Miksi miehet pelästyvät jos vihjailen vakavammasta suhteesta
Kommentit (33)
Valitset ehkä miehesi kovin pinnallisin perustein joten tilaamaasi saat. Siksi.
Kuten muutama on jo sanonut niin todennäköisesti kelpuutat vain itseäsi parempitasoisempia miehiä.
Nykyään nettideittisovelluksissa on yleistä että miehet tyytyy alaspäin ja naiset pitää rimaa taivaissa asti.
Tuosta johtuu se että miehelle kelpaa vain pano.
Vierailija kirjoitti:
Kuten muutama on jo sanonut niin todennäköisesti kelpuutat vain itseäsi parempitasoisempia miehiä.
Nykyään nettideittisovelluksissa on yleistä että miehet tyytyy alaspäin ja naiset pitää rimaa taivaissa asti.
Mistä tietää kumpi on parempi tasoinen. Luulen silti saavani helpommin miehiä kuin hän naisia. Ulkonäköni on parempi kuin hänen mutta hän on ihmisenä enemmän tykätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tapailet
a) jänskiä pelimiehiä jotka eivät halua sitoutua
b) itseäsi tasokkaampia miehiä joille kelpaat panoksi mutta et parisuhteeseenJos olet tavannut miehet Tinderin kautta, vähintäänkin b) pitää 100% varmuudella kutinsa.
Tapasin tinderin kautta ja seksin jälkeen kerroin tykkääväni hänestä. Mies pelästyi.
Ja yllättyneitä ovat:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tapailet
a) jänskiä pelimiehiä jotka eivät halua sitoutua
b) itseäsi tasokkaampia miehiä joille kelpaat panoksi mutta et parisuhteeseenJos olet tavannut miehet Tinderin kautta, vähintäänkin b) pitää 100% varmuudella kutinsa.
Tapasin tinderin kautta ja seksin jälkeen kerroin tykkääväni hänestä. Mies pelästyi.
Ja yllättyneitä ovat:
Heti tänne tulee jotain naisvihaajia syyllistämään, että vika ap:ssa.
Kannattaa heti keskustella, etsiikö vakavaa suhdetta vai yhdenillan juttua.
Vierailija kirjoitti:
Heti tänne tulee jotain naisvihaajia syyllistämään, että vika ap:ssa.
Tuliko sulle yllätyksenä että naisessa voi olla vikaa? Sinussakin on.
Minulle muuan mies sanoi suoraan, ettei hänestä ole vielä vastuun kantajaksi. Kunnioitin suoraa puhetta. 👍
Vierailija kirjoitti:
Minulle muuan mies sanoi suoraan, ettei hänestä ole vielä vastuun kantajaksi. Kunnioitin suoraa puhetta. 👍
Miehen täytyy kaunistella puheitaan ettei naisen herkkä ego murskaannu. Hyvin hoidettu. N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää kumpi on parempi tasoinen. Luulen silti saavani helpommin miehiä kuin hän naisia. Ulkonäköni on parempi kuin hänen mutta hän on ihmisenä enemmän tykätty.
4/10 nainen saa helpommin miehiä kuin 8/10 mies naisia.
Tuo johtuu siitä että miehet eivät ole ronkeleita sen kanssa ketä panevat.
Mutta jos lasketaan vain kiinnostus parisuhteeseen, puntit ovat tasan.
Alas, kuten sinulle on jo selitetty, saat Tinderistä itseäsi tasokkaampia miehiä. Mutta parisuhteeseen ko. miehet haluavat omantasoisensa. Siksi he "pelästyvät" kun alat kuvittelemaan liikoja.
Ulkonäön rankkaat väärin. Tutkitusti naiset arvioivat 80% nettideittien miehistä keskitason alapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen täytyy kaunistella puheitaan ettei naisen herkkä ego murskaannu. Hyvin hoidettu. N24
Jep.
"Kyse ei ole sinusta vaan minusta".
Vakikeino päästä eroon roikkujasta ilman draamaa.
Harva heistä maksaisi😂