Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUISTATTEKO 2000-luvun alun yöelämän, jossa silloin normaalit asiat ovat NYKYÄÄN SEKS.AHDISTELUA?

NainenJokaKaipaaVillimpiäAikoja
27.01.2023 |

Tässä linkki pulssiin yöelämä ohjelmaan niille, jotka ei tiedä millaista 2000-luvun alussa tienneet meno oli esim. yöelämässä ja ihan normaalia, sellaista mistä tänäpäivänä saisi nopeasti syytteen erilaisista seks.rikoksista.

Kommentit (531)

Vierailija
521/531 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma muuttuu jatkuvasti ja ihmiset siinä samalla.

Vuoden 2000 ihmiset olivat täysin erilaisia kuin vuoden 2023 ihmiset kuten myös maailma on täysin erilainen.

Arvot,asenteet ja käyttäytyminen muuttuu ihmisillä ympäristön mukana.

Niin on. Muistelisin että kaikenlaista puhetta ja elettä oli mutta kaikki, tai suurin osa ei ollut millään lailla uhkaavaa, tai että olisi tarvinnut noteerata mitenkään erityisesti. Se oli jotain silloista vapautuneisuutta ilmentävää käytöstä.  Tarpeet oli tietysti samat, mutta oli myös itsehillintää, hyvän käytöksen rippeitä vielä ja huoletonta huumoria asian tiimoilta oli kanssa.  Varottiin tietyllä tavalla muttei pelätty.

Vierailija
522/531 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan noita aikoja. Silloin se ei ollut "ahdistelua" vaan normaalia toimintaa, puolin ja toisin. Myös me naiset käpelöitään miehiä tanssilattialle, jos viehättivät silmää ja kemia tuntu olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/531 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan noita aikoja

Vierailija
524/531 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysukupolvet joo oikeasti paljosta paitsi. Silloin ennen 2000 luvun alussa oli villeimmät juhlat. Enkä nyt tarkoita sillä ahdistelua yms. (joka ei ollut ok) vaan ihan, että silloin bileet oli yökerhoissa paljon villimpiä ja niissä sai itse päättää miten pitkälle meni ja kenen kanssa.

Terv. nuorempana villiä elämää viettänyt nainen

Vierailija
525/531 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tuota kulta-aikaa. Onneksi kerkesin sen nuorena kokea. Nykyajan meno on kuin jostain vanhainkodin asukkaiden pikkujouluista.

Vierailija
526/531 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut 2000-luvulla todella törkeää käyttäytymistä miesten taholta. Tultiin puristelemaan persettä tai lääppimään ilman mitään ennakkovaroitusta. Parisuhteessakin oli ihan normaalia suostua seksiin vasten tahtoaan. Koska se painostus oli jotain ihan käsittämätöntä.

Eli se vonkaaminen ja lääppiminen kesti kauan, että oli luovutettava. Ei, ei ollut miehelle ei. Ei missään tilanteessa. Jos ei antanut, niin uhkailtiin erolla. Raiskaus se ei tietenkään ole ollut, mutta painostettua seksiä. Nykypäivänä en ikinä suostuisi tuollaiseen toimintaan. En ikinä.

Vierailija
527/531 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut 2000-luvulla todella törkeää käyttäytymistä miesten taholta. Tultiin puristelemaan persettä tai lääppimään ilman mitään ennakkovaroitusta. Parisuhteessakin oli ihan normaalia suostua seksiin vasten tahtoaan. Koska se painostus oli jotain ihan käsittämätöntä.

Eli se vonkaaminen ja lääppiminen kesti kauan, että oli luovutettava. Ei, ei ollut miehelle ei. Ei missään tilanteessa. Jos ei antanut, niin uhkailtiin erolla. Raiskaus se ei tietenkään ole ollut, mutta painostettua seksiä. Nykypäivänä en ikinä suostuisi tuollaiseen toimintaan. En ikinä.

Sen siitä saa kun antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.

Vierailija
528/531 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se, että on parisuhteessa, on joku lupa käyttää toista seksuaalisesti hyväksi uhkailemalla? Mistään ymmärtämisestä ei siinä ole kyse, vaan silkasta vallan käytöstä.

Vierailija
529/531 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin oli niin, että jos kaksi on jossain mukana, ilman että toinen ohjailee tai painostaa - se on vähä eri asia. Mutta alkoholi tai pelko saattoi ohjata jotkut miellyttämään liikaa muita. Jos toinen ahdisteli silloin, ohjaili väkisin tai teki pahaa, se oli silloin myös väärin, vaikkei siitä mihinkään ilmoitettu. Jossain vaiheessa ihmiset saivat tarpeekseen. Mutta vielä ei ole parisuhteiden osapuolten oikeuksia kaikilla, koska jos ei ole todisteita uhri saakin syytökset ja tuomiot. Usein nainen saa syytteen, vaikka hänelle olisi tehty pahaa parisuhteen kautta? Mihin hän kertoo asian, kriisikeskuksessako, jos ei saa tehdä ilmoa vakavasta väkivallasta.

Vierailija
530/531 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se, että on parisuhteessa, on joku lupa käyttää toista seksuaalisesti hyväksi uhkailemalla? Mistään ymmärtämisestä ei siinä ole kyse, vaan silkasta vallan käytöstä.

Parisuhteessa pillu on tarkoitettu käytettäväksi, ei pihdattavaksi.

Vierailija
531/531 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun joskus pimeällä kadulla mua tuli vastaan nainen jolla oli upeat, isot rinnat. Kauheassa kiimassa otin sitten tuon naisen kiinni ja puristi sitä oikein kunnolla rinnoista ja kehuin että sillä on parhaat tissit mitä oon ikinä nähnyt.

Tää nainen oli heti mukana juonessa, hymyili mulle ja kysyi että jos mennään vähän syrjenpään, nii se voi ottaa multa sui...

Mää innostuin tietty asiasta ja eikun lähimpään puskaan ja otin nopeesti housut pois. Tää nainen sitten alkoi hyväilee mun paikkoja, kunnes yhtäkkiä, täysin varoittamatta upotti kynnet mun palleihin, puristi todella kovaa ja väänsi ne ihan mutkalle. Sen jälkeen se vielä veti niitä poispäin kehosta, niin että tuntui että mun pallit repee irti kehosta. Nainen päästi irti ja mää tipuin välittömästi maahan ja aloin itkemään. Koitin huutaa tuskasta, mutta en tiedä tuliko edes ääntä suusta.

Sen muistan että nainen sanoi mulle että annas olla viimeinen kerta kun kosket kehenkään ilman lupaa, muuten muistot on siltä hetkeltä aika pimeät. En tiedä kauanko makasin maassa, mutta kauan ja kun kävelin kotiin, joka askel oli tuskaa. Kivekset oli kipeät ja arat pari viikkoa sen jälkeen.

Mutta muistan nuo naisen sanat, enkä ole sen jälkeen koskenut kehenkään ilman lupaa. Enkä myös koske, sen verran kipeää teki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme