Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et tee (lisää) lapsia?

Vierailija
27.01.2023 |

Syntyvyys on laskenut, miksi et ole kantanut kortta kekoon?

Miksi et tee (lisää) lapsia?

Vaihtoehdot

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt parhaani. Olen käynyt treffeillä aktiivisesti aina kun niille pääsen ja tutustunut naisiin parhaani mukaan. Jos saan aina pakit niin en voi auttaa lapsien tekemisessä.

En olisi ikinä arvannut, että pariutuminen voisi olla näin vaikeaa samalla kun naiset valittavat, että miehiä kiinnostaa vain irtoseksi ja muut kevyet suhteet. Kysymys kuuluu, että ketkä miehet? Miksi naisille kelpaa vain ne miehet, jotka eivät ole kiinnostuneet vakavasta suhteesta ja lapsista?

Tässä on ehkä sellainen harha, että äänekkäimmät ovat äänessä.

Ne naiset, jotka haluavat perheen toki harmittelevat, kun tielle osuu vain hunsvontteja ja näin tulee kuva, että suurin osa miehistä on pelkkiä kukasta kukkaan hyppiviä panopettereitä.

Vierailija
42/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten äänestystulos hyvin korreloi todellisuuden kanssa eli rahan puute.

Palkkani ei ole mikään perusduunarin palkka muttei myöskään ylisuurikaan.

Palkalla tekee tiukkaa pärjätä omillaan. En tuhlaa, ei ole lainoja/velkoja tai pikavippejä eikä ulosotossa mitään. Pakolliset menot ovat yksinkertaisesti liikaa. Suomi on kallis maa ja palkat laahaavat pahasti perässä ja noin kaksin tai jopa kolminkertainen palkankorotus korjaisi asian.

Toinen ratkaisu olisi verojen polkeminen alaspäin kaksin tai kolminkertaisesti.

Tämä suomen kansa tulee kuolemaan sukupuuttoon oman mahdottomuuteensa takia koska eivät halua ratkaista selvää ongelmaa. Onneksi ei itseäni kosketa, koska olen jo silloin haudanlevossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjajankkaaja iski jälleen.

Vierailija
44/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin: Lapsia on jo riittävästi, mutta kyllä tässä 53 vuotiaana naisena luultavasti olisi jo jonkinlaisia hedelmällisyysongelmiakin.

Lasteni lapsihankintoihin minä en puutu. He ovat sitä mieltä, että heillä ei ole siinä asiassa vielä kiirettä, ja olen heidän kanssaan samaa mieltä. Itse sain esikoiseni 30 vuotiaana.

Vierailija
45/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole sopivaa kumppania löytynyt. Ja ihan annan mahdollisuuksia tavallisille miehille enkä tapaile hunsvotteja. Ei ole tullut vastaan sellaista, jonka kanssa klikkaa ja joka vielä haluaisi niitä lapsia.

Vierailija
46/53 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mieluummin koiranpentuja...

Vitsi, vitsi. Kissoja! 😻

Vierailija
47/53 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää lapsentekoiässä, moni kyllä kuvittelee että ehtisin vielä tehdä, en kyllä edes haluaisi, eikä ole varaa. Kumppani on, mutta hän on aina ollut lapsivastainen.

Vierailija
48/53 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiluku on täynnä. Kaksi lasta on juuri sopiva määrä.

Vierailija
49/53 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha. Kolmekymppisenä syy oli rahan puute ja puoliso. Mulla on yksi lapsi.

Vierailija
50/53 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vakava sairaus. Ei luultavasti jaksaisi valvoa öitä vauvan kanssa ja minä en usko jaksavani yksin kaikkea mitä lapsen hankkiminen vaatii. En halua lasta niin paljon että lähtisin etsimään tervettä miestä. Alun perin meidän piti hankkia lapsia mutta nyt ei pysty ja jos muutaman vuoden päästä pystyy niin ikää on jo liikaa.

Vierailija
51/53 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halunnut lapsia, tein kuitenkin muutaman, joiden hankkiminen vahvisti entisestään tunnetta ettei olisi pitänyt.

Muutaman!?!

Etkö vielä kahdenkaan jälkeen osannut lopettaa vaikka tunsit ettet halua lapsia?

Painostiko kumppani?

Kerralla voi tulla enemmän kuin yksi.

Kolmoset heti ekassa raskaudessa?

Vierailija
52/53 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani ei halua.

Samaa ongelmaa ollut ddellisissäkin parisuhteissa. En ole vielä ollut miehen kanssa joka lasta haluaisi.

Vierailija
53/53 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmieni vuoksi en kykenisi huolehtimaan lapsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme