Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Areenassa Luojan lapset (v-lestadiolaisista)

Vierailija
27.01.2023 |

Mielipiteitä? Ovat 20 ja toinen lapsi tulossa. Luoja päättää lapsiluvun.

Kommentit (10127)

Vierailija
4461/10127 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4462/10127 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/10127 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,

Vierailija
4464/10127 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

. . .

Vierailija
4465/10127 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

/

Vierailija
4466/10127 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4467/10127 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

(

Vierailija
4468/10127 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko spämmääjä alle 15- vuotias, mitä veikkaatte? Mä voisin lyödä vetoa sen puolesta. No, ainakin henkisesti on. 

Vierailija
4469/10127 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässä on takana? Onko valittu randomisti joku keskustelu, minkä haluaa pilata? Vai kohdistuuko juuri tähän keskusteluun ja jos, niin miksi? Harmittaa  todella paljon, sillä minusta täällä on ollut hyvää keskustelua, suorastaan poikkeuksena useimmista palstan keskusteluista.

Vierailija
4470/10127 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tässä on takana? Onko valittu randomisti joku keskustelu, minkä haluaa pilata? Vai kohdistuuko juuri tähän keskusteluun ja jos, niin miksi? Harmittaa  todella paljon, sillä minusta täällä on ollut hyvää keskustelua, suorastaan poikkeuksena useimmista palstan keskusteluista.

Samaa mieltä! Ja jos tämä tähän kaatuu, eikä Mode voi mitään (?), niin kiitän lämpimästi omasta puolestani kaikkia keskustelijoita, samaa ja eri mieltä kanssani olleita ja toivotan hyvää kevättä kaikille! (En spämmääjälle) 

Vierailija
4471/10127 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta spämmääjä on nähnyt niin paljon vaivaa, että on keskustelijoille selityksen velkaa. 

C'mon spämmääjä: osaatko naputella enemmän kuin yhden kirjaimen kerrallaan? Annahan tulla!

Vierailija
4472/10127 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on niiiiin monta kertaa näpytelty viestin vahvistuskoodi ja painettu enteriä satoja kertoja !  tyhjän tilan tekemiseksi, että kiinnostaisi kyllä kuulla, mikä motivaatio kenelläkään on käyttää aikaa moiseen. Ei ole mikään ihan hetken mielijohde. 

Vierailija
4473/10127 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmääjä, tule ulos kaapistasi rohkeasti! Olet anonyymi, joten voit vapaasti kertoa, mikä sinua hiertää. Vai onko sinulla ollut mielestäsi hauskaa? Mitä liikkuu päässäsi? 

Vierailija
4474/10127 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lestadiolaisuus todellakin perustuu vähemmistön oikeuksiin. Naisten terveys esimerkiksi on hyvin suurelta osin Suomen laadukkaan äitiyshuollon varassa, jossa samat palvelut ja tarkastukset ja mitäikinä kuuluvat vaikka sille 15 lapsen äidille kuin muillekin. 

Mietikää, jos näin ei olisi. Vaan todettaisiin, että kuule ihan omalla vastuulla on elämäsi, kun kerran et noudata sitä, mitä julkinen terveydenhuolto suosittaa. Ja lehdistä lukisimme tuon tuosta naisten kuolinilmoituksia. Mikähän mahtaisi silloin olla yleinen mielipide liikkeestä?

Tämän viestin jälkeen alkoi järjestelmällinen spämmäys, joten johtuiko siis siitä? Kokeillaan, alkaako uudestaan😀

Vierailija
4475/10127 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vedä mitään perusteettomia johtopäätöksiä, jos sinulla ei ole todisteita. Joku kaheli on aakkostelun takana.

Vierailija
4476/10127 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi kysymys lestadiolaisille:

Miksi monet liikkeeseen kuuluvat haluavat ehdottomasti vl-papin häihin ja hautajaisiin, mutta kasteisiin kelpaa myös ei-vl-pappi omasta kotiseurakunnasta? Ymmärtäisin paremmin, jos kaikkiin toimituksiin haluttaisiin oma vl-pappi, mutta miksi kasteen kohdalla ei ole niin ehdotonta? Jopa seurakunnan naispuoliset papit käyvät vl-kasteisiin, vaikka muihin toimituksiin heitä ei otettaisi.

T. Kirkkoherranvirastolla töissä

Vierailija
4477/10127 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi monet liikkeeseen kuuluvat haluavat ehdottomasti vl-papin häihin ja hautajaisiin, mutta kasteisiin kelpaa myös ei-vl-pappi omasta kotiseurakunnasta? Ymmärtäisin paremmin, jos kaikkiin toimituksiin haluttaisiin oma vl-pappi, mutta miksi kasteen kohdalla ei ole niin ehdotonta? Jopa seurakunnan naispuoliset papit käyvät vl-kasteisiin, vaikka muihin toimituksiin heitä ei otettaisi.

Minulla ei ole tietoa mainitsemastasi asiasta, mutta minulla on vastakysymys: oletko saanut jostakin luvan kertoa asiakkaiden asioita Vauva-palstalla? Jos siis oikeasti olet kirkkoherranvirastolla töissä.

Vierailija
4478/10127 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tietoa mainitsemastasi asiasta, mutta minulla on vastakysymys: oletko saanut jostakin luvan kertoa asiakkaiden asioita Vauva-palstalla? Jos siis oikeasti olet kirkkoherranvirastolla töissä.

Viestistäni ei käy ilmi, missä päin asun eli tästä ei voi ketään tunnistaa. Puhun vain yleisesti ilmiöstä, joka näkyy myös muissa seurakunnissa.

Vierailija
4479/10127 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestistäni ei käy ilmi, missä päin asun eli tästä ei voi ketään tunnistaa. Puhun vain yleisesti ilmiöstä, joka näkyy myös muissa seura

En ole omassa seurakunnassani kyseistä ilmiötä tavannut. Kyllähän kommenttisi luo tiettyjä stereotypioita, joilla ei ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Itse olisin varovainen luodessani ihmisille mielikuvia.

Vierailija
4480/10127 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen tuota tajunnut, mutta just noin se menee ainakin minun tuttavapiirissä! (Suvussa ja naapurustossa jonkin verran vl:iä). Häissä on aina vl pappi, ristiäisissä voi olla "kuka vaan", ja naispappikin kelpaa. Hautajaisista en osaa sanoa. Mistähän johtuu?

Ketju on lukittu.