Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUISTATTEKO 2000-luvun alun yöelämän, jossa silloin normaalit asiat ovat NYKYÄÄN SEKS.AHDISTELUA?

NainenJokaKaipaaVillimpiäAikoja
27.01.2023 |

Tässä linkki pulssiin yöelämä ohjelmaan niille, jotka ei tiedä millaista 2000-luvun alussa tienneet meno oli esim. yöelämässä ja ihan normaalia, sellaista mistä tänäpäivänä saisi nopeasti syytteen erilaisista seks.rikoksista.

Kommentit (531)

Vierailija
341/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin yökerhoissa 90-luvulla ja 2000-luvulla, eikä ahdistelu ole koskaan ollut ok. Lopulta olin niin kypsä siihen, että aina kun joku mies kävi käsiksi, niin polkaisin häntä kovaa korkokengällä jalan päälle. Toivottavasti oppivat siitä jotain.

Tuohan on pahoinpitelyä.

Vai olisiko ihan vain itsepuolustusta?

Vierailija
342/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin yökerhoissa 90-luvulla ja 2000-luvulla, eikä ahdistelu ole koskaan ollut ok. Lopulta olin niin kypsä siihen, että aina kun joku mies kävi käsiksi, niin polkaisin häntä kovaa korkokengällä jalan päälle. Toivottavasti oppivat siitä jotain.

Tuohan on pahoinpitelyä.

Kauhistut varmaan kun kerron että on tullut tehtyä "pahempaakin". Olen potkaissut polvella munille ja yksi joka ei kieltoa ymmärtänyt oppi kyllä myöhemmin kun tartuin muniin kiinni ja väänsin oikein kunnolla.

Ei tullut lähellekään sen jälkeen. 

Edelleen tekisin saman jos tarve vaatisi. Yhtään en sääli.

Jos joku löisi takaisin, soittaisit varmasti poliisit ja sitten saisit itsekin pahoinpitelytuomion. Siitä valittaisit kuuluvaan ääneen kaikille ja kaikkialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen luuhannut yökerhoissa 80- ja 90-luvulla ja ei tasan tarkkaan minua kukaan klääppinyt tai kourinut ilman että olisin sitä halunnut. Hyi saakeli...Ei kai kukaan koskaan halua että joku random tulee kourimaan? Toki oli näitä juntteja jotka yritti mutta tein selväksi että näpit irti!

Vierailija
344/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

F- eemakot jotka eivät koskaan ole saaneet kokea sitä että miehet olisivat piirittäneet ovat juuri näitä vo kettajia ja mielensä kovasti pahoittajia. munan tarve saa epätoivoisiin tekoihin

Vierailija
345/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on pahoinpitelyä.

Kauhistut varmaan kun kerron että on tullut tehtyä "pahempaakin". Olen potkaissut polvella munille ja yksi joka ei kieltoa ymmärtänyt oppi kyllä myöhemmin kun tartuin muniin kiinni ja väänsin oikein kunnolla.

Olet siis syyllistynyt pahoinpitelyyn useita kertoja

Vierailija
346/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajansa kaikella, mutta nykyään ei uskalla edes hipaista tai puhua, ettei syytetä ahdistelusta.

Ihan hyvänä aikana muistan 90-luvun lopun ja 2000-luvun alun. Itse olin paljon mies seurassa ja kävin lähinnä pubeissa enkä diskoissa ja säästyin aika paljolta. Joku joskus silloin tällöin tarrasi takauksesta eikä se tietenkään kivalta tuntunut. Ja ihan nätti olin silloin.

Vierailija
347/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen potkii munille ja kun joku tuuppaa takaisin, uhriutuu

Vierailija
348/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppivat varmaan sen, että on ok käyttää väkivaltaa jos toinen toimii epätoivotulla tavalla.

Vierailija
349/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssilattialla naiset hinkkasivat persettää miehen etumusta vasten 🤗

Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja ne tahtoisin mä elää uudelleen. 

Ja olen ihan tosissani tämän kanssa. Nykyinen hysterian aikakausi ei sytytä. 

Mikä ihmeen hysterian aikakausi? Ai kun juntit ei enää rellestä miten sattuu, vaan joutuvat opettelemaan käytöstapoja?

Ja edelleenkin naiset hinkkaa persetttä etumusta vasten tanssilattialla, jos tykkäävät siitä miehestä. 

No esim. tämä:

Mies katsoo kadulla -> nainen IIIIKK SE AHDISTELEE MUA

Mies yrittää tutustua naiseen -> nainen METOO MENE POIS AHDISTELEMASTA

Heitetään ihan tavallista vitsiä -> HYI MITÄ AHDISTELUA TEEN JUTUN ILTASANOMIIN JA LYNKKAAN SINUT JULKISESTI

Eletään näköjään eri maailmoissa, kun en ole tuollaiseen törmännyt.

Näköjään. Sinä elät jossain pusikossa, jonne ei mikään medialähde saa viestejä perille (ihmettelen kyllä miten olet täälläkin välttynyt tuollaiselta) ja minä elän normaalissa maailmassa, jossa tieto liikkuu ja metoota on huudettu pian 10 vuotta. 

Eli siis sulle huudetaan kadulla "me too" vai heti kun puhut jollekin naiselle? Vai miten nämä me too-vauhkoamistilanteet ovat menneet käytännössä sinun elämässäsi?

Vierailija
350/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi joo, ei varmaan ollut ainuttakaan kertaa jolloin olisi välttynyt esim. tanssilattialla kähminnältä.

Joo ja sitten kun ihan oikeasti miehille piti hihitellä ja esittää vähän tymhää, ettei heidän herkkä egonsa särkyisi.... Luojan kiitos ne ajat ovat ohi.

Vähän outoa, en minä ainakaan hihitellyt, jottei ahdistelijalle tullut paha mieli. Pari kertaa kävin ilmoittamassa portsarille ja ko mies heitettiin ulos.

Eivät sentään tappaneet, kuten nykyisin jo ihan kauppakeskuksissakin?

Vierailija
351/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi joo, ei varmaan ollut ainuttakaan kertaa jolloin olisi välttynyt esim. tanssilattialla kähminnältä.

Kuule, voin kertoa, että kyllä me naisetkin lääpittiin miehiä, jotka miellytti silmää eikä sitä kukaan paheksunut, se oli silloin yleinen tapa kokeilla kiinnostaako toista. Ajat muuttuu.

Turha ruveta uhriutumaan tyyliin, että "vain miehet teki X silloin"

Juurikin näin. Naisena ihmettelen, että miten niin moni tuo esiin vain sen miesten kähminnän, yhtälailla suurinosa naisistakin kähmi miehiä enkä koskaan kuullut tai valittanut, että kukaan mies olisi siitä valittanut.

Ehkä se olisi ollut miehille häpeä valittaa naisen kosketukseksesta ja pelko, että leimaantuu nössöksi ja/tai sitten miehet on vaan sillä tavalla erilaisia, että he tykkäävät huomion saamisesta näin.

Vierailija
352/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kaipaa noita vuosia niin teille swingers-clubi on se oikea paikka, siellä saa mennä niin pitkälle kuin haluaa - muut ei välttämättä halua katsoa toisten kosketteluja ja vilautteluja yleisessä yökerhossa, vaikka ne olisi tehty yhdessätuumin.

Vierailija
353/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, voin kertoa, että kyllä me naisetkin lääpittiin miehiä, jotka miellytti silmää eikä sitä kukaan paheksunut, se oli silloin yleinen tapa kokeilla kiinnostaako toista. Ajat muuttuu.

Juurikin näin. Naisena ihmettelen, että miten niin moni tuo esiin vain sen miesten kähminnän, yhtälailla suurinosa naisistakin kähmi miehiä enkä koskaan kuullut tai valittanut, että kukaan mies olisi siitä valittanut.

Ehkä se olisi ollut miehille häpeä valittaa naisen kosketukseksesta ja pelko, että leimaantuu nössöksi ja/tai sitten miehet on vaan sillä tavalla erilaisia, että he tykkäävät huomion saamisesta näin.

Sitten, jos sukupuolesta riippumatta, ei halua kähmintää tai minkäänlaista kosketusta tai lähestymistä, niin onkohan sinne yökerhon tanssilattialle sitten aivan välttämätöntä mennä. Veikkaan myös, että kaikkia siellä ei ole kähmitty.

Vierailija
354/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu muistan känniläisiä naisia ja vanhempia  yrittivät sinä vaihvihkaa antaa ymmärtää että antavat vailla täyttä ymmärtämystä mutta miksi haisevaa kuivaa toosaa kun tiukempaa litisevää pimppaakiin oli tarjolla eri tiukkuusasteilla. yleensä pyrin ottamaan nuorta mukaan ja poikkeutapauksissa jos pallit oli täynnä lähdin vanhemman akanrehjun mukaan ja kassit tikkaamalla tyhjiksi ja legendaarinen ai perskeles mun on mentävä aamu kutoseen hommiin ja taksilla himaan virne suupielessä makoilin puolille päivin himassa kassit kevyempinä

ja sit ne joka toinen vklp yh äitit jotka pyylevinä eronneina luuli että nyt taas käy flaksi, mutta miksi yh kun lapsetonta tiukempaakin oli saatavilla. no taas jos oli poikkeustapaus eli kassit  ,,,,ja loput arvasitkin

onko sulle koskaan käynyt näin

Vierailija
355/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on pahoinpitelyä.

Olet siis syyllistynyt pahoinpitelyyn useita kertoja

Eikös naisia ole ihan virallisestikin neuvottu potkimaan munille, jos joku ahdistelee?

Se on itsepuolustusta ahdistelutilanteessa. 

Miksi syyllistät uhria koko ajan, siis sitä ketä on ahdisteltu ja johon on käyty käsiksi ilman lupaa? Miksi et syyllistä tekijää? Vai onko sinusta ihan oikein, että naisia saa ahdistella?

Miehillä on outo tapa syyllistää uhri näissä ahdistelu/ra****s****kaus tapauksissa. 

Vierailija
356/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, ei minua vaan ole kukaan lääppinyt :) Tosin  aika vähän tullut yökerhoissa käytyä . Muutaman kerran kuitenkin, eikä lääpitty.  

Olit vaan niin ruma :)

Vierailija
357/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummiskin tykkäsitte kun miehet kouri. ;)

Vierailija
358/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että luojan kiitos asiat ovat muuttuneet!! Tästäkin puhutaan liian vähän, mutta eivät miehetkään halua kaiken maailman mursuja puristelemaan jalkoväliään!

Kuka oikeasti voi kaivata tuollaisia aikoja? Oisko sulle joku swingers-clubi oikea osoite???

Ei tässä puhuttu mitään niiden aikojen kaipaamisesta. Sisälukutaito. 

Vierailija
359/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tykätty. Kumma ajatus, että joku tykkäisi olla ihan kenen vaan kourittavana. Tai yleensäkään _kourittavana_.

Vierailija
360/531 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<br />

kirjoitti:

Tehdään miehille semmoinen testirata, missä on kauppa ja baari ja vaikka taksijono. Miehet viettää niissä aikaansa, ja sitten kuka tahansa voi käydä kopeloimassa niiden kulkusia ja hipelöimåssä ja purustelemassa niiden perhettä ja huutelemassa kommentteja, kuten:"Hyvät perät!", tai:"Paljonko maksaa!".

Tää ois pakollista kaikille miehille, jokainen joutuisi viettämään siellä viikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan