Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUISTATTEKO 2000-luvun alun yöelämän, jossa silloin normaalit asiat ovat NYKYÄÄN SEKS.AHDISTELUA?

NainenJokaKaipaaVillimpiäAikoja
27.01.2023 |

Tässä linkki pulssiin yöelämä ohjelmaan niille, jotka ei tiedä millaista 2000-luvun alussa tienneet meno oli esim. yöelämässä ja ihan normaalia, sellaista mistä tänäpäivänä saisi nopeasti syytteen erilaisista seks.rikoksista.

Kommentit (531)

Vierailija
481/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ilmapiirin takia joudun yhä edelleen kuuntelemaan, kuinka yhtä tuttavanaista on kerran puristettu perseestä joskus 2000 -luvun alussa, kun puristaja ei ollut nähnyt naamaa. Itseäni puristettiin perseestä jo alakäisenä, mutta en muista koko asiaa kunnolla kuin nyt muistellessa, ja siirryin vain kauemmas. Se siitä.

Huonosti käyttäytyviä miehiä ja naisia on ollut aina olemassa, ja se on heidän oma häpeänsä.

Vierailija
482/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi tosiaan käy nykynuoria. Ovat jääneet ja tulevat jäämään hyvin villistä vaiheesta paitsi minkä vanhemmat sukupolvet kokivat ja nauttivat.

En minä ainakaan nauttinut siitä että tuntemattomat kävi kiinni perseeseen/tisseihin. Flirttailla voi ilman ahdisteluakin, se oli kivaa silloin ja se on kivaa nykyään.

Mutta miehet ja suurin osa naisista nauttivat siitä. Onko pakko tuijottaa aina vain omaa napaa?

Älä itse tuijota omaa napaa. Ei siitä juuri kukaan nauttinut, ei ainakaan naisista, siksihän se onkin nykyään kiellettyä. Jos suurin osa tykkäisi ahdistelusta niin mitään metoo kohua ei olisi ikinä tullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä, jotka puolustelevat ahdistelua sillä, että muuten ei muka pystyisi pariutumaan. Kummasti meidänkin kaveriporukassa on pariuduttu ihan muulla tavalla kuin "suoraan kiinni hanuriin" -taktiikalla. Jopa yökerhossa voi lähestyä ensin siivosti ja katsella onko molemminpuolista kiinnostusta.

Sitten taas jos joku oikeasti tykkää siitä, että ventovieraat käy kiinni, niin sen kun julistatte siellä tanssilattialla ääneen, että käykää pojat/tytöt kiinni vaan. Eikö se olisi just sitä villiä ja estotonta menoa, jota täällä on peräänkuulutettu, ennemmin kuin tuppisuuna kouriminen tai kourimisen odottelu? Ei tarvitsisi rauhaa haluavien hätistellä lääppijöitä, kun opettelisitte kommunikoimaan.

Vierailija
484/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi tosiaan käy nykynuoria. Ovat jääneet ja tulevat jäämään hyvin villistä vaiheesta paitsi minkä vanhemmat sukupolvet kokivat ja nauttivat.

En minä ainakaan nauttinut siitä että tuntemattomat kävi kiinni perseeseen/tisseihin. Flirttailla voi ilman ahdisteluakin, se oli kivaa silloin ja se on kivaa nykyään.

Minäkin kävin paljon baareissa nuorena 1980- ja 1990- luvuilla, koskaan ei käyty hanuriin kiinni eikä muutenkaan häiritty. Kerran siskon takamukseen taputteli yksi ukko jossain maalaismotellin ruokaravintolassa, sanoin pokelle asiasta ja äijä lensi ravintolasta kuin leppäkeihäs.

Ehkä tää sit tosiaan oli joku 2000-luvun ilmiö? Minä täysi-ikäistyin 2007 ja silloin näitä puristelijoita kyllä riitti. Ja jo yläkouluiässä ihan koulussa tiettyjä tyttöjä kähmittiin koko ajan luokkakaverien toimesta. Itse olin laiha lauta joten säästyin siltä silloin.

Vierailija
485/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut silloinkaan normaalia ahdistella ketään. 

Nykyään nartut esittelevät melko paljasta takapuolta. Entäpä jos miehilläkin olisi nännit paljaana, Vaate harsoja kikkelissä ja maalatut naamat. Mitä naiset, tasa arvon nimissä sanotte siihen.

Vierailija
486/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nartut esittelevät melko paljasta takapuolta. Entäpä jos miehilläkin olisi nännit paljaana, Vaate harsoja kikkelissä ja maalatut naamat. Mitä naiset, tasa arvon nimissä sanotte siihen.

Naiset näyttävät halvoilta verrattuna entiseen.

Ennen naiset olivat hoikempia ja kauniimpia, mutta pukeutuivat arkisemmin ja käyttäytyivät tyylikkäämmin.

Nyt naiset ovat ylipainoisia ja turvonneita, mitä yritetään kompensoida meikillä, muovilla ja nuorten tapauksessa panostamalla seksikkyyteen.

Vierailija
487/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että oma moka jos joku ahdistelee? Joo mun puolesta miehet voi kulkea kireissä legginseissä ja maalata naamansa jos haluavat, ihan siitä vaan.

Vierailija
488/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset näyttävät halvoilta verrattuna entiseen.

Ennen naiset olivat hoikempia ja kauniimpia, mutta pukeutuivat arkisemmin ja käyttäytyivät tyylikkäämmin.

Nyt naiset ovat ylipainoisia ja turvonneita, mitä yritetään kompensoida meikillä, muovilla ja nuorten tapauksessa panostamalla seksikkyyteen.

So, so. Eipä arvostella, kun ei tiedetä miksi on niin. Pillerit, Lisäaineet ruuissa, masennus ja muut lääkkeet.. Onhan noita syitä, ja keksi itse lisää.

Vierailija
489/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana ihan näyttävä isotissinen mimmi. Joka ikinen kerta baarissa minua kourittiin. Kommentoinneista puhumattakaan. Se oli joka ikinen kerta ahdistavaa ja opin pitämään baarissa kulkiessani tuoppia tissien suojana, ettei kukaan ohimennessään käy puristelemaan. Törkeää käytöstä miehiltä, mutta silti muistan tyttökavereitteni olleen kateellisia tisseistäni ja niiden saamasta huomiosta. Nykypäivänä varmaan ihan eri ajatukset...

Vierailija
490/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän nykymenosta, jossa toisen vastuulla on selvittää haluanko minä että minuun kosketaan ja itse saan lähtökohtaisesti olla rauhassa. 

Toista oli kun 2000-luvun loppupuolella täysi-ikäistyin ja baareissa sai oikeasti aika väkivaltaisestikin huitoa lääppijöitä tiehensä. Minua on ihan aina ahdistanut liian lähelle tulevat tuntemattomat. En halua että minuun kosketaan ja haluan esimerkiksi yökerhossa tanssia ilman että joudun väistelemään kourimista samalla. 

Ei siinä mitään jos joku tykkää (en tosin oikeasti tiedä ketään naista joka siitä tykkää, mutta paljon joita se ahdistaa todella paljon), mutta minä en halua sen takia joutua käpälöinnin kohteeksi. 

Vierailija
491/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten se on ahdistelua puristaa mimmiä perseestä? Sehän on vain kiva huomionosoitus! Mä ainakin jatkan puristelua!

Vierailija
492/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, mutta ahdistelusta huolimatta en koskaan saanut seksiä. Siksipä minä kehtitin koko incel-termin.

M 48

Vierailija
493/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Willman ei sopinut tuohon ohjelmaan lainkaan. Näki heti Jaajon ensi kommentista, kun sanoi Heidiä kauniiksi, että ei ollut ok sanoa niin.

Vierailija
494/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi joo, ei varmaan ollut ainuttakaan kertaa jolloin olisi välttynyt esim. tanssilattialla kähminnältä.

Kuule, voin kertoa, että kyllä me naisetkin lääpittiin miehiä, jotka miellytti silmää eikä sitä kukaan paheksunut, se oli silloin yleinen tapa kokeilla kiinnostaako toista. Ajat muuttuu.

Turha ruveta uhriutumaan tyyliin, että "vain miehet teki X silloin"

Että luojan kiitos asiat ovat muuttuneet!! Tästäkin puhutaan liian vähän, mutta eivät miehetkään halua kaiken maailman mursuja puristelemaan jalkoväliään!

Kuka oikeasti voi kaivata tuollaisia aikoja? Oisko sulle joku swingers-clubi oikea osoite???

Kyllä minä vaan toivoisin kosketusta naisilta baarissa ihan kyselemättä.

Olen ihan tavallinen ujo mies.

Vierailija
495/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan toki. Silloin pidettiin hauskaa ja kännykkä oli vain soittamista tai tekstaamista varten. Mielenterveystilastoistakin näkee, että ihmisillä meni silloin paremmin.

Ihmettelen palstalla tätä nykyistä trendiä, että faktoja miinustellaan. Mutta nykyään ei faktoista välitetä, ainoastaan siitä, miltä tuntuu.

Vierailija
496/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvännäköinen tuo tanssiskaban muija. Esim. kohdassa 22.30 löytyy.

Vierailija
497/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten se on ahdistelua puristaa mimmiä perseestä? Sehän on vain kiva huomionosoitus! Mä ainakin jatkan puristelua!

Minä yleensä vastineeksi potkaisin puristelijaa nilkkaan tai sääriluuhun.

Vierailija
498/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mieleen sellainenkin juttu, että yhdessä yökerhossa oli säännöllisesti Miss Märkä T-paita -skaboja. Muijat vielä osallistui ihan innoissaan! Eli siis muijille puettiin päälle valkoiset t-paidat ilman rintsikoita ja sitten kaiken kansan edessä roiskittiin ne märiksi. Parhaat tissit voitti.

O tempora, o mores!

Vierailija
499/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.2003 yökerhossa tanssilattialla joku täysin tuntematon mies haukkasi topin peittämää rintaani aivan estottomasti. En ahdistunut tai suuttunut mutta pidin tätä vähän outona..

Vierailija
500/531 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli mieleen sellainenkin juttu, että yhdessä yökerhossa oli säännöllisesti Miss Märkä T-paita -skaboja. Muijat vielä osallistui ihan innoissaan! Eli siis muijille puettiin päälle valkoiset t-paidat ilman rintsikoita ja sitten kaiken kansan edessä roiskittiin ne märiksi. Parhaat tissit voitti.

O tempora, o mores!

Ei näihin kuule kukaan pakottanut osallistumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän