Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kasvojen karvat ovat kaikenikäisten naisten ongelma" -mainos. Onko totta?

Vierailija
28.01.2023 |

Vai onko tämä jotain amerikkalaista hapatusta, kun kerran kyse on TLC kanavasta, jolla tämä mainos pyörii.

Katsoin peilistä ja kyllä mun kasvoissa on pientä nukkaa, mutta eipä ole ikinä tullut mieleen poistaa sitä.

Karvoitukseni on muutenkin vaaleaa eikä mahdotonta kasvultaan. Teininä sheivailin jalkoja ja kainaloita, nyt en ole tehnyt kumpaakaan enää vuosiin. En tiedä olisiko tilanne eri, jos karvat kasvaisivat kylkiin ja reisille, mutta toistaiseksi en koe karvojen poistoa ollenkaan tarpeelliseksi. Sinänsä ymmärrän joidenkin tavan ajella jalka ym karvat ja jos sen haluaa tehdä niin ei ole multa pois, mutta meneekö joku kasvojen sheivaus liian pitkälle?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvaa ja on aina kasvanut sellaista oikein pehmyttä höttöä. En ole stressannut kun kasvaa ne karvat muillakin.

Vierailija
22/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymmentä täytettyäni leukaan alkoi ilmestyä yksittäisiä tummia karvoja. Nypin ne pois pinseteillä. Vaaleaa pehmeää, kohtuullisen huomaamatonta, karvoitusta poskissa on ollut aina, sitä en ajele pois eikä se ole koskaan ollut mikään ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva että joillakin on "vain" hahtuvia, mutta joillakin kasvaa ihan miessänki. Ja silloin se on joka päivä hankalaa, se ei näy silti ulospäin välttämättä jos on siistitty iho. Se ei tee ketään silti mieheksi.

Vierailija
24/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ja on vaihdevuodet.

Vierailija
25/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä mies sanoo, jos vaimo sheivaa kasvot?

Minulle on sattunut mies jolle ei parta kasva ollenkaan ja on heikko tukka. Samoin nuorempana 25 mies, jolla ihan onneton karvankasvu. Karva siellä toinen täällä. Kumminkin annetaan ihmisten olla, koska asialle ei itse voi mitään.

Vierailija
26/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinamiesten hapatusta. Samaa sarjaa niiden "Nainen, nelikymppisenä sinä rupsahdat! Nainen, viimeistään kolmikymppisenä on alettava alkaa käyttämään anti aging-tuotteita! Nainen, 25-vuotiaana kannattaisi jo laittaa silmänympärysvoidetta!"-juttujen kanssa, eli yritetään saada naiset panikoimaan ulkonäkönsä epäkohdista ja OSTAMAAN OSTAMAAN OSTAMAAAAAAAAAAAAAAAN 

Vierailija
27/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset ja aasianamerikkalaset naiset poistaa nukan kasvoistaan. Minä en. Karva kasvaa naamaan syystä, samoin kuin muualle kehoon.

Vierailija
28/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut että 10 vuotiaat naiset stressaisivat kasvojen karvoista kovin paljoa.

10-vuotiaat eivät ole naisia, vaan lapsia.

Nainen on naaraspuolinen ihminen.

Vierailija
29/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mainoskikka. Olen yli 50 v ja rumia mustia karvoja on alkanut tulla leukaan ja varsinkin kaulaan! Aikani nypin niitä ja lopulta ostin sellaisen kasvoille tarkoitetun sheiverin ja pääsin noista eroon. Ainoa vaan että pitää viikottain sheivata.

Vierailija
30/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksen sanomahan on onnistunut: on kaikenikäisiä naisia, joilla on kasvoissa häiritseviä karvoja. Ei kaikilla, ja jokainen määrittelee itse häiritsevyyden.

Tunsin lukioikäisenä itseni täydeksi friikiksi kun alkoi kasvaa viiksikarvoja. Ap:n kaltainen pösilö ihmettelee asiaa vielä ehkä aikuisenakin.

Vierailija
31/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainoksen sanomahan on onnistunut: on kaikenikäisiä naisia, joilla on kasvoissa häiritseviä karvoja. Ei kaikilla, ja jokainen määrittelee itse häiritsevyyden.

Tunsin lukioikäisenä itseni täydeksi friikiksi kun alkoi kasvaa viiksikarvoja. Ap:n kaltainen pösilö ihmettelee asiaa vielä ehkä aikuisenakin.

Kyllä. Joillakin on ihan nuoresta saakka sänki. Keski-ikäisenä voi pahentua, mutta on se ennenkin ollut joillakin "paha tilanne". Ellei siis pidä toivottavana ominaisuutena ihossa.

Vierailija
32/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sheivaan nukan pois kasvoiltani. Näin meikkivoide levittyy paremmin. Nukattomat kasvot ovat mielestäni tasaisemman näköiset. Nukan ajelulla voi jopa olla kasvoja hoikentava vaikutus. ;) Ja nukka ei todellakaan kasva takaisin sänkenä, vaan uutena haituvaisena nukkana.

Tässäkin ketjussa on taas ihme huutelua kuinka turhamaista naamakarvojen ajelu on. Oon aina ihmetellyt, miksi tässä maassa on syntiä haluta olla naisellinen ja omasta ulkonäöstään huolehtiva. "Rumat ne vaatteilla koreilee" ym. sontaa. Sitten ollaan omassa epävarmuudessaan niin hemmetin kateellisia niille, jotka nauttivat naisellisuudestaan.

Vierailija
33/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut että 10 vuotiaat naiset stressaisivat kasvojen karvoista kovin paljoa.

10-vuotiaat eivät ole naisia, vaan lapsia.

Nainen on naaraspuolinen ihminen.

"Nainen on täysikasvuinen naarassukupuolta oleva ihminen." Kannattaa googlettaa naisen määritelmä jos on noin pihalla.

Vierailija
34/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tummatukkainen suomalainen. Ja kyllä se karva ja viikset kasvavat muidenkin kuin kreikkalaisten naisten ylähuulissa ja leukaperissä. Kävin kerran asiasta lääkärissä ja nauroi minulle, että kun on paksu ja tumma tukka päässä, ei muualla vartalossa ole ohutta vaaleaa nöyhtää. Sama jouhi molemmissa päissä ja siinä välissä vielä. 

Eipä se maailma siihen lopu. Halukkaat saavat nuo ylimäärät pois aika helpolla. 

Muta jos oma naama on täynnä vaaleaa nöyhtää, on asian ihmettely yhtä älytön kuin minä ihmettelisin, että kuka ihme tarvitsee hiuksiinsa tuuheuttavia shampoita tai muotoilutuotteita. Että onko nyt menty liian pitkälle. 

Äh, alkoi ärsyttään koko aloitus nyt.

Minulla on vaaleat hiukset mutta kaikki vartalon karvat kulmakarvoista lähtien onkin sitten ihan jotain muuta. Ne muutamat kerrat kun olen käynyt vahauttamassa karvoja milloin mistäkin pois ihan ammattilaisella vahaaja on kironnut että eihän nämä irtoa millään.

Vierailija
35/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sattunut mies jolle ei parta kasva ollenkaan ja on heikko tukka. Samoin nuorempana 25 mies, jolla ihan onneton karvankasvu. Karva siellä toinen täällä. Kumminkin annetaan ihmisten olla, koska asialle ei itse voi mitään.

..

Vierailija
36/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sheivaan nukan pois kasvoiltani. Näin meikkivoide levittyy paremmin. Nukattomat kasvot ovat mielestäni tasaisemman näköiset. Nukan ajelulla voi jopa olla kasvoja hoikentava vaikutus. ;) Ja nukka ei todellakaan kasva takaisin sänkenä, vaan uutena haituvaisena nukkana.

Tässäkin ketjussa on taas ihme huutelua kuinka turhamaista naamakarvojen ajelu on. Oon aina ihmetellyt, miksi tässä maassa on syntiä haluta olla naisellinen ja omasta ulkonäöstään huolehtiva. "Rumat ne vaatteilla koreilee" ym. sontaa. Sitten ollaan omassa epävarmuudessaan niin hemmetin kateellisia niille, jotka nauttivat naisellisuudestaan.

Nauttivat naisellisuudestaan? Ajavat partansa?!

Vierailija
37/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kohta 40-vee ja joo, kyllä! Mulle on alannut kasvamaan viikset ja parta. :D Joten joo kyllä, olen kiinnostunut kaikista kikkakolmosista joilla sen saa pois.

Vierailija
38/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kasvaa ja nypin ja höylään pois. Hoitotuotteet imeytyy paremmin ja meikki näyttää paremmalta ilman ylimääräisiä karvoja. Lisäksi ne tuntuu ja näyttää inhottavilta.

Vierailija
39/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin nätisti että, jospa pidät turpasi kiinni.... 😂

Vierailija
40/61 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mainos kertoo mikä on minulle ongelma, että alkaisin korjata (heidän tuotteellaan) tätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan