhyt jos olet, niin ei kannata ehkä hankkia.

Tämmöiset kokemukset meillä!

Vierailija
2/10 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin hankittiin sen vuoksi että taso on korkeampi kuin useimmissa muissa. Itse tykkään kun siinä on laatikot, mahtuu kestovaipat ja vaatteet piiloon. Ollaan hommattu erikseen myytävä ylähylly johon saa vielä lisää tarvikkeita. Esikoisen jälkeen oli taso pois käytöstä jonkin aikaa ja siistin näköinen oli. Tykkään kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeen omaan saa olla korkea, olen 170 cm ja selkävaivainen, eipähän tarvi sitten kumarrella!

Kiitos vastanneille, lisää kokemuksia otetaan vastaan? Kuuluuko tuohon sarjaan muutakin kuin nuo ed.mainitut?

Vierailija
4/10 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans tuo ikean hoitopöytä ylähyllyllä ja pinnasänky. Tyytyväisiä ollaan oltu. Ainoa vika mikä tahtoo olla monissa ikean tuotteissa oli vain kokoamisvaiheessa, kun sai käydä osia vaihtamassa, kun olivat muutama levy jo valmiiksi kolhuilla/halkeillu. Sama vika oli myös veljeni perheellä, heillä myös tuo hoitopöytä.

Pitkille ihmisille tosiaan hyvä, lyhyemmät voi jättää alla olevat jalat pois, niin saa n. 5cm matalammaksi.

Lisa & V 6kk

Vierailija
5/10 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on pinnasänky ja hoitopöytä ja se ylähyllykkö Diktad-sarjaa, ja ollaan tosi tyytyväisiä. Jos taso on liian korkea, voi jättää jalat pois hoitotasosta.

Ovat myös todella tukevat, vaikka ovatkin itse koottavat. Muista ruuvata hyllykkö seinään kiinni!

Mielestäni ovat myös tosi kauniit. = )

Vierailija
6/10 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sarjan sänky ostettiin esikolle ja on nyt pikkukakkosellakin käytössä.

Minua vain hieman häiritsi se, että ne olivat samaa sarjaa mutta erinäköisiä kuitenkin vierekkäin. Se lipasto on näet massiivikuusta ja sänky massiivipyökkiä!! Tämä mua siis häiritsi, muuten ovat palvelleet hyvin ja kaikki osatkin olivat oikein. Itse asiassa meillä on monen monituista kalustetta ja vaikka mitä vimpainta Ikeasta eikä yhdestäkään ole vielä puuttunut osia eikä ruuvin ruuvia.

Vierailija
7/10 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja hyväksi siis havaittu.

sen verran kommentoin tuota pituus juttua... eli itse olen hikisesti 160cm pitkä ja hoitopöytä ei ole yhtään liian korkea.

Aluksi kyllä niin vähän pelkäsin, mutta käytännössä mitään ongelmia ei ole korkeuden kanssa ollut, päinvastoin.

Itselläni on selkä ja niska aika kovilla kaikesta kantamisesta (poika yli 6kk), joten on ihanteellista kun vaihtaa vaipat tai vaatteet diktad hoitopöydällä niin ei tarvitse yhtään kumarrella :-)

Eli tuo hoitopöytä toimii niin pitkille kuin meille lyhkäsillekin :-)

Vierailija
8/10 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Meilläkin on koko lastenhuone diktad sarjaa. Hoitopöydässä isoin haitta on se, että laatikot ovat syvällä, eli hoitoosa tulee eteenpäin laatikoista. Useimmissa muissa hoitopödissä hoitotaso päättyy laatikoiden kanssa samalle linjalle ja laatikoiden takana on sitten tyhjää, siis sen alaosa ja seinän väliin tulee tyhjää, koska hoitotasohan on tietenkin syvempi kuin laatikot. Vaikea selittää, mutta laatikoita on siis hankala käyttää, koska täytyy mennä aina kumaraan kun sieltä jotakin ottaa enkä ainakaan minä onnistu seisten mitään ottamaan koska siis se hoitotaso on tiellä. Nyt tähän on tottunut jotenkiin mutta alussa tuntui tyhmältä kun laatikoita ei voi käyttää niin tehokkaasti kuin haluisi.

Sängyssä on vikana se, ettei laitaa saa alennettua. Pohjan saa kyllä nostettua, mutta sellainen liikkuva laita on kyllä parempi.

Nyt jos ostaisin, niin en ole varma ottaisinko diktadia.

Seirana

Vierailija
9/10 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean laatuongelmat tietäenkin hankimme juuri sen (loppujen lopuksi vain yksi puuosa meni vaihtoon).

On kunnollinen, jämerä, tarpeeksi iso pöytätila, hyllyn alalaitaan saa hymykuvan kiinni vauvan katseltavaksi. En ole hankintaa harmitellut kertaakaan. Ja kivan korkea, ei tarvi kykkiä.

Myymme kyllä rohjakkeen pois vähän toisenlaisen kalustuksen tieltä kunhan nyt nuo lapset ensin kasvavat... :)

Vierailija
10/10 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Diktad hoitopöytä ylähyllyllä, pinnis ja vaatekaappi. Pinnistä lukuunottamatta löydettiin muut Ikean sieltä löytönurkasta, kummassakin pieni kolhu ja siksi -30%. Ja valmiiksi koottuna, se on hyvä juttu nimenomaan Ikean tuotteiden ollessa kyseessä. Me ollaan oltu tyytyväisiä, tosin tuo Seiranan mainitsema ongelma on tullut vastaan, eli laatikoista on vaikea ottaa jotain kun hoitopöytä tulee siihen yläpuolelle. Olen ratkaissut ongelman niin, että laatikoissa on vain vaatteita, joita en tällä hetkellä tarvitse ja kaikki tarvittavat vaatteet ovat vieressä vaatekaapissa.

Pinniksessä huono puoli on se, että siitä ei saa pinnoja erikseen pois (sängystä poispujahtamisaukko siis) siinä vaiheessa kun lapsi kävelee. Tuo pinnis on myös aika massiivinen, ei mahdu ainakaan meidän huushollissa ovista, eli pitää koota uusiksi, jos lapsi vaihtaa huonetta.

Muuten ihan OK, Ikean tuotteiksi.