Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kasvojen karvat ovat kaikenikäisten naisten ongelma" -mainos. Onko totta?

Vierailija
28.01.2023 |

Vai onko tämä jotain amerikkalaista hapatusta, kun kerran kyse on TLC kanavasta, jolla tämä mainos pyörii.

Katsoin peilistä ja kyllä mun kasvoissa on pientä nukkaa, mutta eipä ole ikinä tullut mieleen poistaa sitä.

Karvoitukseni on muutenkin vaaleaa eikä mahdotonta kasvultaan. Teininä sheivailin jalkoja ja kainaloita, nyt en ole tehnyt kumpaakaan enää vuosiin. En tiedä olisiko tilanne eri, jos karvat kasvaisivat kylkiin ja reisille, mutta toistaiseksi en koe karvojen poistoa ollenkaan tarpeelliseksi. Sinänsä ymmärrän joidenkin tavan ajella jalka ym karvat ja jos sen haluaa tehdä niin ei ole multa pois, mutta meneekö joku kasvojen sheivaus liian pitkälle?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut että 10 vuotiaat naiset stressaisivat kasvojen karvoista kovin paljoa.

10-vuotiaat eivät ole naisia, vaan lapsia.

Mutta jos 10-vuotias TUNTEE itsensä aikuiseksi niin sittenhän. . .

Vierailija
42/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma? Olen ihmetellyt mikä tämä näkymättömien naamakarvojen aljeluilmiö oikein on. Kenelle ne on ongelma ja millainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa maassa kasvojen nukka poistetaan rutiinilla kahta lankaa käyttäen. Vaalea tuttavani meni jossain Lähi-Idässä kampaajalle ja siellä tultiin oikein porukalla ihmettelemään, kuinka kasvojen nukkaa ei oltu poistettu.

Ei vamasti tarvitse mennä tähän, mutta Suomessa asuu muitakin kuin heikon karvankasvun ihmisiä. Mitä tuotetta muuten mainostettiin? Kiinnostaa.

Vierailija
44/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 60 vuotias nainen, ei ole ollut ylimääräisiä karvoja poistettavaksi kasvoissa koskaan. Kulmakarvoja joskus siistinyt reunoilta, en varsinaisesti tarvinnut ohentaa.

Vierailija
45/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sheivaan nukan pois kasvoiltani. Näin meikkivoide levittyy paremmin. Nukattomat kasvot ovat mielestäni tasaisemman näköiset. Nukan ajelulla voi jopa olla kasvoja hoikentava vaikutus. ;) Ja nukka ei todellakaan kasva takaisin sänkenä, vaan uutena haituvaisena nukkana.

Tässäkin ketjussa on taas ihme huutelua kuinka turhamaista naamakarvojen ajelu on. Oon aina ihmetellyt, miksi tässä maassa on syntiä haluta olla naisellinen ja omasta ulkonäöstään huolehtiva. "Rumat ne vaatteilla koreilee" ym. sontaa. Sitten ollaan omassa epävarmuudessaan niin hemmetin kateellisia niille, jotka nauttivat naisellisuudestaan.

Saahan sitä poistaa niitä karvoja kehostaan mitä haluaa, mutta mainoksilla pyritään aina vaikuttamaan ihmisiin ja tuomaan heidän päähänsä se ajatus, että tässä olisi jokin ongelma ja tällaista tuotetta sinäkin voisit tarvita.

Vierailija
46/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blondi joten ei näy mahdolliset hennot ihokarvat

Vierailija
47/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy ne. Olen nähnyt monta vaaleaa, mutta tuuheaa poskinukkapartaa.

Vierailija
48/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleaa, haituvaa nukkaa en kävisi poistamaan mistään päin kehoa.

Vierailija
49/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy ne. Olen nähnyt monta vaaleaa, mutta tuuheaa poskinukkapartaa.

No ei tuota parraksi voi kutsua. Parta on kovaa karvaa.

Vierailija
50/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sheivaan nukan pois kasvoiltani. Näin meikkivoide levittyy paremmin. Nukattomat kasvot ovat mielestäni tasaisemman näköiset. Nukan ajelulla voi jopa olla kasvoja hoikentava vaikutus. ;) Ja nukka ei todellakaan kasva takaisin sänkenä, vaan uutena haituvaisena nukkana.

Tässäkin ketjussa on taas ihme huutelua kuinka turhamaista naamakarvojen ajelu on. Oon aina ihmetellyt, miksi tässä maassa on syntiä haluta olla naisellinen ja omasta ulkonäöstään huolehtiva. "Rumat ne vaatteilla koreilee" ym. sontaa. Sitten ollaan omassa epävarmuudessaan niin hemmetin kateellisia niille, jotka nauttivat naisellisuudestaan.

Eihän täällä kukaan käytä meikkiäkään. Kasvot pestään vedellä tai käsisaippualla, voiteeksi korkeintaan perusvoidetta kerran vuodessa. Jalkaan laitetaan kuomat ja toppahousut, ja kaikki laittautuminen ja nätit vaatteet on turhaa hömppää.

Vierailija
51/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä kukaan käytä meikkiäkään. Kasvot pestään vedellä tai käsisaippualla, voiteeksi korkeintaan perusvoidetta kerran vuodessa. Jalkaan laitetaan kuomat ja toppahousut, ja kaikki laittautuminen ja nätit vaatteet on turhaa hömppää.

Kuten alapeukkujen määrästä huomaa :D

Vierailija
52/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, "huima" alapeukkujen määrä tosiaan (kokonaiset kolme alapeukkua, lol)

Vierailija
53/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, "huima" alapeukkujen määrä tosiaan (kokonaiset kolme alapeukkua, lol)

Se on se suhdeluku, joka merkitsee...

Vierailija
54/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kaikilla mutta itsellä on kasiluokalta saakka välillä ylähuulten ylle tullut hentoja viiksiä joita olen ajanut pois. :D

Eivät kasva hirveän nopeasti kuten ei muutkaan karvat, edea hiukset eivät kasva kovin nopeasti. Muutoin en ole mitään häiritsevää nukkaa huomannut.

Vierailija
55/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taaperon rattaissa. Tummat viikset.

Vierailija
56/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just vedin pinseteillä suupielistä karvoja.

Vierailija
57/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ollut nuorempana ja ennen vaihdevuosi-ikää mitään karvaongelmia. Olen vaalea suomalaisnainen. Olen nyt vaihdevuosi-iässä ja nyt minulle on tullut sellaista vaaleata karvaa enemmän kasvoihin, poistan ne ihan miesten kertakäyttöterällä, ei siihen sen kummempaa välinettä tarvita.

Poistatko joka päivä?

Aloin sheivata ja tulee äkkiä pistävä karva kasvoihin. Inhottavaa. Olen ikäisesi varmaan.

Vierailija
58/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskissa on valtavasti nukkaa, mutta en jaksa lähtee siihen souviin.

Vierailija
59/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää ongelma kyllä on.

Olen huomannut, että niistä tulee vahvempia, jos nyppii. Sen sijaan kulmakarvat lakkaa kasvamasta lopulta siltä osalta, mistä on nyppinyt.

Vierailija
60/61 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais kysyä välillä omaltahi  mieheltä onko karvat sen mielestä ongelma, eikä niinkään siltä mainosmieheltä, joka ei oo koskaan viettänny kotvaakaan kanssassi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme