Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et tee (lisää) lapsia?

Vierailija
27.01.2023 |

Syntyvyys on laskenut, miksi et ole kantanut kortta kekoon?

Miksi et tee (lisää) lapsia?

Vaihtoehdot

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava sairaus

Vierailija
22/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halunnut lapsia, tein kuitenkin muutaman, joiden hankkiminen vahvisti entisestään tunnetta ettei olisi pitänyt.

Muutaman!?!

Etkö vielä kahdenkaan jälkeen osannut lopettaa vaikka tunsit ettet halua lapsia?

Painostiko kumppani?

Vierailija
24/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden rakkauteni kanssa olisin halunnut lapsen kovastikin kun olisimme kouluttautuneet ammatteihimme ensin. Hän löysikin toisen. Ja huomasin olevani raskaana, päädyin aborttiin 19-vuotiaana. Myöhempien miesten kanssa en halunnut enää lapsia.

Vierailija
25/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei kiinnosta osallistua arkeen millään tavalla. Istuu vaan pelaamassa kuulokkeet päässään samalla kun minä hoidan yksin kodin, lapset, lemmikit ja laskut.

Olen aidosti pahoillani puolestasi. Exäni oli tuollainen. Eroaminen oli loistava ratkaisu, suosittelen! Peliriippuvainen ei muutu tai halua myöntää ongelmiaan.

Vierailija
26/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt parhaani. Olen käynyt treffeillä aktiivisesti aina kun niille pääsen ja tutustunut naisiin parhaani mukaan. Jos saan aina pakit niin en voi auttaa lapsien tekemisessä.

En olisi ikinä arvannut, että pariutuminen voisi olla näin vaikeaa samalla kun naiset valittavat, että miehiä kiinnostaa vain irtoseksi ja muut kevyet suhteet. Kysymys kuuluu, että ketkä miehet? Miksi naisille kelpaa vain ne miehet, jotka eivät ole kiinnostuneet vakavasta suhteesta ja lapsista?

Tapailin miestä, joka kovasti valitteli kun kaveripiirissä kaikilla alkaa olla jo lapsia ja hänellä ei vieläkään. Ei ollut vaikea arvata miksi, kun meidänkin jutun päätti lähes heti, kun oli saanut minut sänkyyn. Ekana aamuna puheli vielä jotain lapsihaaveistaan, sen jälkeen loppui kuin seinään. Kyseessä oli ensimmäinen mieheni ja koin, että olisin silloin ollut ihan äitimateriaalia ja hänen kanssaan loistava match, mutta ilmeisesti vaihtuvat sänkykumppanit kiinnostivat enemmän.

Tästä on siis vuosia aikaan. En tiedä onko hänellä vieläkään lapsia, epäilen. Mulla meni kerrasta maku näistä "tosissaan kumppania hakevista perheen perustamisesta haaveilevista", jotka kuitenkin haaveilevat siitä vain puheen tasolla.

Vierailija
27/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halunnut lapsia, tein kuitenkin muutaman, joiden hankkiminen vahvisti entisestään tunnetta ettei olisi pitänyt.

Muutaman!?!

Etkö vielä kahdenkaan jälkeen osannut lopettaa vaikka tunsit ettet halua lapsia?

Painostiko kumppani?

Kerralla voi tulla enemmän kuin yksi.

Ei varsinaisesti painostanut. Huokaili, toivoi ja unelmoi. Heikolla hetkellå tulin menneeksi mukaan.

Vierailija
28/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62v en vaan enää jaksaa hoitaa vauvaa, varsinkin kun elän yksin, lisäksi kauhistuttaa ajatus teinistä kun olen 75+

Vierailija
29/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta tehtynä. Tarvittaisiin isompi asunto ja auto, jos enemmän lapsia tehtäisiin. Eli tähän jää lapsiluku. Ei ole varaa jäädä enää yhdellekään äitiysvapaalle.

Vierailija
30/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian itsekäs, enkä ole valmis luopumaan itsenäisestä elämästäni. Joka mani, mun mani ja silleen! Halvempaa myös, kun ei tarvi niin isoa asuntoa, ruokaa monelle yms. 

Vierailija
31/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössäni ei ole enää sopivaa "itulaatikkoa".

Vierailija
32/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihana vastaus! Kai lapsesi tietävät ettei heidän olisi pitänyt syntyä?

Vierailija
33/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksi lasta. Toinen heistä kuoli nuorena. Toinen on vela. Ja minä olen 60+.

Vierailija
34/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaa itseään nää aloitukset. Meidän asia onko vaiko eikö.

Vierailija
35/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kysymykseen vaikkei liity minuun mitenkään ihan vain vääristääkseni tuloksia

Vierailija
36/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi ihanaa lasta joista toisen syntymän jälkeen olen kärsinyt (synnytyksen jälkeisestä) masennuksesta. Voimat ei riitä useampaan lapseen, haluan hoitaa nämä olemassa olevat mahdollisimman hyvin.

Vierailija
37/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ikääkin jo liikaa ;-(

Vierailija
38/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihana vastaus! Kai lapsesi tietävät ettei heidän olisi pitänyt syntyä?

No eivät tietenkään tiedä. En kai minä nyt aikuisena ihmisenä omia virheitäni kaada viattomien niskaan.

Osaan kyllä leikkiä ja esittää mukana.

Vierailija
39/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi aikuinen lapsi. Halusin useamman mutta ei tullut vastaan lasta haluavaa miestä.

Vierailija
40/53 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin 6, tehty osamme ja ihan itse kustannettukin 😄..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän